Mitä tuorejuustoa laitatte juustokakkuihin?
Pahoittelen kenties tyhmää kysymystä, mutta millaista maustamatonta tuorejuustoa laitatte juustokakkuihin? Mascarponea? Viola? Creme Bonjour? Philadelphia?
Mistä voisi tulla paras juustokakku?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:37"]Rasvatonta piimää, liivatetta, sitruunaa, vaniljaa, sokeria.
[/quote]kermaa vaahdotettuna.
[/quote]
Testattu on. On vähän työläämpi mutta paljon kevyempi ja raikkaampi kuin juustolla tehty.
[/quote]
Saisko tarkempaa reseptiä ?
Philalephiaa olen itse käyttänyt. Tosin olen vaan muutaman juustokakun itse tehnyt, mutta hyviä on tullut. Amerikkalainen suklaaajuustokakku on lempparini, se on kyllä tosi makeaa, mutta nam :). Löysin reseptin googlen kautta Valion sivuilta.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:37"]Rasvatonta piimää, liivatetta, sitruunaa, vaniljaa, sokeria.
[/quote]kermaa vaahdotettuna.
[/quote]
Testattu on. On vähän työläämpi mutta paljon kevyempi ja raikkaampi kuin juustolla tehty.
[/quote]
Saisko tarkempaa reseptiä ?
[/quote]
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/4118/Aila-t%C3%A4din%20piim%C3%A4hyytel%C3%B6kakku/
Ihan pakko kirjoittaa, vaikka tästäkin on jo vuosia. Mutta löysin lidlistä goldessa nimistä tuorejuustoa. Koostumus ja maku (maustamaton) on ihan uskomattoman hyvää. Tuota suosittelen Kaikille. Nam!
Sissijuusto on ollut oma valintani ja hyvin on maistunut :)
Philadelphiaa. Mangokakkuun viola mangoa.