Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?
Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?
Kommentit (400)
Vierailija kirjoitti:
Minusta te nyt teette kärpäsestä härkäsen.
Olkoon se savuverho mielipiteesi, mutta muiden mielipiteisiin et voi vaikuttaa. Savuisen sameaa sekavaa harhaisen denialistista mielipidettäsi muiden mielipiteistä ei kysytä, eikä tarvita kriteerien oikeutukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tule ap löytämään tupakoimatonta kumppania. Valikoi niiden tupakoivien joukosta tai lopeta itse tupakointi. Siinä on sun vaihtoehdot
En ole ap mutta savuton ja seurustelun upean miehen kanssa joka polttaa. Se ei haittaa minua.
"En ole ap, mutta (olen).." Voi pölö-ap: Mutta kumoaa koko edellisen (mutta -sanaa edeltävän) lauseen. ;'''D
Vierailija kirjoitti:
Ketä savutonta haittaa jos kumppani tupakoi?? Huuda hep
Savustavaa (impotenttiä) heppiä ei huuda eikä huoli kukaan savuton. Haittaa se savupönttöä tai ei, sori siitä.
Kuvottava haju, rahan tuhlaaminen syövän aiheuttamiseen.
Joku tainnut saada pakit tupakoitsijalta kun trollaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsija ei ole se osapuoli, joka tupakoimattomalle pakit antaa.
Vierailija kirjoitti:
mis ei trollaa,n niaen tehtävä on palvella ja lllan siveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naislla on oiku omaN BVAERAÖOOSAN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene heti taas äkkiä tupruttelemaan nikotiliini, nyt on ihan liian kovat kouristukset. Ei kai röökit vielä finito?
Haju, maku, tulevat suuongelmat ja suuri riski muillekkin terveysongelmille ajan mittaan. Lisäksi vielä turhaa rahanmenoa, jos yhteistä perhettä ajattelee. Vaikka olisi omat rahat kummallakin olisi hyvä, että molemmilla jäisi jotain säästöön "pahan päivån varalle"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TUPAKOITSIJA JA TUPAKOIMATON VOI SEURUSTELLA JA TAPAILLA IHAN YHTÄ LAILLA KUIN KAKSI TUPAKOIMATONTA. LÄHESKÄÄN KAIKKI EI SUHTAUDU TUPAKOINTIIN NOIN YLIMALKAISESTI
Ilmeisesti AP on tupakoinnin takia saanut monenmonet pakit kun noin osui hermoon, että pitää aloituksia suoltaa paivät pääksytysten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TUPAKOITSIJA JA TUPAKOIMATON VOI SEURUSTELLA JA TAPAILLA IHAN YHTÄ LAILLA KUIN KAKSI TUPAKOIMATONTA. LÄHESKÄÄN KAIKKI EI SUHTAUDU TUPAKOINTIIN NOIN YLIMALKAISESTI
Ylimalkaisesti? Olikohan ihan se sana, jota hait? Kannattaa googlata synonyymisanakirjaa.
Tupakoitsija on heikko tai pölvästi. Miksi sellaisen haluaisi kumppaniksi? Jokainen tietää, että tupakointi aiheuttaa vakavia terveyshaittoja ja tekee läheisten elämän ikäväksi. Jos tupakoiva tästä huolimatta päättää jatkaa tupakoimista, hän on joko tyhmä tai välinpitämätön omasta tai läheistensä terveydestä. Miksi kukaan haluaisi jakaa elämänsä tuollaisen luuserin kanssa?
Yleensä tupakoitsija haisee pahalta ellei ravaa suihkussa 2-3 kertaa päivässä. Sellaisen töhiksen kanssa ei viitsi suudella. Myöskään suihinotto ei kiinnosta, koska siemenneste maistuu todella pahalta. Iän myötä tupakointi myös heikentää seisokkia merkittävästi. Ja lista vaan jatkuu. Mulle on ihan sama, jos joku polttaa. En vaan itse halua tapailla tupakoitsijaa. Se raha on myös pois esim hyvästä ruuasta tai reissaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten itketään vauvapalstalla kun hyviä miehiä ei löydy kun olette itse niin nirsoja.. Naiset...
Tupakoiva mies ei vastaa käsitystäni hyvästä miehestä. Minulla ei ole mitään velvollisuutta seurustella pahaltahaisevien kanssa.
Matti Nykänen, ex huippu-urheilija (kovakuntoinen, mutta täystollo) listi itsensä nuorena röökillä ja viinalla. :(