Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?
Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?
Kommentit (400)
Hopeakettu kirjoitti:
Joo arvotta ruksia Tiderissä tahi muissa treffisovelluksissa ohitus. Itse olen joskus polttanut ja siksi ei tupakoiva nainen sovellu tälle. Eihän sitä tupakanhajua viitsi haistella saatika sumppailla. Ainoa järkevä tapa estää hajuhaitat on se että rupeaa itse polttamaan jotta voi olla lähellä. Siispä parempi ruksilla mennä niin ei tule itse poltettua :)
Armotta arvotta höpöhönökin entisenä (vaiko myös nykyisenä?;) röökarina, ettei kelpaa (toinen;) röökirölli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahempi olisi ylipaino
Ei kuulu tähän (vaikka usein tätä korttia tässäkin yhteydessä heilutellaan) ellei kyseessä ylipainoinen nikotiininorja, se vasta on pahempi, paha paha pahuus.
Nikottelevien mutkuseliselisössönsöö nikotinistien kanssa keskustelu on lähes aina tällaista pulushakkia.
Sitä paitsi mikäli (tämä usein valitettavan hyödytön) keskustelu kestää kovin kauan, täytyy toisen bimbo-osapuolen kiireesti hipsiä (vähän väliä;) "happihyppelylle raikasta, puhdasta ulkoilmaa eli O2:sta vain imuun."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektiohäiriöt
Kalu on kova kun kivi vaikka olen polttanut yli 20 vuotta.
Voi olla näin (vielä toistaiseksi;), mutta et silti kelpaa savuttomalle, joka huolii vain savuttoman kumppanin.
En polta mutta en myöskään yleensä huomaa mitään hajua vaikka joku olisi käynyt tupakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24/7 paha haju
XDDDDDDDDDDDD öööö kaňňabiseksä poltti röökiä eikä todellakaan haissut koko ajan. Miedosti haiskahti ehkä puoli minsaa parvekkeelta tultuaan XD. Ja minun hajuaistissani ei ole mitään vikaa ja olen erittäin herkkä pahoille hajuille.
Miksi ihmeessä tämä varsinainen saalis pössypöljäke on eksäsi?
Vierailija kirjoitti:
tutuilla tupakoivilla lasten sairauksia ja oppimisvaikeutta. mikään muu ei selitä kuin vanhempien, myös äidin raskausaikana, tupakointi
Ööö elikkä siis joo ei se siit johu eikä voi johuu ku tiäksniinqsiissillee ei vaavoivoi juhuu!!11!! T: röökiritariku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on todella tärkeää, miltä kumppanin iho tuoksuu. Tupakoitsijan iho ja kaikki ruumiinnesteet haisevat ja ennen kaikkea maistuvat ällöttävälle. Ja onhan tupakointi ihan white trash -puuhaa!
Kaikilla tuntemillani miestupakoitsijoilla on hyvä iho.
Puhuin ihon tuoksusta ja mausta, en siitä, miltä iho näyttää. Vaikka kun riittävästi röökivuosia karttuu, kyllä se alkaa myös näkyä naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektiohäiriöt
Vielä tänään. Huomenna sen sijaan voi olla jo se päivä kun ei enää ihan olekaan ja siitä se alamäki sitten alkaakin.
Eikä siihen vuosikymmenien aikana aiheutettuun vahinkoon enää auta, vaikka kuinka vihdoin löytyisi se motivaatio lopettamiseen.
Toisaalta sinuna olisi enemmän huolissani keuhkoahtaumataudista joka sinulla, kuten jokaisella tupakoitsijalla, jo on. Toki sitäkään et vielä ehkä huomaa, mutta etenevänä ja parantumattomana sairautena se tekee lisätuhoa ihan joka päivä ja sitten ollaan jo huonossa kunnossa kun tarvitaan avaavaa lääkettä ja/tai lisähappea.
Ihminen kun voi vielä elää sen lerputtimen kanssa ja olla panematta vaikka kivaa se ei olisikaan, mutta hengittämättä eläminen ei onnistu ollenkaan.
Mieti siis ennemmin keuhkojasi kuin kulliasi.
No se haju joka on hirveä ja tarttuu vaatteisiin. Lisäksi vituttais se rahamäärä mikä kuluisi tupakkaan. En halua myöskään miestä joka käyttää alkoholia. Nuo on totaalisia kynnyskysymyksiä mulle. En halua ikinä nähdä puolisoa kännissä, hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Tupakkaa vastustavien viestit: selkeää yleiskieltä, pisteet ja pilkut paikoillaan. Hyvin perusteltuja vastauksia.
