Mies pakannut tavaransa ja lähtenyt, jätti vain lapun selitykseksi
Olen seurustellut mieheni kanssa kahdeksan vuotta. Meillä on kaksi lasta. 5-vuotias poika ja 3-vuotias tyttö. Olemme eläneet aivan tavallista perhe-elämää viime aikoina, ilman suurempia riitoja tai vastoinkäymisiä. Seksiä on ollut ja muutenkin parisuhteemme on ainakin minun mielestä ollut kunnossa. Mieskään ei ole "valittanu" joten olen olettanut hänen olevan samaa mieltä.
Eilen illalla kun saavuin kotiin lasten kanssa mummolasta oli kodistamme hävinnyt iso osa mieheni tavaroista kuten vaatteet, partakone, partavedet jne. Ensin mietin olisiko miehelle voinut tulla joku äkillinen työmatka mutta ihmettelin miksi hän ei ole soittanut, laittanut viestiä tms ja tuntui muutenkin omituiselta että olisi tuollaisen määrän tavaraa ottanut mukaan.
Aikani ihmettelin kunnes poika juoksi keittiöstä joku kirjekuori kädessään ja kyseli mikä se on. En tiennyt joten pyysin poikaa antamaan kirjekuoren minulle. Kirjekuoren sisällä oli kirje mieheltäni. Kirjeessään hän kertoi että on kyllästynyt perhe-elämään eikä näe enää suhteessamme tulevaisuutta. Hänellä on kuulemma uusi asunto odottamassa ja toivoo etten ota häneen yhteyttä. Kirjeessä oli muutakin mutta en viitsi tänne laittaa kun on turhan henkilökohtaista. Lisäksi mies oli jättänyt rahaa jolla kehotti pitämään lapsista huolta. Yritin samantien soittaa miehelleni mutta hän ei vastannut. Yritin myöhemmin lukuisia kertoja uudestaan, tuloksetta. Laitoin myös viestin jossa pyysin soittamaan minulle, ei ole soittanut. Selvittyäni pahimmasta järkytyksestä juolahti mieleeni onko miehellä mahdollisesti uusi nainen vai mikä ihme sai hänet päätymään moiseen ratkaisuun. En ole nukkunut koko yönä juuri lainkaan ja olen miettinyt mitä ihmettä oikein teen. On pakko jaksaa lasten takia, muuten en varmaan jaksaisikaan.
Kommentit (139)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:39"]
Jätti rahaa kirjekuoreen. Tuskin. =D =D =D
Nuorin on kolme ja vanhempikin vasta 8 joten kuoressa oli ainakin 54000€ ?
[/quote]
Öö no jos se jätti vaikka 100e? Kuka sanoi että loppuajan elatusmaksut? Kun mun ex (onneksi vain avomies, ei lapsia) häipyi uuden naisensa luo jonka kanssa olivat tunteneet viikon, jätti hän minulle 20e keittiön pöydälle ja lappuun oli kirjoittanut sen olevan viikonlopun ruokaraha. Ilmeisesti omatunto painoi niin s**tanasti ettei vain kyennyt lähtemään tavarat kainalossa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:33"]
Se, että lapsi vielä toi sinulle tuon kirjeen oli hieman liikaa. Käykö lapsesi aina postit läpi ja jakaa ne perheenjäsenille...
Muuten ihan kiva tarina.
[/quote]
Niin että lapsi ei voi kiinnittää huomiota esim. keittiön pöydälle tai olkkarin lipaston päälle jätettyyn kirjekuoreen? Jos paikkaan, jossa kotona ei yleensä kirjekuoria säilytetä, on nyt ilmestynyt kirjekuori, niin lapsi ei kykene sellaista huomioimaan?
[/quote]
Haloo nyt oikeasti, lapsi 5v...ei mies jätä mitään tuollaista lojumaan lapsen löydettäväksi. Se lapsi varmaan luki kirjeen ääneenkin.
[/quote]
Häh? Mitä niin pahaa suljetuissa kirjekuorissa on, ettei viisivuotiaan silmille sovi? Eihä lapsi sitä tiedä, mitä siellä sisällä on.
[/quote]
Toisekseen jos se mies on ollut niin luuseri että päätti häipyä salaa välttyäkseen ikävältä kohtaukselta, tuskin miestä kiinnosti paskankaan vertaa vaikka lapsi olisi lukenutkin viestin.
Pari vuotta sitten telkkarissa näkyi ohjelma "10 tapaa jättää nainen" tai jotain sinne päin. Yhdessä jaksossa oli nainen jonka mies oli häipynyt sanaakaan sanomatta. Mies oli aikonut lähteä asioita hoitamaan ja tulevansa jonkun ajan päästä mutta jättikin tulematta takaisin. Muuten koko ohjelman ajan nainen antoi ymmärtää ettei tiedä syytä miksi mies lähti, mutta sitten jossain välissä kertoikin että olihan heillä niitä ongelmia joskus ollut. Ja kertoessaan miehen lähdöstä "asioita hoitamaan", kertoi sen jotenkin niin että mä ainakin tajusin että kyllä se nainenkin oli huomannut että jotain omituista siinä miehen asioille menossa on.
Minä uskon että suurin osa "yllättäen" jätetyistä tiedostaa etukäteen merkkejä muutoksesta. Mutta kuka ihan oikeasti osaa etukäteen arvata että toinen perjantaina klo 16 jättää keittiön pöydälle lapun ja häipyy sen siliän tien? Ei varmasti monikaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:44"]
Mä niin toivoisin että toi tapahtuisi mulle! Elämäni olisi täydellistä jos mies vaan häipyisi ja jättäisi vielä rahaa kirjekuoreen!!
