Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä puhuu aina kavereilleen "sit kun me erotaan.."

Vierailija
06.06.2014 |

Ollaan oltu yhessä 3 kuukautta, ja häiritsee valtavasti tää tyttöystävän käytös. Ihan kun me oltais jossain kauheessa kriisissä, vaikka meillä menee tosi hyvin. On jotenkin varustautunut siihen, et erotaan. Muutettiin just yhteen ja mun piti muuttaa hänen luokseen, koska "haluaa heittää mut pihalle kun erotaan" Jouduin muuttaan tän takia sen yksiöön, vaikka mulla ois ollu kaksio. Siis mitä vit***? Ja kun olttiin just porukalla juhlimas niin puhuu "kun me erotaan x:än kaa, niin mä oon se, joka jättää.".... En tiä, kuinka kauan haluun jatkaa tätä suhdetta enää.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valmistautuu puheillaan siihen, mitä pelkää eli eroon. Ei se välttämättä tarkoita, että se tahtoo erota tai suunnittelee eroa, vaan pelkää sitä. Tyttöystävääsi on varmasti loukattu pahasti aiemmassa tai aiemmissa suhteissaan.

Kannattaisi puhua hänelle suoraan, että puhetyyli vaivaa sua ja latistaa koko suhteen. Kysy, mitä hän ajattelee ja tarkoittaa puheillaan ja eikö tyttö sitten näe teille tulevaisuutta. Voi olla, että tyttö on vähän sokea puheilleen ja olisi hyvä, että herättelisit häntä huomaamaan, miltä moiset puheet tuntuu.

Vierailija
22/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita automaattisesti sitä, että tyttö on kajahtanut. Kertoo enemmänkin hänen peloistaan ja epävarmuudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:27"]Onks miun tyttöysti oikeesti kajahtanu?

Ap

[/quote]

On. Ja sinä olet kanssa, kun tuollaiseen pompotteluun suostut!

Vierailija
24/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on epävarma. Olet sille liian hyvä. Sillä heikko itsetunto, ehkä se on esim jätetty joskus. Jos tykkäät siitä, yritä saada se luottamaan, ole hyvä sille. Jos taas ei juuri nappaa, niin sit ei..

Vierailija
25/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootko sä mies vai et? jos mies sanoo, muutat mun luo, niin sen pitää muuttaa. Ihan oikeesti.. Suomalaiset miehet on niin naurettavia, ei voi edes mieheks sanoa

Vierailija
26/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä ylläri ja jätä nyt kuitenkin sinä ekana. Hommaa siis äkkiä itsellesi kämppä!

Vierailija
27/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt tyttö on saanut kotoaan mallin projektiparisuhteista, joissa on alku ja loppu ja kovat kierrokset välissä.

Vierailija
28/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:33"]Siis ootko sä mies vai et? jos mies sanoo, muutat mun luo, niin sen pitää muuttaa. Ihan oikeesti.. Suomalaiset miehet on niin naurettavia, ei voi edes mieheks sanoa

[/quote]

Miun tyttöystävä on yks perkele ko hää suuttuu... Sieki pelkäisit.

Ap

Vierailija
29/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:06"]Ollaan oltu yhessä 3 kuukautta, ja häiritsee valtavasti tää tyttöystävän käytös. Ihan kun me oltais jossain kauheessa kriisissä, vaikka meillä menee tosi hyvin. On jotenkin varustautunut siihen, et erotaan. Muutettiin just yhteen ja mun piti muuttaa hänen luokseen, koska "haluaa heittää mut pihalle kun erotaan" Jouduin muuttaan tän takia sen yksiöön, vaikka mulla ois ollu kaksio. Siis mitä vit***? Ja kun olttiin just porukalla juhlimas niin puhuu "kun me erotaan x:än kaa, niin mä oon se, joka jättää.".... En tiä, kuinka kauan haluun jatkaa tätä suhdetta enää.

[/quote]

Jätä se sika!

Vierailija
30/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat paremman, tolla ämmällä ei oo mitään kunnioitusta.

Vierailija
31/31 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on hallintapuhetta, tyttöystäväsi uskoo jotenkin halllitsevansa paremmin elämäänsä kun pitää jalkaansa ovenraossa. Minäkin sanoisin että hyvin epävarma ja pelkää. Mitä jos sanoisit rehellisesti, että sinua loukkaa eropuheet. Jos ei halua erota, ei ole hyvä puhua siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän