Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?
Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?
Kommentit (400)
tutuilla tupakoivilla lasten sairauksia ja oppimisvaikeutta. mikään muu ei selitä kuin vanhempien, myös äidin raskausaikana, tupakointi
Vierailija kirjoitti:
Itse en polta, lähinnä ollut sellainen viihdetupakoitsija. Mutta jotenkin miehet, jotka edes joskus tupakoi ovat kuumempia. Ihmiset, jotka eivät koskaan ole edes röökiä maistaneet, ovat joko himourheilijoita tai urpoja.
Rähhähähä, jännikset onkin kuumia, kossu povarissa ja tribaali olkapäässä, niin johan on pikasta limpsaa tarjolla.
Entisenä tupakoitsijana juuri iho on parantunut. Nainen ~50 ja lopetin kaksi vuotta sitten.
Vasta nyt tajuan esim kaupassa nämä ovensuu tupakoitsijat kuinka haisevat maitotiskillä sopivaa purkkia valittaessa.
Ei tupakoitsijat ymmärrä miten pahalle he haisevat.
Joo arvotta ruksia Tiderissä tahi muissa treffisovelluksissa ohitus. Itse olen joskus polttanut ja siksi ei tupakoiva nainen sovellu tälle. Eihän sitä tupakanhajua viitsi haistella saatika sumppailla. Ainoa järkevä tapa estää hajuhaitat on se että rupeaa itse polttamaan jotta voi olla lähellä. Siispä parempi ruksilla mennä niin ei tule itse poltettua :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
suudellessa on kuin nuolis tuhkakuppii
Olen tupakoiva nainen ja olipas ketju karua luettavaa. Tupakoiviin yhdistetään näköjään niin paljon muitakin negatiivisia piirteitä, kuten tyhmyys, laiskuus ja elämänhallintaongelmat. Itseäni kuvailisin ihan "kunnon kansalaiseksi", hyvä koulutus ja työpaikka yms. On minulle kyllä usein sanottu, ettei tupakointi sovi minulle..Onhan tuo tupakointi tietysti tyhmää terveyden ja rahan kannalta, mutta pidän siitä, se on minulle nautinto. Määrää voisin kyllä pyrkiä vähentämään. Tupakoinnista tulevan hajun inhon ymmärrän täysin. Itse en siedä esim sikarin ja voimakkaiden hajuvesien hajua. Olisi hirveää elää jatkuvasti niiden lähellä.
Vierailija kirjoitti:
24/7 paha haju
XDDDDDDDDDDDD öööö kaňňabiseksä poltti röökiä eikä todellakaan haissut koko ajan. Miedosti haiskahti ehkä puoli minsaa parvekkeelta tultuaan XD. Ja minun hajuaistissani ei ole mitään vikaa ja olen erittäin herkkä pahoille hajuille.
Kyllä se on hygienian puute, joka saa ihmisen haisemaan XDDDDD Yksinään rööki ei saa ketään lemuamaan sellaiselta, että laatta lentää. Jostain syystä minä saan hyvin hygieniastaan huolehtivia miekkosia... Mitäköhän se mahtaa johtua? XDDDDDDD
Lopetin itse keväällä tupakoinnin yli 30 vuoden sauhuttelun jälkeen ja ihan tosissaan on pakko nyt sanoa, että se haju on kyllä kuvottava. Toki ymmärsin silloinkin, kun poltin, että ei se nyt mikään maailman mielyttävin käry ollut, mutta en ihan oikeasti tajunnut, kuinka järjettömän pahalta tupansavu, tuhkakuppi ja tupakoiva ihminen haisee. Nykyään vaihdan ulkona kadun toiselle puolelle, jos edes kävelee joku rööki sauhuten, en vaan kestä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Olen tupakoiva nainen ja olipas ketju karua luettavaa. Tupakoiviin yhdistetään näköjään niin paljon muitakin negatiivisia piirteitä, kuten tyhmyys, laiskuus ja elämänhallintaongelmat. Itseäni kuvailisin ihan "kunnon kansalaiseksi", hyvä koulutus ja työpaikka yms. On minulle kyllä usein sanottu, ettei tupakointi sovi minulle..Onhan tuo tupakointi tietysti tyhmää terveyden ja rahan kannalta, mutta pidän siitä, se on minulle nautinto. Määrää voisin kyllä pyrkiä vähentämään. Tupakoinnista tulevan hajun inhon ymmärrän täysin. Itse en siedä esim sikarin ja voimakkaiden hajuvesien hajua. Olisi hirveää elää jatkuvasti niiden lähellä.
