Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?

Kerro_nirppanokka
01.01.2021 |

Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?

Kommentit (400)

Vierailija
161/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haju, rahanmeno yms. ovat toki osasyitä, mutta pääasiallinen syy minulle on se, että tupakointi ei sovi minun arvomaailmaani ollenkaan, joten en voisi seurustella edes sellaisen kanssa, joka on joskus tupakoinut päivittäin. Se, että olisi kerran tai pari kokeillut tupakkaa, ei haittaisi, jos suhtautuminen tupakointia kohtaan (omalta osaltaan) olisi ehdottoman kielteinen.

Nämä kitinät: "tupakoitsijoita syrjitään", ovat ihan naurettavia. Kukaan ei synny tupakoitsijaksi, vaan tupakoinnin aloittaminen on lähtökohtaisesti ollut jokaisella tupakoitsijalla ihan oma päätös.

Täsmälleen samaa mieltä ja ollut aina. Naurettavaa ja lapsellista yrittää sysätä syy/vastuu omasta typerehtimisestään muille: "Tupakoitsijoita syrjitään yhyy.." No mitäpä sitten vaikka (syystä) syrjittäisiinkin?

Jos tupakkaan ja tupakointiin suhtauduttaisiin yhtään suopeammin, se voisi olla vielä yleisempää. Kun sitten seuraukset realisoituvat eli terva osuu tuulettimeen, on syy toki taas mystisesti "suvakkisavuttomien".

Vierailija
162/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa vaik en polta, muut asiat tärkeämpiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään suhde tupakan takia jää toteutumatta, on kyse jostain muusta

Vierailija
164/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette te valikoovia!!!!!

Vali vali, koova, muuttumattomasti jämpti on. Jos sinä et ole, se on ainoastaan oma häpeäsi ja tyhmyytesi.

Vierailija
165/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveintä on katsoa vanhempia jotka polttaa lastenrattaita työntäen tai kun lapsi muuten on siinä parin metrin säteellä.

Vierailija
166/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa minua!!

Vierailija
167/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä hirveää olekaan

Vierailija
168/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään suhde tupakan takia jää toteutumatta, on kyse jostain muusta

Kyllä jää toteutumatta jos on jäädäkseen, älä yleistä äläkä puhu muiden kuin itsesi puolesta. 

Kyse on puhtaasti kysynnästä ja tarjonnasta. Fakta on, että ken savuttoman puolison haluaa, saa hänet varmimmin yltämällä luonnollisesti sitten itsekin tähän oivaan standardiinsa eli olemalla itsekin savuton. 

Vierailija
169/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap itse vastata miksei hänelle kelpaa kumppaniksi toinen arvoisensa, kaltaisensa tupakoiva korsteenituhkakuppi kun hän ei kerran itse savustavana ole kuitenkaan mitenkään päin savuttoman väärti?

Sama suhteellisuudentajun puute olisi esim. että itse tautinen, moraaliton, petollinen ja epäluotettava mättähältä mättähälle häntäheikki etsisi ehtaa neitsyttä nymfonukekseen, joka silti pysyisi aina neitsyenä. 

Vierailija
170/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savukas voi olla laadukas kumppani

Vierailija
171/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut aiemmin tupakoitsijan kanssa, mutta enää en siihen ryhtyisi. On ihanaa, kun nykyinen kumppani välittää terveydestään ja taloudestaan sen verran, ettei sorru syöpäkääryleeseen. Säästyneillä rahoilla ostakoon vaikka kumiankkoja, mutta kyllä otti päähän, kun mies laittoi usein jopa viimeiset rahansa tupakkaan. Suhtautuminen omaan terveyteen näkyi muussakin, sillä kolmekymppisen miehen iho oli huonompi kuin kuusikymppisellä savuttomalla isälläni. Myös kroppa oli huono, ns. laihaläski, koska röökiä polttamalla ei kunto kasva. 

Voisiko sauhuttelevat puolestaan kertoa tupakoinnin hyvät puolet? Ai niin, niitä ei ole. 

Vierailija
172/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä röökinpolttajavihaa!!!! Menkää itseenne, sokeri on vaarallisempaa

Vierailija
173/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakan ongelmat:

- terveyshaitat

- ulkonäköhaitat

- rahaa menee

- haju

Miksi samat syyt eivät päde ylipainoon ja herkutteluun, vaan ne ovat jotenkin vähemmän hyväksyttäviä perusteluita?

t. ei-tupakoitsija

=======

Ylipaino ei haise, tai jos haiseekin hieltä, niin haju lähtee suihkussa.

Herkuttelu, sama kuin yllä.

Tupakan oksettava haju ei lähde millään.

Vierailija
174/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mitä röökinpolttajavihaa!!!! Menkää itseenne, sokeri on vaarallisempaa

Onhan se sokerikin vaarallista, jos liikaa käyttää. Kaikki savuttomat eivät syö aamupalaksi mitään suklaakakkua. 

Syön itse pääosin terveellisesti, mutta voin hyvin ostaa viikonloppuna suklaapatukan. Mitä tämä yksi suklaapatukka viikossa tekee terveydelleni? Ei mitään. 

Vierailija
175/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa parinvalinnassa tupakoinnilla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
176/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on todella tärkeää, miltä kumppanin iho tuoksuu. Tupakoitsijan iho ja kaikki ruumiinnesteet haisevat ja ennen kaikkea maistuvat ällöttävälle. Ja onhan tupakointi ihan white trash -puuhaa!

Vierailija
177/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomitsette yhden huonon puolen takia, olette ahdasmielisiä😠😠😠😠😠😠🤬🤬😡😡

÷÷÷÷÷÷÷

Työpaikoillakin voidaan tuomita vain yhden huonon puolen takia. Esimerkiksi alkoholismi tai kleptomania.

Vierailija
178/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaikki mikä liittyy tupakoitsijoihin:

Aamulla vedetään paskanen toppatakki päälle ja mennään kerrostalon yhteiselle tuuletusparvekkeelle vetää röökii. Musta, jäähtynyt kahvi vähän rikkinäisestä mukista palanpainikkeeksi ja loppu rööki tumpataan sinne mukiin. Mojova pieru ja räkäisy ennen omaan kämppään palaamista.

Hampaita ei kannata pestä, koska iensyöpä osan niistä jo irrottanut ja hengityksen haju on muutenkin jo niin kamala, ettei sitä Pepsodentit pelasta.

Sitten täytetään lottokuponki ja viedään se ärrälle samalla reissulla, kun ostetaan "kalajaa".

Juu ei. En todellakaan hakuaisi tupakoitsijaa kumppanikseni. Ei niillä ole ollut kykyä edes kietäytyä siitä elämänsä ekasta röökistä, joten ei niistä ihmisiksi ole. Ällöjä, saamattomia vätyksiä. 

Vierailija
179/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomitsette yhden huonon puolen takia, olette ahdasmielisiä😠😠😠😠😠😠🤬🤬😡😡

÷÷÷÷÷÷÷

Työpaikoillakin voidaan tuomita vain yhden huonon puolen takia. Esimerkiksi alkoholismi tai kleptomania.

Kyllä täällä kun näitä tupakoitsijoiden viestejä lukee, voi huomata, että muitakin syitä on. 

Vierailija
180/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😡😡😡😡😡 Tupakka ei ole pahin asia 😡😡😡😡😡

====

Ei ehkä, mutta tarpeeksi paha.

Tietenkin pedofiili on inhottavampi ja halveksittavampi ja saa pahempaa jälkeä aikaan kuin tupakoitsija, mutta silti en ottaisi tupakoitsijaa miehekseni. Syyt: lue ketju.