Danny vie Helmin suhdetta musiikillisesti eteenpäin
"Minulla on mahdollisuus viedä Helmiä musiikillisesti ja muutenkin eteenpäin. Helmi on päättänyt tutkia elämää, ja hän on tutkinut sitä paljon täältä käsin."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Helmi-Loukasmaki-kehuu-Dannya-posket-puna…
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Helmi luuhaa Dannyn lukaalissa?
Niin, seiska ei ole kertonut, onko Helmi palannut kotopuolestaan joulunvietosta Dannyn luo. Vai ollaanko kotona käyty joulupöydässä sellaiset keskustelut, ettei Helmi enää palaa.
Moni ystävähän on hylännyt Helmin tämän takia, hän on kertonut haastattelussa.
Kateelliset itkee ja haukkuu. Onnea Helmille ja Dannylle! Helmi on upea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset itkee ja haukkuu. Onnea Helmille ja Dannylle! Helmi on upea nainen.
Oli vielä kesällä. Joulukuvissa oli hapan ja tunkkainen nelikymppisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kesän 2021 kuumin trendi: Isoisä ikäinen poikaystävä on uusi musta. Eli siitä vaan miettimään näitä julkisuuden ja viihdealan veteraaneja, vapaita ja varattuja. Mitä räikeämpää sen parempi, seiska- lehden huomio on taattu !!
Pahus kun minulle sopiva viihdealan veteraani olisi 116v. Onkohan ketään vielä elossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesän 2021 kuumin trendi: Isoisä ikäinen poikaystävä on uusi musta. Eli siitä vaan miettimään näitä julkisuuden ja viihdealan veteraaneja, vapaita ja varattuja. Mitä räikeämpää sen parempi, seiska- lehden huomio on taattu !!
Pahus kun minulle sopiva viihdealan veteraani olisi 116v. Onkohan ketään vielä elossa?
Jos sattuisikin olemaan, et ainakaan joudu sen nahkahuilua kauan soittamaan. Saa sydänkohtauksen jo ensimmäisen säkeistön aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sattuisikin olemaan, et ainakaan joudu sen nahkahuilua kauan soittamaan. Saa sydänkohtauksen jo ensimmäisen säkeistön aikana.
😂
Vierailija kirjoitti:
Jokke252 kirjoitti:
Kyllä. Danny soittelee aikansa Helmin hanuria ja Helmi D:n isoa nahkaklarinettia niin sitten tyttö pääsee tutkimaan maailmaa kuten Erikakin.
Sen mitä Dannya on viime aikoina nähnyt tuolla, niin hän ei soittele kenenkään hanuria. Sellaista tutisevaa katkokävelyä ei ole terveellä alle 80-vuotiaalla.
Niinpä, viulu paranee vanhetessaan, nahkahuilu ei.
Toivottavasti heillä ei ole suhdetta. Mutta joo, muistan kyllä kun ensimmäinen ei-teini-ikäinen poikaystävä osasikin muuta kuin sisään ja ulos. Kielitaitoinen miesystävä oli ihmeellinen ja paikat räjäyttävä kokemus ja aiheutti nuorelle tytölle riippuvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti heillä ei ole suhdetta. Mutta joo, muistan kyllä kun ensimmäinen ei-teini-ikäinen poikaystävä osasikin muuta kuin sisään ja ulos. Kielitaitoinen miesystävä oli ihmeellinen ja paikat räjäyttävä kokemus ja aiheutti nuorelle tytölle riippuvuutta.
Poikaystävä tuskin kuitenkaan oli joku kasikymppinen!
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä säälittää se tyttöressu.
Taskurahaa lienee turha odottaa.
”Käsin on tutkinut”, niinpä niin. Milloin alkaa se suulla tutkiminen?
Jos on kaksi aikuista ihmistä, jotka molemmat hyötyvät toisistaan omalla tavallaan ja saavat iloa myös, niin mitä pahaa siinä on. Helmi voi varmasti milloin vain sanoa, ettei halua tätä enää, pakata kimpsunsa ja kampsunsa ja häipyä lopullisesti, toisin kuin vaikka kidnapatut lapset kellarissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kaksi aikuista ihmistä, jotka molemmat hyötyvät toisistaan omalla tavallaan ja saavat iloa myös, niin mitä pahaa siinä on. Helmi voi varmasti milloin vain sanoa, ettei halua tätä enää, pakata kimpsunsa ja kampsunsa ja häipyä lopullisesti, toisin kuin vaikka kidnapatut lapset kellarissa.
Siis vitsit nyt taas. Iloa ja hyötyä voi varmaan löytyä jonkun 80 v ukon kahvipöydästä.. Joku normaalimpi olis jo aikoja sitten pakannut. Ja näköjään likka sitä todella itse haluaa. Mut olisko niin että Damny olis hypnotisoinu likan jotenkin?? 😄 Ja kidnapatut lapset kellarissa??? Sulla ei taida olla kellarissas kaikki perunat laarissa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vitsit nyt taas. Iloa ja hyötyä voi varmaan löytyä jonkun 80 v ukon kahvipöydästä.. Joku normaalimpi olis jo aikoja sitten pakannut. Ja näköjään likka sitä todella itse haluaa. Mut olisko niin että Damny olis hypnotisoinu likan jotenkin?? 😄 Ja kidnapatut lapset kellarissa??? Sulla ei taida olla kellarissas kaikki perunat laarissa. 😄
Kertoohan se jotain, jos ihmisille tulee tuollainen vertaus mieleen.
Taidetaan Helmille jo naureskella..... Kun näitä kommentteja lukee..
Muistaakseni Kari Tapion elokuvassa kuvattiin Dannya naistenmiehenä silloin -70 luvulla.
Vieläkö Helmi luuhaa Dannyn lukaalissa?