Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan itkenyt töissä?

Vierailija
05.06.2014 |

Jos olet, miksi ja missä tilanteessa?

Minä itkin tänään ekaa kertaa, kun syntyi riitaa pomon ja kollegan kanssa työjärjestelyistä. Työskentelen ravintolassa.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen, raskaudesta kertominen työryhmälle

Vierailija
2/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen luokanopettaja ala-asteella ja itkin, kun opetettavalla luokallani ollut oppilas oli menehtynyt onnettomuudessa samaisena aamuna, ihan koulun lähellä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pomo kutsui koppiinsa ja haukkui. Yritin kysellä perusteita väitteisiinsä. Ei osannut antaa. On yleisesti tiedossa hänen veemäisyytensä.

Vierailija
4/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mummon kuoleman jälkeen kun työkaveri möläytti ettei vanhoja ihmisiä tarvii surra. Samoihin aikoihin sain kuulla veljeni sairastavan syöpää.

Vierailija
5/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta se liittyi yksityiselämääni. Omassa työhuoneessani itkin, joten kukaan ei nähnyt.

Vierailija
6/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kaksi kertaa, molemmilla kerroilla olin juuri aamulla ennen töihinlähtöä kuullut ikävän perhepiiriuutisen (kuolema ja syöpä).

Vierailija
7/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kaksi kertaa edellisessä työpaikassa, koska oli niin rankkaa emmekä saaneet työtämme toimimaan päivät olivat kaaosta ja selviytymistä, lisäksi työkaverit vaihtuivat ja asiakkaat valittivat.

Itkin työharjottelussa, koska sain huonoa palautetta. 

Itkin, koska sain kerran sytostaattia kädelleni ja pelästyin niin paljon.

Vierailija
8/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen itkenyt, kun kuulin pienen oppilaani tapaturmaisesta kuolemasta. Niin itki kyllä moni työkaverinikin.

Vierailija
9/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olin niin väsynyt ja kaikki meni pieleen

Vierailija
10/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin mäkkärissä töissä ja yövuorossa. Humaltunut mies alkoi uhkailemaan mua ja kaikkia jonossa olevia, koska oli nojaillut tiskiin kauempana ja suuttui kun en palvellut häntä (ei ollut jonossa joten luulin että ottaa vain vähän lepiä siinä.)

Mies alkoi huutaa ja syytellä, töniä ihmisiä jonossa ja lopulta lähti kiipeämään tiskin yli. Olin yksin kassalla ja vuoropäällikkö jossain takana. Onneks keittiöstä tuli työkaveri auttamaan. humaltunut mies löi työkaveriani ilmeisesti koska työkaverini on ulkomaalainen. Siirtyi sitten uhkailemaan ja haukkumaan kaveriani. Onneksi joku jonossa olija oli soittanut poliisin.

Kun tilanne oli ohi niin taisin vähän itkeä ja pääsin onneksi tauolle. Joidenkin ihmisten ei vain pitäisi käyttää alkoholia.

Vierailija
11/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Asiakas haukkui kaikkien muiden asiakkaiden ja työtovereiden edessä täysin syyttä, jonkun muun (toisell puolen suomea) mokan vuoksi johon minulla tai kenelläkään työtovereidtani ei ollut osaa eikä arpaa. Oli joku armeijan työntekijä ja karjui naama punaisena ja haukkui ja sätti niin etten koskaan ole moista kuullut. Kun asiakas lopulta lähti syöksyin vessaan itkemään, jonka jälkeen sain vielä työtovereilta haukut kun olin jättänyt hänet ruuhkaisena aikana :(

Vierailija
12/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen; jouduin soittamaan töistä eläinlääkärille ja varaamaan vanhalle koirallemme lopetusajan. Puhelun ajan olin ihan skarppina, mutta sitten aukes hanat.

Vierailija
13/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Liittyi yksityiselämään, eikä mitenkään töihin. Oli ihan hirveän ahdistava tunne ja meinasin koko ajan pillahtaa itkuun. Lähdin tekosyyn varjolla käymään varastossa, tirautin siellä pikkuitkut ja palasin töiden ääreen. Sain sinniteltyä loppupäivän läpi jotenkuten.

Vierailija
14/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt, itseasiassa hyvin monta kertaa.

Useimmiten joku on sanonut ilkeästi ja en ole pystynyt pidättelemään kyyneliä.

Herkistyn aika helposti,joten saatan itkeä myös vaan kertoessa vaikkapa kuolleesta koirasta yms..

Ikää 27 vee...

Vierailija
15/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, sen jälkeen kun asiakas kävi käsiksi. Ja toisen kerran kuukausitolkulla tiimissämme jatkuneen stressin ja eripuran jälkeen ensimmäisessä palaverissa sen jälkeen kun tilanne oli lauennut ja rauha palannut.

Vierailija
16/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Eräs yksikkö lopetettiin (asiakkaina nuoria) ja kun heidät piti hyvästellä ja jättää toiseen yksikköön, repesin aivan lohduttomaan itkuun. 3 vuotta olin niitä teinimonstereita kasvattanut tlkullisempaan elämään, ja sitten ne vaan menivät pois. Toki itsenäistymisiä ja aikuistumisia tuli ennenkin, mutta se että revitään ne kaikki "omat lapset" pois elämästä, oli aivan kamalaa. :''')

Vierailija
17/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä, olen. Mutta vain yhdessä työpaikassa. Pomo antoi niin kovaa kritiikkiä, mm. persoonastani. Se otti koville silloin, olin niin nuorikin vielä.

Vierailija
18/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen,koska yksityiselämässäni oli todella vaikea tilanne.

Vierailija
19/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itkenyt montakin kertaa. Yleensä itken jonkun työkaverin läksiäisissä, olen herkkä liikuttumaan. Muista syistä olen myös itkenyt, joskus ei synkannut jonkun työkaverin kanssa ja äärimmäistä väsymystä olen itkenyt myös. 

Vierailija
20/78 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran, työkaverin mies kuoli (itsemurha) kaverin ollessa viimeisillään raskaana :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä