Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?

Kerro_nirppanokka
01.01.2021 |

Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?

Kommentit (400)

Vierailija
141/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevat tosi pahalle. Itse eivät sitä lemuaan haista. Ja ihan W T -touhua alkaa tupakointi olla.

Vierailija
142/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus, paha haju, rahan haaskaaminen. Hampaat ja iho menevät huonoksi. Noloa puuhaa - ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa perheen sellaisen ihmisen kanssa, jonka sukusoluihin on vaikuttanut hapenpuute ja raskasmetallit?

Vierailija
144/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijoiden syrjintää 👎

Pyh, ihan oma vikasi että haiset paskalle

Vierailija
145/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy nimittelemään ketään kun siihen ei röökiröllillä eli *räkäpulsulla ole yhtään varaa. Mustakeuhkolle joko toinen mustakeuhko tai yksinäisyys, mikäköhän tässä on niin vaikeaa tajuta ja hyväksyä, syöpäläinen?

*Jokainen nikotinisti on auttamatta savuttoman silmissä räkäinen pulsu, selkärangaton saasta ja tollovätys.

Vierailija
146/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoiva mies ja tupakoiva nainen ne yhteen soppii.

Juuri näin ja vain näin, muuten liian erilaiset elämänarvot. Miksi kukaan röökiröhö edes havittelisi savutonta?

Vierailija
147/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaakin pahempia tekoja on

Vierailija
148/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet, hiukset ja hengitys haisevat. Hampaat ja sormenpäät kellertävät. Minnekään ei voi mennä ennen kuin polttanut tupakan. Jatkuva hermosavuilla ramppaaminen kotona ja työpaikalla. Kyläilypaikat valitaan sen mukaan, voiko parvekkeella tupakoida. Tupakkayskä. Räkiminen kadulle. Nikotiinin vieroituoireet, jos joutuu olemaan yli tunnin ilman savuja.

Aamen. 

Vierailija
149/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tapa, mutta en minä hyvää miestä tuon takia sulje pois.

Ikävä tapa, joka on minulle yksi tehokkaimmista keinoista miten oma mielenkiintoni, jotain naista kohtaan vähenisi huomattavasti. Tupakointi ja muut päihdeongelmat, tatuoinnit, lävistykset (paitsi korvakorut), jatkuva alatyylinen puhetapa (etenkin v-sanan toistelu) ja heikko yleissivistys ovat muita karsivia tekijöitä. Tupakoitsija ei ole kiinnostunut omasta terveydestään ja hygieniastaan.

Vierailija
150/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisevat tosi pahalle. Itse eivät sitä lemuaan haista. Ja ihan W T -touhua alkaa tupakointi olla.

Kävin kerran aivan ihanassa 1,5 tunnin kokovartalohieronnassa. Hieronta oli loistava, mutta hierojan kädet ja koko olemus haisi tupakalle. Oli pakko tulla johtopäätökseen, että hän ei itse haista omaa hajuaan. 

En mennyt koskaan enää. (Ja ei, en valittanut hajusta, yritin vain livetä paikalta mahdollisimman nopeasti.)

Vierailija
151/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioittelua...

Vierailija
152/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on, mitä sitten? Eivät nekään siltikään vähennä tupakoivan/tupakoinnin etovuutta eikä mikään muu säälittävä epärelevantteihin lillukanvarsiin (epätoivoisella tupakkayskällä) takertuva niimmutkuliuliseliseli.

Ap kysyi miksei tupakoiva kelpaa KUMPPANIKSI. Vastaus: savuton ei seukkaa tupakannatsa(naama)n kanssa.

Vierailija
153/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju, rahanmeno yms. ovat toki osasyitä, mutta pääasiallinen syy minulle on se, että tupakointi ei sovi minun arvomaailmaani ollenkaan, joten en voisi seurustella edes sellaisen kanssa, joka on joskus tupakoinut päivittäin. Se, että olisi kerran tai pari kokeillut tupakkaa, ei haittaisi, jos suhtautuminen tupakointia kohtaan (omalta osaltaan) olisi ehdottoman kielteinen.

Nämä kitinät: "tupakoitsijoita syrjitään", ovat ihan naurettavia. Kukaan ei synny tupakoitsijaksi, vaan tupakoinnin aloittaminen on lähtökohtaisesti ollut jokaisella tupakoitsijalla ihan oma päätös.

Vierailija
154/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, eikä tupakointi ole ainut turn off parinvalintatilanteessa. On niitä muitakin, jopa pahempia. Mutta silti, tupakoitsijan kanssa voin olla korkeintaan kaveri, ja sitäkin vain, jos ei minun seurassani polta. Pahimmat turn offit ovat sellaisia, jotka estävät myös kaveruuden.

Vierailija
155/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa perheen sellaisen ihmisen kanssa, jonka sukusoluihin on vaikuttanut hapenpuute ja raskasmetallit?

Ainoastaan täysin järjetön ja vastuuton debiili, jolle tulee yllätyksenä lapsen fyysiset/henkiset sairaudet ja erityisyydet, jotka usein johtuvat toisen/molempien vanhempien pilalle savustetuista sukusoluista. Mitkään päihteet eivät missään määrin edistä kenenkään lisääntymisterveyttä ja viaton lapsi siinä vain eniten kärsii. :'(

Vierailija
156/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te valikoovia!!!!!

Vierailija
157/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on, muttei se ole mikään syy tyytyä tupakkamieheen kun parempiakin on.

Vierailija
158/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sairastu keuhkosyöpään tupakoinnista ja kuoli siihen.

Lisäksi hengitys haisee

Vierailija
159/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi tupakoinnista tai ylipainosta kumppanilla, koska elintavat ehkä eroaisivat omistani, toisella olisi todennäköisesti huonompi kunto ja terveys alkaisi jossakin vaiheessa prakata. Lisänä sitten nämä pinnallisemmat syyt, tupakka/tupakoitsija haisee pahalta eikä ylipaino minun silmääni näytä yhtä hyvältä kuin normaalipaino tai hoikkuus.

Eipä noista kumpikaan silti ihan kynnyskysymys ole jos ihminen on muilta osin ihana ja ihastuminen iskee, mutta turn offeja tällaiset kuitenkin ovat.

Lisäksi tupakoinnista pääsee ajallisesti eroon nopeammin kuin ylipainosta (siis max. muutamassa kuukaudessa ollaan pisteessä jossa haitat eivät näy ulospäin, siinä missä terveellinen laihduttaminen voi kestää ainakin vuoden tai joskus useammankin), joten oon sen suhteen vielä vähän jyrkempi.

Vierailija
160/400 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista tupakoitsijaa ei haittaa röökinhaju eikä tupakointi ole hänestä kauheaa joten miksi edes havitella savutonta puolisoa?

Onhan niitä tupakoitsijoita kummassakin sukupuolessa. Ja nykyäänhän saa ottaa samaa sukupuoltakin olevan eikä kukaan edes paheksu.