Onko Jenni Vartiainen sun mielstä kaunis?
Mun mielestä on.
Kommentit (115)
On, mielestäni yksi Suomen kauneimmista julkkisnaisista. Meikkaa vahvasti, mutta ei niin, että näyttää törkyiseltä ja erinäköiseltä, enemmänkin sensuellilta. Pidin aiemmasta musiikistakin.
N20
Nää on niin makuasioita. En sanoisi kauniiksi mutta hänellä on kuvaukselliset, säännölliset piirteet. Oikeasti aika tavis, on vaan luuston mittasuhteet kohillaan.
Ja ei, en linkitä omaa kuvaani enkä ole kateellinenkaan. Sori siitä. Kuten sanottu, makuasioita.
Ei sytytä, mutta ei mitenkään ruma.
On tyylikäs ja laulaa hyvin.
Monen mielestä varmasti todella kaunis, itse en ole koskaan ajatellut, että hän olisi erityisen kaunis. Mitenkään sykähdyttävän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Monen mielestä varmasti todella kaunis, itse en ole koskaan ajatellut, että hän olisi erityisen kaunis. Mitenkään sykähdyttävän kaunis.
Mielipiteitä on niin monia. Minusta Jenni on aivan jumalaisen kaunis Nainen. Sen sijaan jos kysytään miehiltä kenen kanssa menisivät sänkyyn, ei Jenni sytytä ketään. Siihen hommaan tarvitaan sexikäs nainen jota Jenni ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen mielestä varmasti todella kaunis, itse en ole koskaan ajatellut, että hän olisi erityisen kaunis. Mitenkään sykähdyttävän kaunis.Mielipiteitä on niin monia. Minusta Jenni on aivan jumalaisen kaunis Nainen. Sen sijaan jos kysytään miehiltä kenen kanssa menisivät sänkyyn, ei Jenni sytytä ketään. Siihen hommaan tarvitaan sexikäs nainen jota Jenni ei ole.
No kyllä minä uskon, että aika moni mies olisi valmis ottamaan Jennin vaimokseen.
Se arki-Jenni, jonka olen joskus nähnyt, ei oikeastaan ole perinteisen kaunis nainen, vaan jotenkin ennemminkin sympaattisen ja söpön näköinen. Mutta korkeista poskipäistä ja niistä silmistä kyllä tajuaa, että hyvällä meikkauksella hänestä saa todella kauniin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen mielestä varmasti todella kaunis, itse en ole koskaan ajatellut, että hän olisi erityisen kaunis. Mitenkään sykähdyttävän kaunis.Mielipiteitä on niin monia. Minusta Jenni on aivan jumalaisen kaunis Nainen. Sen sijaan jos kysytään miehiltä kenen kanssa menisivät sänkyyn, ei Jenni sytytä ketään. Siihen hommaan tarvitaan sexikäs nainen jota Jenni ei ole.
Se on varmaan se kipinä sitten, joka mielestäni puuttuu. En ole kylläkään nähnyt livenä Jenniä. On klassisen kauniit kasvot ja varmasti hyvä kroppa.
Minusta kuitenkin esimerkiksi Erin on nätimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä uskon, että aika moni mies olisi valmis ottamaan Jennin vaimokseen.
Ei tässä nyt puhuta vaimoksi ottamisesta vaan segsistä.
Edelleenkin todella Suomalaiseksi naiseksi hyvä vartaloinen pitkä säärinen nainen jota ei voi sanoa eräästä persjalasta.Hyvä että löysi komea miehen ja sai lapsen.Onnea Jenni.
On kaunis suomalaiseksi. Muistan aikoinaan kun se oli siinä ohjelmassa, popstars tai jotain, yhdessä Ushma Karnanin ja sen isohampaisen vaalean tytön kanssa, että onpa kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan se kipinä sitten, joka mielestäni puuttuu. En ole kylläkään nähnyt livenä Jenniä. On klassisen kauniit kasvot ja varmasti hyvä kroppa.
Minusta kuitenkin esimerkiksi Erin on nätimpi.
Sama juttu on monissa muissakin julkkisnaisissa. Tavallaan ovat ihan nättejä, mutta jotenkin en vain ”syty” heidän ulkonäöstään.
Sitten taas joku tavallisen näköinen julkkis on mielestäni vetävän näköinen. Ihmisen persoona tulee usein kuvistakin läpi.
Tieteski<3
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ihan tavallisen näköinen omaan silmään.
N19
On ihan kaunis, mutta miksi kukaan ei koskaan kyseenalaista ja kritisoi Jennin aivan järkyttävää hengitystekniikkaa laulaessaan? En osaa toista läheskään yhtä suosittua laulajaa nimetä , joka jokaisen laulamansa lauseen jälkeen vetää kuuluvasti henkeä kuin astmapiipusta henkensä hädässä. Hyvin erikoista kun Jenni on kuitenkin koulutukseltaan vielä jonkun sortin laulunopettaja.
On kaunis suomalaiseksi. Muistan aikoinaan kun se oli siinä ohjelmassa, popstars tai jotain, yhdessä Ushma Karnanin ja sen isohampaisen vaalean tytön kanssa, että onpa kaunis.
-mä taas pidin ushmasta ja siitä blondista enemmän, jenni oli liian ns. viilee ja etäinen mun makuun , ettäkö olisin voinu pitää sitä kauniina.
mut siis enemmän kaunis kun ruma se on piirteiltään, mutta en vaan oo kokenu sen stailia mun makuun olevaksi ... vaikka nykyään tykkäänki biiseistä. :) mun makuun on ehkä vähän jotenki räväkämpi ja lämpimämpi nainen, vähän avoimempi.
Per Spektiivi kirjoitti:
On ihan kaunis, mutta miksi kukaan ei koskaan kyseenalaista ja kritisoi Jennin aivan järkyttävää hengitystekniikkaa laulaessaan? En osaa toista läheskään yhtä suosittua laulajaa nimetä , joka jokaisen laulamansa lauseen jälkeen vetää kuuluvasti henkeä kuin astmapiipusta henkensä hädässä. Hyvin erikoista kun Jenni on kuitenkin koulutukseltaan vielä jonkun sortin laulunopettaja.
Vai että "jonkun sortin laulunopettaja"? Kyllä hänellä on ihan aito ja oikea musiikkipedagogin eli laulunopettajan koulutus. Et taida ihan hiffata, että tuo huokailu on Jennin laulamisen tehokeino joka tekee hänen laulustaan uniikin. Ei ole huokailijoita muita Suomessa, vaan muut ovat honottajia ja piipittäjiä. Jenni osaa laulaa erinomaisesti keikoillaan täysin läähättämättä ja ääni tulee vaivattomasti. Vain Elämää 2017 kaudella veti kovaa Skunk Anansien Brazen biisin, eikä ollut hönkäilystä tietoakaan.
Toivoisin musiikkialan ammattilaisena, että Jenni tulisi vielä takaisin. Hänellä oli hyvä tuotanto ja festaritasolla osasi käyttää isoa lavaa hyväkseen. Kun aloitus oli kysymys kauneudesta, niin oli mielestäni kaunis nimenomaan isoilla lavoilla, aivan kansainvälistä luokkaa.
On mielestäni tosi kaunis.