Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?
Mikä siinä tupakoinnissa niin kauheaa on ettei tupakoiva kelpaa kumppaniksi?
Kommentit (400)
Et tule ap löytämään tupakoimatonta kumppania. Valikoi niiden tupakoivien joukosta tai lopeta itse tupakointi. Siinä on sun vaihtoehdot
Näen töissäni lähes päivittäin tupakoinnin seuraukset. Surettaa ja säälittää ihmiset mustine haisevine varpaineen, kun verenkierto on lähes olematonta alaraajojen ääriosissa tai oikeastaan sitä ei ole. Sitten tehdään verisuonten ohitusleikkauksia ja yritetään pelastaa jalka. Ensin viedään pari kuoliossa olevaa mustaa varvasta ja toivotaan ohitusleikkauksen pelastavan pääosan jalasta. Sitten viikon päästä lyhennetään jalkaa vähän ylempää ja kohta jo reidestä, kun verenkierto ei vaan suostu toimimaan. Mutta siltikään tämä ihminen ei suostu lopettamaan tupakointia vaikka verisuonikirurgi on suositellut sitä jo kauan aikaa sitten :(
Vierailija kirjoitti:
Et tule ap löytämään tupakoimatonta kumppania. Valikoi niiden tupakoivien joukosta tai lopeta itse tupakointi. Siinä on sun vaihtoehdot
En ole ap mutta savuton ja seurustelun upean miehen kanssa joka polttaa. Se ei haittaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta savuton ja seurustelun upean miehen kanssa joka polttaa. Se ei haittaa minua.
No varmaan sinusta riittänee sitten ap:llekin kumppaniksi? Mikä on kompensaatiosi savustajan hyysäykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että alkaa haittaamaan siinä vaiheessa kun tupakoinnin terveyshaitat tulevat väliinne; räkäinen krooninen yskä (=keuhkoahtaumatauti) ja tosiaan ne mustat kuolioon menevät haisevat varpaat yhteisen peiton alla..
Minusta te nyt teette kärpäsestä härkäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että alkaa haittaamaan siinä vaiheessa kun tupakoinnin terveyshaitat tulevat väliinne; räkäinen krooninen yskä (=keuhkoahtaumatauti) ja tosiaan ne mustat kuolioon menevät haisevat varpaat yhteisen peiton alla..
Muutama harva savuton(/"savuton"), jotka jostain käsittämättömästä syystä ja/tai kompensaatiosta savupönttöpään kelpuuttavat kumppanikseen eivät kuunaan muuta enemmistön järkähtämätöntä savuttomalle savuton, savulliselle savullinen -protokollaa.
Vierailija kirjoitti:
Näen töissäni lähes päivittäin tupakoinnin seuraukset. Surettaa ja säälittää ihmiset mustine haisevine varpaineen, kun verenkierto on lähes olematonta alaraajojen ääriosissa tai oikeastaan sitä ei ole. Sitten tehdään verisuonten ohitusleikkauksia ja yritetään pelastaa jalka. Ensin viedään pari kuoliossa olevaa mustaa varvasta ja toivotaan ohitusleikkauksen pelastavan pääosan jalasta. Sitten viikon päästä lyhennetään jalkaa vähän ylempää ja kohta jo reidestä, kun verenkierto ei vaan suostu toimimaan. Mutta siltikään tämä ihminen ei suostu lopettamaan tupakointia vaikka verisuonikirurgi on suositellut sitä jo kauan aikaa sitten :(
Kertoo kyllä siitä että tupakka vie oikeasti viimeisetkin älyn rippeet. Ite oon kans nähnyt näitä jotka polttaa edelleen vaikka on todettu keuhkoahtaumatauti. Vissiin haluavat sitten tehdä itsemurhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet vain ois ap, joka esittää savutonta naista 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama harva savuton(/"savuton"), jotka jostain käsittämättömästä syystä ja/tai kompensaatiosta savupönttöpään kelpuuttavat kumppanikseen eivät kuunaan muuta enemmistön järkähtämätöntä savuttomalle savuton, savulliselle savullinen -protokollaa.
Ei ole oikeassa maailmassa vastaan tullut noin älytöntä ajatusmaailmaa, ettäkö savuton savuttomalle? Savuton ja savullinen yhtä hyvä pari
Vierailija kirjoitti:
Minusta te nyt teette kärpäsestä härkäsen.
Kärpänen ei polta eikä härkänenkään (tupakkatampiot täten tyhmempiä otuksia vaikka kuka tekisi mitä) ja ne liioitellut, lavastetut kuvat (+hinta) tupakka-askeissa ovat tietysti pelkkää kiusantekoa, sortoa ja syrjintää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikeassa maailmassa vastaan tullut noin älytöntä ajatusmaailmaa, ettäkö savuton savuttomalle? Savuton ja savullinen yhtä hyvä pari
Absolutisti ja räkäpuliveivarikin maailman paras, sopivin hyvähyväpari, muu menee hönöllä yli hilseen.
Ketä savutonta haittaa jos kumppani tupakoi?? Huuda hep
Ihan naurettava ajatuskin että tuhlaisin aikaani röökinpolttajaan. Itse olen tupakoimaton enkä myöskään halua että lähelläni poltetaan, minulla on astma ja tupakansavu on yksi mikä pahentaa astmaani olennaisesti. Sen lisäksi itse yritän elää terveellisesti, harrastan säännöllisesti liikuntaa, yritän pitää itseni kunnossa. Ei ihan sovi arvot yhteen jonkun kessuttelijan kanssa. Vähän sama kuin maratoonari ja sohvaperuna yrittäisivät löytää yhteisen sävelen. No onnistuu se joillain, mutta ei kenenkään ole pakko. Ja sitä paitsi tupakan savu ja mitä se tekee esim hampaille on vaan niin totaalinen turn off ettei röökireiska selviä ensitreffejä pidemmälle, oli muuten kuinka mukava tyyppi tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet vain ois ap, joka esittää savutonta naista 😉
Ei vastannut taaskaan kysyttyyn liian kiperään ja paljastavaan kysymykseen. Montako kertaa mahtoi käydä reppana kessulla tänäkin jankutijankjankwänkytiwänkwänk aikana. Ei haittaa minua, mutta ei kelpaakaan.
Se haju. Mun täti polttaa ja saan aina hänen lähellään migreenin ja meinaan muutenkin oksentaa siitä hajusta.
Huonosti käy niin tupakoiva kumppani kuolee keuhkosyöpään tai kehkoahtaumaan jo 50-60v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Utopistinen denialismiumpinuppi asuinpaikkanaan tynnyri tai tupakka-aski ja ympärillään idiotismikupla.
Huono iho. Ajatus syövästä. Haju. Suorituskyvyn ongelmat. Ärsyttää se, kun toisen pitää vähän väliä poistua ulkotiloihin seurasta, esim. tauot leffan aikana. Rahan tuhlaus.
Viisas, hekottava, tupakoiva (satukirjaa sammaltava) pappi? No nyt on kerrassaan mahdotonta oksymoronia toisensa perään. Onnittelut savuisesta satuolennosta, savustetaan varmaan pirullisesti koko seurakunnassa.