Tyttöystävä puhuu aina kavereilleen "sit kun me erotaan.."
Ollaan oltu yhessä 3 kuukautta, ja häiritsee valtavasti tää tyttöystävän käytös. Ihan kun me oltais jossain kauheessa kriisissä, vaikka meillä menee tosi hyvin. On jotenkin varustautunut siihen, et erotaan. Muutettiin just yhteen ja mun piti muuttaa hänen luokseen, koska "haluaa heittää mut pihalle kun erotaan" Jouduin muuttaan tän takia sen yksiöön, vaikka mulla ois ollu kaksio. Siis mitä vit***? Ja kun olttiin just porukalla juhlimas niin puhuu "kun me erotaan x:än kaa, niin mä oon se, joka jättää.".... En tiä, kuinka kauan haluun jatkaa tätä suhdetta enää.
Kommentit (31)
Kuulostaa aika sekopäältä tyttöystäväsi.. Voisiko olla että hänet on jätetty aiemmissa suhteissa ja haluaa nyt olla se joka viheltää pelin poikki? Joka tapauksessa todella tyhmää käytöstä puhua tuollaisia..
Se pelkää heittäytyä. Ehkä traumoja entisestä suhteesta
Voi olla ettei tyttöystäväsi mielestä suhteenne ole kovin vakaalla pohjalla.. Juokse!
Palaa sinne kaksioos ja kattele, joku kivempi tyttö kainaloon.
Just. Ei ehkä olis kannattanu muuttaa yhteen :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:08"]Kuulostaa aika sekopäältä tyttöystäväsi.. Voisiko olla että hänet on jätetty aiemmissa suhteissa ja haluaa nyt olla se joka viheltää pelin poikki? Joka tapauksessa todella tyhmää käytöstä puhua tuollaisia..
[/quote]
En tiedä mikä on taustalla, mut mun mitta alkaa täyttyyn. Oonko ihan tossun alla?
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:08"]Se pelkää heittäytyä. Ehkä traumoja entisestä suhteesta
[/quote]
Näin. Mä huomaan usein miettiväni, että sit kun joskus erotaan niin minä teen sitä ja tätä. Meillä.menee ihan ok. Entisestä suhteesta jäi trauma, päättyi niin tylysti. Kestää vielä kauan ennen kuin voin luottaa kunnolla. Tosin en kerro näistä ajauksista muille, varsinkaan miehelle.
Miten kaksi ihmistä voi asua yksiössä? Missä oma rauha?
Ja olet tässä suhteessä yhä, koska...? En ymmärrä mikä sun naistas riivaa.
Joo ei taida tyttöystävä ottaa teidän suhdetta vakavasti. Itse lähtisin litomaan. :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:09"]Palaa sinne kaksioos ja kattele, joku kivempi tyttö kainaloon.
[/quote]
Siinä on jo uudet vuokralaiset.. muuten varmaan palaisinki ja lujjaa viä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:12"]Miten kaksi ihmistä voi asua yksiössä? Missä oma rauha?
[/quote]
Ei missään, se onki ihan perseestä. Mutta ku neiti halus, ja mie hullu suostuin..
Ap
AP on tossun alla, aika säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:08"]Kuulostaa aika sekopäältä tyttöystäväsi.. Voisiko olla että hänet on jätetty aiemmissa suhteissa ja haluaa nyt olla se joka viheltää pelin poikki? Joka tapauksessa todella tyhmää käytöstä puhua tuollaisia..
[/quote]
En tiedä mikä on taustalla, mut mun mitta alkaa täyttyyn. Oonko ihan tossun alla?
Ap
[/quote]
Sää oot tossun alla. :) Sellaset miehet ei sytytä, vaan naiset haluaa kunnon miehen, joks vie, eikä vikise
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:18"]AP on tossun alla, aika säälittävää.
[/quote]
Parempi tossun alla ko taivasalla.
Mieti, jos teille tulee lapsia. Nainen on jo tässä vaiheessa tollainen kiristäjä ym. JUOKSE!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:08"]Kuulostaa aika sekopäältä tyttöystäväsi.. Voisiko olla että hänet on jätetty aiemmissa suhteissa ja haluaa nyt olla se joka viheltää pelin poikki? Joka tapauksessa todella tyhmää käytöstä puhua tuollaisia..
[/quote]
Ap
[/quote]
Oot.
Onks miun tyttöysti oikeesti kajahtanu?
Ap
Pakene hyvän sään aikana.