Valitettavasti ihmiset ajattelevat samoin sinusta, vaikka et ehkä sitä huomaakaan. Esim. ottavat vaivihkaa etäisyyttä, vetävät kokouksessa tuolia kauemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Entisenä tupakoitsijana täytyy sanoa ettei röökaaja ymmärrä miten pahalle hän haisee. Vaikka edellisestä savukkeesta olisi tunteja niin iho ja vaatteet haisee, saatikka pussailu huh huh.
Sehän haisee ihan jumalaiselta....aina alkaa tekemään mieli tupakkaa
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh mitä röökinpolttajavihaa!!!! Menkää itseenne, sokeri on vaarallisempaa
Nyt oli kyse kumppanista. Ei ole mitään "vihaa" tai "ahdasmielisyyttä", että jokainen yksilö valitsee itselleen kumppanin omilla haluamillaan ja vapaasti päättämillään kriteereillä, olivat ne sitten millaiset tahansa.
Sokeri ja kaikki muut myrkyt (kuin tupakka, pysy aiheessa) on epärelevantti whataboutismi lillukanvarsi tässä ulinakeskustelussa, joten mene ihan itse vaan itseesi ja rauhassa tupruttelemaan ettei pinna kiristy liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pahempi olisi ylipaino
Ei kuulu tähän (vaikka usein tätä korttia tässäkin yhteydessä heilutellaan) ellei kyseessä ylipainoinen nikotiininorja, se vasta on pahempi, paha paha pahuus.
Nikottelevien mutkuseliselisössönsöö nikotinistien kanssa keskustelu on lähes aina tällaista pulushakkia.
Vierailija kirjoitti:
tutuilla tupakoivilla lasten sairauksia ja oppimisvaikeutta. mikään muu ei selitä kuin vanhempien, myös äidin raskausaikana, tupakointi
Tässä konkreettinen osoitus siitä typeryydestä ja röyhkeydestä, joka tupakkatampioilla vallitsee. Odotetaan kelpaavansa savuttomille, syytetään kaikkea/kaikkia muita kuin itseä, itsepetos jyllää, kilvan kiistetään karu totuus, epätoivon vimmalla seliselitellään musta valkoiseksi ja takerrutaan olemattomiin lillukanvarsiin. Muidenkin pitäisi leikkiä keisarin uudet vaatteet parodiapelleilyä mukana, tanssia aina heikoimman aineksen pillin mukaan, teeskennellä terveyttä, hyväksyntää ja silitellä nikoliininynnyn päätä, muuten tulee selkärangattomalle vastuuttomalle vätykselle paha mieli ja haukutaan jälleen (syyttä) muut.
Omien lastensakin terveyden vastuuttomat savuavat ihmisrauniot uhraavat surutta, syöpäkääryle = nro. 1.
Eriävää mieltä olevat = pinnallisia, nirppanokkia jaadi jaa. Oma pintaliito/orjuus sokeaa sameanharmaata.
Vierailija kirjoitti:
Erektiohäiriöt
Kalu on kova kun kivi vaikka olen polttanut yli 20 vuotta.
Tupakkaa vastustavien viestit: selkeää yleiskieltä, pisteet ja pilkut paikoillaan. Hyvin perusteltuja vastauksia.
Tupakan puolesta kirjoittajat: "siis mitä vittuu XDDDmenkää itteenne jos ei kelvata"
"syrjintÄÄ!!!!!!"
huono sperma/munasolut