Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pakannut tavaransa ja lähtenyt, jätti vain lapun selitykseksi

Vierailija
06.06.2014 |

Olen seurustellut mieheni kanssa kahdeksan vuotta. Meillä on kaksi lasta. 5-vuotias poika ja 3-vuotias tyttö. Olemme eläneet aivan tavallista perhe-elämää viime aikoina, ilman suurempia riitoja tai vastoinkäymisiä. Seksiä on ollut ja muutenkin parisuhteemme on ainakin minun mielestä ollut kunnossa. Mieskään ei ole "valittanu" joten olen olettanut hänen olevan samaa mieltä.

Eilen illalla kun saavuin kotiin lasten kanssa mummolasta oli kodistamme hävinnyt iso osa mieheni tavaroista kuten vaatteet, partakone, partavedet jne. Ensin mietin olisiko miehelle voinut tulla joku äkillinen työmatka mutta ihmettelin miksi hän ei ole soittanut, laittanut viestiä tms ja tuntui muutenkin omituiselta että olisi tuollaisen määrän tavaraa ottanut mukaan.

Aikani ihmettelin kunnes poika juoksi keittiöstä joku kirjekuori kädessään ja kyseli mikä se on. En tiennyt joten pyysin poikaa antamaan kirjekuoren minulle. Kirjekuoren sisällä oli kirje mieheltäni. Kirjeessään hän kertoi että on kyllästynyt perhe-elämään eikä näe enää suhteessamme tulevaisuutta. Hänellä on kuulemma uusi asunto odottamassa ja toivoo etten ota häneen yhteyttä. Kirjeessä oli muutakin mutta en viitsi tänne laittaa kun on turhan henkilökohtaista. Lisäksi mies oli jättänyt rahaa jolla kehotti pitämään lapsista huolta. Yritin samantien soittaa miehelleni mutta hän ei vastannut. Yritin myöhemmin lukuisia kertoja uudestaan, tuloksetta. Laitoin myös viestin jossa pyysin soittamaan minulle, ei ole soittanut. Selvittyäni pahimmasta järkytyksestä juolahti mieleeni onko miehellä mahdollisesti uusi nainen vai mikä ihme sai hänet päätymään moiseen ratkaisuun. En ole nukkunut koko yönä juuri lainkaan ja olen miettinyt mitä ihmettä oikein teen. On pakko jaksaa lasten takia, muuten en varmaan jaksaisikaan.

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:41"]Tämä on se sama novellisti, joka kertoi yllättäneensä miehen toisen naisen kanssa palattuaan hakemaan unohdettua lompakkoaan.

Tiivistä ja karsi epäuskottavia yksityiskohtia

,muuten ihan hyvää herttasarjatasoa.

[/quote] ajattelin ihan samaa!!

Vierailija
102/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:03"]

Ottamatta enenpää kantaa ap:n tilanteeseen, kuin pahoittelemalla ja toivottamalla paljon voimia, on pakko todeta että itse en epäile hetkeäkään tarinan todenmukaisuutta. Tiedän nimittäin kaksi naista, joille on käynyt samalla tavalla. 

Kummallekin tilanne tuli totaalisena yllätyksenä. Edeltävästi oli vaihdettu rakkaudentunnustuksia ja tehty tulevaisuuden suunnitelmia. Ystävät ovat olleet todentamassa ns. onnellista ja normaalia parisuhdetta yhteisissä illanistujaisissa jne. 

Sitten vain todellakin eräänä kauniina päivänä on pakettiauto ovella ja mies on kantanut tavaransa ulos. Uusi asunto on ollut hankittuna valmiiksi ja kaikki järjestelty niin, että tilanteesta pääsee pakenemaan ilman että tarvitsee kohdata sen aiheuttamaa raivoa ja epäuskoa ym. tunnekuohuntaa mitä moinen teko nyt puolisossa luonnollisesti aiheuttaa. Niin raukkamaista ja törkeää, ettei sanat riitä kuvailemaan. 

Nämä tuttavapiirissä tapahtuneet tapaukset ovat horjuttaneet omaa turvallisuuden tunnettani syvästi. Olen miehelle vannottanut MONTA kertaa, että mikäli kokee ettei rakasta minua enää tai rakastuu johonkin toiseen, kertoo siitä minulle HETI. Ettei vedä mattoa jalkojen alta sitten yht'äkkiä ja pidä valheellisesti sellaisessa illuusiossa että meillä on kaikki hyvin. Miestä nämä usein saunan lauteilla tapahtuvat purkaukseni ja keskustelun avaukseni välillä jo tuskastuttavat, mutta ympärillä tapahtuvat asiat ovat opettaneet sen että asioista kannattaa ja pitää puhua. Peloista ja haluista ja toiveista. Ja kysyä suoraan miten meillä menee. Ja miten sulla menee. Eikä vain luulla että kaikki on aina hyvin, kun niin on ollut siihenkin saakka. 