T.
Se kolmen äiti jota ällöttää
[/quote]Siitä sitten vaan itse toimeen. Ehkä teitä molempia ällöttää. Ja jos sinua, niin mieti ja puhu ja lähde sitten. Turha toisen kontolle pistää. Miettiä mitkä asiat painaa . Jos puoliskon motiivit samat tai erit kuin sinun? Miksi olette yhdessä? Voisiko tehdä ällötykselle jotain. Onko oman pään ällötys, yleisaällötys tai oikeesti puolison ällöttävyys...sinun mielestäsi. Entä jos se olisi jonkunotoksen puoliso, olisiko yhtä ällöttävä?
[/quote]
Mun mielestä kertoo jonkinlaisesta elämänkokemuksen puutteesta moinen "tuumasta-toimeen"-kommentti. Ei se ihan mene "tuumasta toimeen" kolmen lapsen kanssa. Kuten aiemmin kerroin bruttopalkkani on alle 3000/kk, asun Helsingissä. Ehkä jossain rajapitäjässä tuolla tulolla elättäisi kolme lasta yksin mutta täällä kyllä kipuraja on sen verran ettei ihan mene "tuumasta toimeen".
Mieheni on ihan ok, varmasti miellyttävä monen mielestä. Ei jäisi yksin. Itse olen varmasti ainakin "yhtä ällöttävä". Ei tässä kenenkään henkilökohtaisista ominaisuuksista niinkään ole kyse vaan suhteen kuolemisesta.
Elämä opettaa. -varmasti minuakin.
Mikä tilanne nyt,joko on puhelimeen vastannut?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 18:35"]
Mikä tilanne nyt,joko on puhelimeen vastannut?
[/quote]
Ensin pääsi yllättämään miehensä vieraista, kun palasi hakemaan unohtunutta lompakkoaan.
Sitten mies häipyi täysin yllättäen, jätti vain kirjekuoren keittiön pöydälle.
Seuraavaksi hän löysi SIM-kortin miehensä lompakosta.
Jännityksellä odotamme seuraavaa jaksoa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:00"]
pro-pro-pro-pro-provvo-vo-vo-vo-vo-voo-ho-ho-ho-ho-hoooooo
[/quote]
Todennäköisesti kyseessä on toinen nainen, mutta miehellä ei ole munaa tunnustaa sitä.
pro-pro-pro-pro-provvo-vo-vo-vo-vo-voo-ho-ho-ho-ho-hoooooo
Juu. Soita Porvooseen, miehesi on siellä.
Oudoltahan tuo kuulostaa, mutta täysin mahdollista. Oma serkkuni teki vaimolleen lähes samalla tavalla. Toinen nainenhan siellä oli sitten takana... :(
Jaksamisia!
Niin provo kuin olla ja voi. Surkea sellainen.
Voi olla provo mutta valitettavasti tiedän useammankin elävän elämän esimerkin tästä miehisestä käytöksestä. Ja tottakai aina on ollut toinen nainen.
En osaa sanoa kuin että "oho"....
Mitä hel****iä? Tekeekö oikeasti joku aikuinen noin? Vielä perheen isä?
Voimia sulle ap! Luultavasti sillä on toinen ei mun pää ainakaan keksi muuta syytä moiseen temppuun. Nyt vaan hae itsellea tukea, äidiltäsi, ystävältä? Ketä vaan johon luotat.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:04"]
Juu. Soita Porvooseen, miehesi on siellä.
[/quote]
Voisiko joku selittää mikä tämä Porvoo-juttu on???
Miksi te aina huudatte provoa, elämä on kuulkaa ihmeellistä ja just kuulin tälläisestä lapunjättöerosta, mutta lähtijänä oli nainen. Että voimia ap, koeta jaksaa!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:14"]
Miksi te aina huudatte provoa, elämä on kuulkaa ihmeellistä ja just kuulin tälläisestä lapunjättöerosta, mutta lähtijänä oli nainen. Että voimia ap, koeta jaksaa!
[/quote]
Provo tämä on, sillä oikeasti on mahdotonta, että kaikki olisi TÄYSIN HYVIN ja toinen vain lähtisi niin että hups vain. Nämä jätetyt ovat vain täysin sokeita toisen tunteille, käytökselle, sanattomille viesteille tms. eivätkä osaa tulkita, että rakkaus on loppunut aikoja sitten.
Sikamaista ja vastuutonta käytöstä lapun jättäjältä, oli mies tai vaimo, mutta siitä on varmasti ollut merkkejä ilmassa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 09:14"]
[/quote]
Provo tämä on, sillä oikeasti on mahdotonta, että kaikki olisi TÄYSIN HYVIN ja toinen vain lähtisi niin että hups vain. Nämä jätetyt ovat vain täysin sokeita toisen tunteille, käytökselle, sanattomille viesteille tms. eivätkä osaa tulkita, että rakkaus on loppunut aikoja sitten.
Sikamaista ja vastuutonta käytöstä lapun jättäjältä, oli mies tai vaimo, mutta siitä on varmasti ollut merkkejä ilmassa.
[/quote]
Tähänkin on varmaan vastattu jo sata kertaa mutta siltä varalta ettei kukaan olekaan tarttunut, minä vastaan. Niin... Siis ap:han kirjoitti että hänen mielestään oli kaikki hyvin ja luuli että miehenkin mielestä kun tämä ei valittanut. Tuossa lauseessa ilmenee että tiedostaa hyvin että luulo ei ole tiedon väärti...