Paras 90-luvun Eurodance-biisi?
Kommentit (256)
Tämä taisi olla 1999 tai 2000, huuliaan mutristeleva saksalainen Rollergirl ja Superstar
Video tuli Vivalta koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:58"]
Norjalainen Stella Getz ja biisi Dr.Love, oikeeta barbiemeininkiä ja 90-luvun beibemuotia :D Tämä taisi seurata sen tanskalaisen Aquan barbiejuttujen jalanjälkiä mutta jäädä yhden hitin ihmeeksi?
[/quote]Täähän oli hyvä :D Just sitä ihteensä. Minkäköhän ikäinen tuo tyttö on ollu, näyttää tämän haahkan silmään kyllä joltain 14-15 vuotiaalta. (vaikka varmaan on vanhempi, kropan perusteella ainakin)
[/quote]
Oliskos ollut 16 vee :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 13:07"]
Tämä taisi olla 1999 tai 2000, huuliaan mutristeleva saksalainen Rollergirl ja Superstar
IHANA NOSTALGIAKETJU! Kiitos aloittajalle ja vastanneille :) Pitää kuunnella näitä lisää illalla kotona, kera roseelasillisen, ja laulaa mukana mikäli naapurit lähtevät pois mökilleen ;D
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 13:05"]
Norjalainen Stella Getz ja biisi Dr.Love, oikeeta barbiemeininkiä ja 90-luvun beibemuotia :D Tämä taisi seurata sen tanskalaisen Aquan barbiejuttujen jalanjälkiä mutta jäädä yhden hitin ihmeeksi?
[/quote]Täähän oli hyvä :D Just sitä ihteensä. Minkäköhän ikäinen tuo tyttö on ollu, näyttää tämän haahkan silmään kyllä joltain 14-15 vuotiaalta. (vaikka varmaan on vanhempi, kropan perusteella ainakin)
[/quote]
Oliskos ollut 16 vee :)
[/quote] No melkein osuin oikeaan :) nuorelta kyllä kasvoista näyttikin.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 13:09"]
IHANA NOSTALGIAKETJU! Kiitos aloittajalle ja vastanneille :) Pitää kuunnella näitä lisää illalla kotona, kera roseelasillisen, ja laulaa mukana mikäli naapurit lähtevät pois mökilleen ;D
[/quote]Niin minustakin! Ja varsinkin kesällä, mulle tulee hinku kaivella kaikkea ysärikamaa kätköistäni. Niistä tulee hyvä mieli. Talvella voi sitten synkistellä ja olla syvällinen.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 13:07"]
[/quote]Joo ja biisi love u more kanssa :D vuonna -99 tämä.
[/quote]
Rollergirlin eka hitti taisi olla se Dear Jessie, mutta siinä oli eri tyttö rullaluistimineen :) Tuo Nikki tuli myöhemmin kuvioihin, koska oli ja on edelleen Saksan teknopiireissä vaikuttaneen Alex Christensenin (U96 jne) avovaimo ja heillä on poika. Nikki ei jatkanut enää uraansa noiden muutamien hittien ja (puoli)alastonkuvien jälkeen.
Kiitos infosta :D #81Tästä tuli hyvä ketju. Laittakaa lisää biisejä ja sitä taustainformaatiotakin, jos jaksatte kaivaa. Itse olen vähän laiska. Tässä kuitenkin aquan hengessä:
Ysärikesäbiisejä, tai -renkutuksia ;D
"Summertime" - DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince (eikö tuossa ollut mukana Will Smith?)
"Boombastic" - Shaggy
"Macarena" - Los Del Rio
"MMMBop" - Hanson
"Livin' La Vida Loca" - Ricky Martin
Dj Bobo ja Let the dream come true
Hii hii!
Viette kaikki parhaat.
Olin siis jo aikaisemmin laittanut biisejä tähän ketjuun, mutta lempparit on kyllä nämä (ei kaikki välttämättä eurodancea, kun alettiin väittelemään).
Leila K Electric Lady Gaga? No?
2 Unlimited No Limit Anita on helkkarin kaunis!
Tatjana Tyttyjy badam badam. Miksiköhän mun isä tykkäs kun mie tykkäsin tästä?
Ja viimeisenä helmenä Prodigy No Good http://youtu.be/svJvT6ruolA
Tämä ei ole eurodancea mutta pitää lisätä. Ysäriä kumminkin. http://youtu.be/8Eiv7H9XQRY
Tosi kiva ketju. Olen tässä jo hetken spotifyn kautta näitä listaamianne biisejä etsinyt ja kuunnellut. Itsekin nuoruuteni kultaisella 90- luvulla eläneenä saa muistot mieleen :) Nykyiset perseenkeikutus tanssibiisit ei innosta. Ennen tehtiin parempaa musaakin. Minkäköhänmoista musiikki on 30 vuoden päästä, jos kehitys menee samaan suuntaan kuin esim. 90- luvulta 2010 -luvulle..
Mutta muistaako kukaan sellaista nuorta naista kuin Princess tai Princessa? Tais tehdä sen yhden ja ainokaisen levyn joka kantaa myös tuota nimeä (kannessa nainen ja kitara). Se oli mun lemppari ja olen yrittänyt etsiä vaikka miten spotifystä/youtubesta hänen kappaleitaan, muttei ole löytynyt :/ Googlekin suoltaa vaan jotain Dianaa sieltä..Olisin enemmän kuin kiitollinen linkeistä jos joku tietää enemmän.
Mun spotifyn listalta löytyy eurodancen/ysärin alta seuraavia nimiä:
X-perience, Vegaboys, Spice Girls, Backstreet Boys, Sonique, Scooter, Solid Base, Haddaway, Daze, Crazy town, Aikakone, Raptori, E-rotic, Mascara, N.Y.C.C., The Prodigy, Mr. President, Pandora, E-type, Aqua, Alexia, 2 Unlimited, Darude, ATB, Sash! jne. Noita kaikkia tuli muksuna/nuorena luukutettua :)