Mutta voimia ap, itse en tiedä miten pystyisin olemaan vihaamatta miestäni tuommoisen alhaisen tempun jälkeen. Ikinä enää luottamaan, vaikka tulisikin takaisin. Halveksuisin mokomaa otusta varmasti sydämeni pohjasta, että miten KEHTASI hylätä perheensä noin raukkamaisesti. Mutta lasten vuoksihan isää ei saisi näkyvästi vihata, lapsillehan se otus on edelleen rakas ja tärkeä. 

[/quote]

AP on syy siihen miksi mies lähti. Joten katsoisi vaan peiliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap.n pitäisi nyt yksin huolehtia lapsista kun mies häipyi? itse en ikinä suostuisi moiseen.

Vierailija
104/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on valmis hylkäämään lapsensa, niin täytyy olla kusta päässä eikä kyetä tuntemaan oikeaa rakkautta. Säälittävää toimintaa tollasta jättäjiltä.

Vierailija
105/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 11:05"]

Miksi ap.n pitäisi nyt yksin huolehtia lapsista kun mies häipyi? itse en ikinä suostuisi moiseen.

[/quote]

Kukaan ei siihen AP:tä pakota

Vierailija
106/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 11:12"]

[/quote]

Kukaan ei siihen AP:tä pakota

[/quote]

Naiset nyt vaan on yleensä niin tossukoita että siihen suostuu, harmi.

Vierailija
107/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:14"]

Miksi te aina huudatte provoa, elämä on kuulkaa ihmeellistä ja just kuulin tälläisestä lapunjättöerosta, mutta lähtijänä oli nainen. Että voimia ap, koeta jaksaa!

[/quote]

Ja itse tiedän tapauksen, jossa perheen äiti vaan jätti lapset ja miehensä ja lähti uuden rakkauden kanssa. Kyllä näitä tapahtuu.

Vierailija
108/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 08:58"]

Siinähän saat nyt kerrankin maistaa omaa lääkettäsi. Toivon jokaiselle mammalle tuota kohtaloa. Saatte vähän kokea mitä olette tehneet miehille.

[/quote]
Mitä ihmettä? Olen aina ollut siinä uskossa että terveessä parisuhteessa puolisolle pitää sanoa jos joku asia vaivaa tai jos kokee tulleensa väärin kohdelluksi. Olen myös aina ollut siinä uskossa että kostaminen ei ole osa tervettä parisuhdetta. T: Ap

Vierailija
109/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:14"]

Miksi te aina huudatte provoa, elämä on kuulkaa ihmeellistä ja just kuulin tälläisestä lapunjättöerosta, mutta lähtijänä oli nainen. Että voimia ap, koeta jaksaa!

[/quote]

Provo tämä on, sillä oikeasti on mahdotonta, että kaikki olisi TÄYSIN HYVIN ja toinen vain lähtisi niin että hups vain. Nämä jätetyt ovat vain täysin sokeita toisen tunteille, käytökselle, sanattomille viesteille tms. eivätkä osaa tulkita, että rakkaus on loppunut aikoja sitten.

Sikamaista ja vastuutonta käytöstä lapun jättäjältä, oli mies tai vaimo, mutta siitä on varmasti ollut merkkejä ilmassa.

[/quote]
Ja jos toinen ei syystä tai toisesta ole huomannut niitä "sanattomia viestejä" ja "merkkejä" niin on ihan ok ottaa ja lähteä? T: Ap

Vierailija
110/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:18"]

Oletko ylipainoinen? Jos olet, niin siinä on syy miehesi lähtemiseen.

[/quote]
En ole ylipainoinein ja mitä sitten jos olisinkin? En tiennytkään että se on nykyisin syy siihen että voi hylätä vaimon ja lapsensa. Jos se on syy niin en suosittele ketään ylipainoista menemään naimisiin tai hankkimaan lapsia koska ilmeisesti koska tahansa voi olla se päivä kun mies päättää että tänään lähden koska vaimo on ylipainoinen. Oikeasti, mitä ihmettä??? T: Ap

Vierailija
111/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi helkutin kakarat - varmaan siksi, että on lasten äiti ja kantaa vastuunsa, koska rakastaa lapsiaan !!! Sinäkö sitten annat lapsesi pois, jos mies jättää ?Tän ketjun seuraukseni taas hyvin näki tämän palstan he nkisen tason : palsta täynnä itsekkäitä, kylmiä typeryksiä.

