Danny vie Helmin suhdetta musiikillisesti eteenpäin
"Minulla on mahdollisuus viedä Helmiä musiikillisesti ja muutenkin eteenpäin. Helmi on päättänyt tutkia elämää, ja hän on tutkinut sitä paljon täältä käsin."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Helmi-Loukasmaki-kehuu-Dannya-posket-puna…
Kommentit (98)
Daddy Danny. Tuo Dannyn ilmekin on ihan riettaan ja irstaan näköinen. Helmi on viileä kuin viilipytty. Vaimea virne naamallaan vain. Mitä helkutaa noista voi päätellä? Molemmat ovat sekaisin kuin seinäkellot.
Vierailija kirjoitti:
Daddy Danny. Tuo Dannyn ilmekin on ihan riettaan ja irstaan näköinen. Helmi on viileä kuin viilipytty. Vaimea virne naamallaan vain. Mitä helkutaa noista voi päätellä? Molemmat ovat sekaisin kuin seinäkellot.
Sitä joulukuusi-instagramkuvaako katsoit? Danny säteilee kuin mikäkin ja Helmi viileänä vieressä. Sehän on Helmin itsensä julkaisema kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma että Dannylla on jonkin muistisairaus, ne saavat ihmisen muuttumaan superseksuaaliseksipervoksi ja muuten sekavaksi.
Ainahan sillä on ollut nuoria, vaaleita gimmoja luonaan.
Luulen että tässä viitataan siihen ettei itse ole ollut kuitenkaan 80-v. aina?
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä säälittää se tyttöressu.
Kaikkia naisia säälittää se tyttöressu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi ei ole mikään viaton tyttöressu vaan hän se tässä on keinotellut itsensä höperön ja rahakkaan vanhuksen lompakolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei. Danny on pitkän linjan konkari musiikissa ja osaa varmasti kohdella naista silkkihansikkain. Ovat löytäneet toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei. Danny on pitkän linjan konkari musiikissa ja osaa varmasti kohdella naista silkkihansikkain. Ovat löytäneet toisensa.
Hyh tälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti osaa kohdella naista silkkihansikkain. Dannyssa on pakko olla jotain erityistä, millä hän on vuosikymmeniä pitänyt naisia otteessaan ja pystyy edelleen pappaikäisenä siihen. Mieti nyt, miten hän Armiakin roikotti löysässä hirressä käytännössä koko tämän elämän. Epäilemättä naisilla on ollut itsetunto-ongelmia, Erikan käyttäytyminen "suhteen" loppumisen jälkeen viittaa siihen ihan selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti osaa kohdella naista silkkihansikkain. Dannyssa on pakko olla jotain erityistä, millä hän on vuosikymmeniä pitänyt naisia otteessaan ja pystyy edelleen pappaikäisenä siihen. Mieti nyt, miten hän Armiakin roikotti löysässä hirressä käytännössä koko tämän elämän. Epäilemättä naisilla on ollut itsetunto-ongelmia, Erikan käyttäytyminen "suhteen" loppumisen jälkeen viittaa siihen ihan selkeästi.
Saa nähdä, miten Helmin käy.
Eilen ainakin olivat Långvikissa, katsoin että mikäs typykkä sellaisessa lyhyessä paljettimekossa kulkee, joku nainen vierelään. Sitten perässä Danny, jolloin tajusin että Helmihän se pimu on.
Danny käveli tarkoituksella perässä ja jäi yksin palloilemaan aulaan. Käveli todella huonosti, suorastaan köpötellen, se yllätti. Ei tainnut olla humalassakaan. Onkohan heikossa kunnossa? Oma isäni on 80-vuotias ja hiihtää vielä pitkiä lenkkejä ja kävelee reippaasti. Toki kaikki vanhentuvat omalla tavallaan.
Maailma on tupaten täynnä tollasia kuin tää Helmi 🤢.....
Hollywoodissa tällainen on arkipäivää.
Dannyn tehtaassa valmistuu syntisiä naisia. Kohta saadaan Kikka kolmonen.
Vierailija kirjoitti:
Dannyn tehtaassa valmistuu syntisiä naisia. Kohta saadaan Kikka kolmonen.
Kikka kolmonen, loistavasti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Eilen ainakin olivat Långvikissa, katsoin että mikäs typykkä sellaisessa lyhyessä paljettimekossa kulkee, joku nainen vierelään. Sitten perässä Danny, jolloin tajusin että Helmihän se pimu on.
Danny käveli tarkoituksella perässä ja jäi yksin palloilemaan aulaan. Käveli todella huonosti, suorastaan köpötellen, se yllätti. Ei tainnut olla humalassakaan. Onkohan heikossa kunnossa? Oma isäni on 80-vuotias ja hiihtää vielä pitkiä lenkkejä ja kävelee reippaasti. Toki kaikki vanhentuvat omalla tavallaan.
Entä jos ovat lukeneet ketjuja itsestään ja kumpaakin nolottaa ja hävettää?
Olenko liian ilkeä vai olenko vain suorapuheinen, kun minusta tuntuu että joku ei oikein halua vanheta - tai vanheta arvokkaasti?
Vierailija kirjoitti:
Olenko liian ilkeä vai olenko vain suorapuheinen, kun minusta tuntuu että joku ei oikein halua vanheta - tai vanheta arvokkaasti?
Ja pukeutuu kahdeksankymppisenä hihattomiin paitoihin, maastokuvioisiin sortseihin ja pääkalloriipukseen.
En ymmärrä otsikon lausetta. Miten suhdetta viedään musiikillisesti eteenpäin? Kenen suhdetta ja miten suhteet etenevät musiikillisesti?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä otsikon lausetta. Miten suhdetta viedään musiikillisesti eteenpäin? Kenen suhdetta ja miten suhteet etenevät musiikillisesti?
Kaikki eivät osaa kirjoittaa kuten toimittajat. Eiköhän merkitys tullut selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Helmi pääsi vuorostaan Dannyn musiikkileikkikouluun.
Danny on syntynyt 1942.