Tupakan puolesta kirjoittajat: "siis mitä vittuu XDDDmenkää itteenne jos ei kelvata"
"syrjintÄÄ!!!!!!"
Näin! Savuttomat voivat toki mennä itseensä, mutta ne savusaastetuhkakuppinicodemusdemonit eivät silti kelpaa eikä se pelasta tai auta näiden tervaröhöruhojen menetettyä älyä, terveyttä tai laskevaa laatu(taso)a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakkaa vastustavien viestit: selkeää yleiskieltä, pisteet ja pilkut paikoillaan. Hyvin perusteltuja vastauksia.
Tupakan puolesta kirjoittajat: "siis mitä vittuu XDDDmenkää itteenne jos ei kelvata"
"syrjintÄÄ!!!!!!"
Näin! Savuttomat voivat toki mennä itseensä, mutta ne savusaastetuhkakuppinicodemusdemonit eivät silti kelpaa eikä se pelasta tai auta näiden tervaröhöruhojen menetettyä älyä, terveyttä tai laskevaa laatu(taso)a.
Mitä jos on polttanu niin että ihonvärikin on jo musta?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivi…
"Nämä ovat maailman viisi addiktoivinta ainetta: Alkoholi ja tupakka samassa sarjassa kovien huumeiden kanssa."
Vierailija kirjoitti:
Olen tupakoiva nainen ja olipas ketju karua luettavaa. Tupakoiviin yhdistetään näköjään niin paljon muitakin negatiivisia piirteitä, kuten tyhmyys, laiskuus ja elämänhallintaongelmat. Itseäni kuvailisin ihan "kunnon kansalaiseksi", hyvä koulutus ja työpaikka yms. On minulle kyllä usein sanottu, ettei tupakointi sovi minulle..Onhan tuo tupakointi tietysti tyhmää terveyden ja rahan kannalta, mutta pidän siitä, se on minulle nautinto. Määrää voisin kyllä pyrkiä vähentämään. Tupakoinnista tulevan hajun inhon ymmärrän täysin. Itse en siedä esim sikarin ja voimakkaiden hajuvesien hajua. Olisi hirveää elää jatkuvasti niiden lähellä.
Tupakka on varmaan nautinto, koska se pitää vieroitusoireet kurissa. Ilman et kykene olemaan edes yhtä päivää.
En tykkää tupakoinnista enkä siihen liittyvistä lieveilmiöistä (kuten haju). Miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa tupakoiva mies kumppanikseni vain, jotta jollekulle palstalaiselle tulisi parempi mieli?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ap itse vastata miksei hänelle kelpaa kumppaniksi toinen arvoisensa, kaltaisensa tupakoiva korsteenituhkakuppi kun hän ei kerran itse savustavana ole kuitenkaan mitenkään päin savuttoman väärti?
Sama suhteellisuudentajun puute olisi esim. että itse tautinen, moraaliton, petollinen ja epäluotettava mättähältä mättähälle häntäheikki etsisi ehtaa neitsyttä nymfonukekseen, joka silti pysyisi aina neitsyenä.
Huhuu ap, ehtisitkö posket edvardmunch lommolla ketjukessuttelultasi jo vastaamaan tähän kysymykseen?
En halua tupakoivaa kumppania, enkä lihavaa tai alkoholin suurkuluttajaa. Pitää osata huolehtia itsestään. Välillä saa herkutella ja ottaa saunakaljan, mutta rajansa kaikella. Yksi sikari vuodessa ok, päivittäinen tai edes viikoittainen tupakointi ei.
Vierailija kirjoitti:
En halua tupakoivaa kumppania, enkä lihavaa tai alkoholin suurkuluttajaa. Pitää osata huolehtia itsestään. Välillä saa herkutella ja ottaa saunakaljan, mutta rajansa kaikella. Yksi sikari vuodessa ok, päivittäinen tai edes viikoittainen tupakointi ei.
Totta muuten, mutta miksi edes yksi sika(ri) vuodessa, kun se johtaa hellposti yksi.. ja toinen(.. ja kolmas, jne)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektiohäiriöt
Mitähän sinulla on ikää, olisiko noin 35 vuotta? Eihän tuossa iässä mitään ongelmia pitäisi ollakaan.
Kun ei ole jos omaa tyhmyyttään savustaa kaiken potentiaalisen potenssinsa ja "laatunsa" savuna ilmaan. ;'''D
Sama kuin väittäisit, että alkoholisti/huumehörhö voi olla absoluuttisen absolutistille laadukas kumppani. ;'''D