40 vuotta yksin. Kysy mitä vain.
Kommentit (155)
Olet onnekas. Kelaa jos olisit syntynyt siamilaisena kaksoksena ja jakanut monet ruumiinosat. Ei olisi välttämättä yksinäisyydestä tarvinnut kärsiå mutta monella tavalla muuten aika rankkaa.
Siis lähestynyt miten?
Katso ensin kaveripohjalta, ehkä ei kannata heti treffejä ehdotella.
Minäkin olen aina ollut yksin. Olen nainen. Tosin syy on minun. Minun oli erittäin helppoa saada miesseuraa nuorempana. En voisi enää edes kuvitella itseäni suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla vanhemmat elossa ja mahdollisia sisaruksia? Oletko tekemisissä heidän kanssaan?
On.
On.
Olen tekemisissä.
ap
Mitä sanot naiselle esim baarissa? Minkä katsot syyksi, ettei nainen kiinnostunut sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Siis lähestynyt miten?
Katso ensin kaveripohjalta, ehkä ei kannata heti treffejä ehdotella.
Ymmärrän tämän.
En ole ikinä lähestynyt, jos en ole saanut jonkinlaista vinkkiä siitä, että nainen saattaisi olla kiinnostunut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoisit alkuun kaveripohjalta.
Sekin kävisi mulle.
Miksi kukaan haluaisi olla kanssani kaveri onkin kysymys.
ap
Hyvää uutta vuotta myös sinulle.
Olen 65-vuotias enkä halua enää ketään elämääni. Liikaa hässäkkää aiheuttaa lasteni lapset ja tuo niiden lasten isä, jonka luona nyt olen. Haluan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lähestynyt miten?
Katso ensin kaveripohjalta, ehkä ei kannata heti treffejä ehdotella.Ymmärrän tämän.
En ole ikinä lähestynyt, jos en ole saanut jonkinlaista vinkkiä siitä, että nainen saattaisi olla kiinnostunut.
ap
Ahaa, no tuo onkin omituista, että pitäisi olla tuijotuskisa, ennenkuin lähestyt.
Olisitko valmis kasvattamaan toisen miehen lasta?
Kerroit haaveilevasi perheestä,
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanot naiselle esim baarissa? Minkä katsot syyksi, ettei nainen kiinnostunut sinusta?
Hei sanon.
Syitä on monta. Varmaan ulkonäkö ja sosiaalisten taitojen puute, jos baariympäristöstä puhutaan.
ap
Yksi epäilys on, että kun olet vaikka baarissa niin tölläät kaikkia naisia niin tiiviisti odottaen Sitä katsetta, että naiset katsovat sinun olevan jokin omituisuus.
Ei kannata odottaa mitään merkkiä naiselta, vaan kunhan korona hellittää, menet baaritiskillä viereen ja aloitat keskustelun. Ja sellaisen kaverillisen keskustelun, ei vaimo ehdokas-keskustelua.
Moni nainen odottaa selkeää merkkiä, että mies on kiinnostunut. Olisko joku treffipalsta kuitenkin parempi kuin Tinder🤔 ei naisille ulkonäkö ole ykkösasia, ei ainakaan niin tärkeä kuin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lähestynyt miten?
Katso ensin kaveripohjalta, ehkä ei kannata heti treffejä ehdotella.Ymmärrän tämän.
ap
Ahaa, no tuo onkin omituista, että pitäisi olla tuijotuskisa, ennenkuin lähestyt.
Tuskin se noin. Voi kai muutakin merkkiä kiinnostuksesta olla?
ap
Vierailija kirjoitti:
Olisitko valmis kasvattamaan toisen miehen lasta?
Kerroit haaveilevasi perheestä,
Olen käynyt treffeillä yksinhuoltajien kanssa. Mulle on tärkeintä, että viehätymme toisistamme. Tässä iässä suurella osalla naisista on lapsia. En mä sen mukaan ala poistamaan sopivia.
ap
Ja onhan naisissakin ujoja. Ne etsii kumppania just noilta treffisivustoilta. Matoa koukkuun vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sanon.
Syitä on monta. Varmaan ulkonäkö ja sosiaalisten taitojen puute, jos baariympäristöstä puhutaan.
ap
Sosiaaliset taidot kehittyvät nopeasti. Juttelet vaan, vaikkei se tunnu omalta. Baarissa varsinkin se on hyvä aloittaa. Mieti valmiiksi mitä kerrot ja siitä se lähtee. Älä utele liikaan, vaan vaan sellaista rentoa rupattelua.
Ihme oletuksia täällä ihmisillä.