Vierailija
112/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:27"]

Ei miehet kirjoittele mitään kirjeitä, saati laita niitä oikein kirjekuoriin. Suurin osa miehistä ei edes tietäisi missä kotona on kirjekuoria, ja kuinka monen kotona niitä ylipäänsä on.

[/quote]
Ai koska sinun miehesi ei kirjottele kirjeitä niin kukaan muukaan ei voi tehdä niin? Yleistäminen ei todellakaan kannata kauhean usein, tai oikeastaan ikinä koska jokainen ihminen on erilainen ja jokaisella ihmisellä on erilainen tapa toimia ja elää joten... T: Ap

Vierailija
113/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:33"]

Se, että lapsi vielä toi sinulle tuon kirjeen oli hieman liikaa. Käykö lapsesi aina postit läpi ja jakaa ne perheenjäsenille...

Muuten ihan kiva tarina.

[/quote]

Ei käy, mutta lapsi sattui menemään ensimmäisenä keittiöön joten hän myös kirjekuoren ensimmäisenä huomasi. Ompa taas kovin ihmeellistä! T: Ap

Vierailija
114/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite soittaisin poliisin moisen kusipään perään ja vaatisin selityksiä naamatusten. Ja lakimies sais hoitaa lasten tapaamisoikeudet yms. Antaisin miehelle turpiin viimeiseksi muistoksi. TÖRKEyDEN HUIPPU!! :(

Vierailija
115/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 10:52"]

Paljonko se mies jätti rahaa?

[/quote]
Muutamia satasia T: Ap

Vierailija
116/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehistä noin helposti eroon pääse. Provo

Vierailija
117/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka huutelitte provoa: En tiedä millaisessa maailmassa te elätte mutta minä elän maailmassa jossa tapahtuu jatkuvasti jotakin yllättävää. Kuinka moni olisi uskonut jos esim. Oulun vauvapakastaja olisi kertonut teoistaan av:lla? Ei kovinkaan moni. Niin se vaan on että todellisuus on tarua ihmeellisempää. En voi kieltää etteikö miehen teko olisi absurdi, kyllä minäkin sitä olen kyseenalaistanut moneen otteeseen, valitettavasti se kuitenkin on minulle ja lapsille täyttä totta. T: Ap

Ps. Te jotka olette sitä mieltä että syy oli minun, en voi olla kysymättä... Jos kokee ettei parisuhde toimi, onko ok vain häipyä? Minusta ei. Kahdeksan vuoden jälkeen sitä odottaisi että mies sanoisi suoraan jos haluaa erota, mutta ei. Toiseksi, vaikka ei haluaisi minun kanssa jatkaa ja kokisi että olen kohdellut häntä jotenkin huonosti niin oikeuttaako se siihen että lapset jäävät kotiin ihmeissään kyselemään äidiltä mihin se isä oikein on kadonnut ja koska tulee takaisin? Ei minusta ainakaan... T: Ap

Vierailija
118/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääsee ja sattuu. Tuntemani nainen yh kolmen lapsen kanssa oli muuttokuorman kanssa pihalla. Samassa talossa asuva mies jolla oli kaksi pientä lasta tuli siihen auton luokse ja kysyi pääseekö mukaan. No mikä ettei vastasi nainen. Ei paljon painanut vaimo eikä lapset miehen mieltä eikä sanonut vaimolle yhtään mitään vaan katosi kuorman mukana ja on edelleen saman naisen kanssa, erosi entisestä ja meni tämän toisen kanssa naimisiin eikä ole nähnyt niitä lapsiaan sen koommin. Elämä on joskus ihmeellistä, niin se menee.

Vierailija
119/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi sekava olo. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä. Lapsille sanoin että en tiedä koska isi tulee kotiin, mikä on totta, mutta ei sekään selitys kovin kauaa riitä. Tuntuu niin epävarmalta ja tyhjältä kun ei tiedä mistään mitään. T: Ap

Vierailija
120/139 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:39"]

Jätti rahaa kirjekuoreen. Tuskin. =D =D =D 

Nuorin on kolme ja vanhempikin vasta 8 joten kuoressa oli ainakin 54000€ ?

[/quote]

Mutta eihän rahaa tarvitse koko elämäksi kerralla antaa. Posti kulkee ja nettipankki hoitaa rahansiirrot kätevästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme