Miten sait alkusi? :)
Olitko vahinko vai piiiitkään ja hartaasti odotettu lapsonen vai salamarakkauden nopea lopputulema vai mitä? Niin ja kerro myös ikäsi, varmasti vaikuttaa vähän millä aikakaudella syntynyt.
Kommentit (75)
Äitini oli kuutamohiihdolla kotitilamme maastossa. Taivaalta laskeutui ufo, josta ilmestyi tavattoman komea miehen oloinen olento. Tapahtui väistämätön. Syksyllä tulin tähän maailmaan.
Faijalla kävi flaksi... ;o) Äitini erosi siitä kun olin alle kaksi. 70-luvun loppupuolta mentiin.
Eipä tullut äidin kanssa asiasta paljoa juteltua, mutta jopa minun huonolla matematiikkapäälläni ynnättynä sain alkuni harrastettua seksiä 17v synttäriensä kunniaksi.
Synnyin loppuvuodesta 1975.
Olin todella toivottu kolmen keskenmenon jälkeen, äitini oli 38v ensisynnyttäjä. Sitä aiemmin hänelle ei ollut osunut hyvää miestä kohdalle, siitä johtuu tuo suht korkea ikä. Äidilleni ja isälleni siunaantui vielä 41 vuoden iässä pikkusiskoni.
lavatanssien jälkeen lavan takana.... vahinko. Äitini oli 24.
Perheen toinen ja viimeinen lapsi, kun "pitäähän sitä lapselle kaveri tehdä". No, veli 2 v vanhempi ja voin vakuuttaa ettei mitään kavereita koskaan oltu... Veli kiusasi aina ja kanteli vanhemmille, ja olin aina syyllinen. Tai sitten vanhemmat käskivät "selvittää riidat keskenään" ja aika hirveetä kielenkäyttöä se sitten molemmilta oli.
Äitini mukaan hän tuli raskaaksi kun hänellä oli lomaromanssi Kreikassa tuntemattomaksi jääneen paikallisen miehen kanssa vuonna 1976. En ole oikein varma pitäisikö tuota uskoa. Olen kyllä tummahiuksinen, mutta kukaan ei ole koskaan sanonut minua kreikkalaisen näköiseksi.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 16:05"]
Äitini mukaan hän tuli raskaaksi kun hänellä oli lomaromanssi Kreikassa tuntemattomaksi jääneen paikallisen miehen kanssa vuonna 1976. En ole oikein varma pitäisikö tuota uskoa. Olen kyllä tummahiuksinen, mutta kukaan ei ole koskaan sanonut minua kreikkalaisen näköiseksi.
[/quote]
Minä olen puoli-suomalainen ja puoli-kyproslainen ja voin sanoa perineeni molempien pahimmat piirteet noin ulkoisesti. Minulla on pikimusta tukka, mutta se on laadultaan suomalainen, piikkisuora ja ohut. Kyproslaiselta puolelta olen mustan tukan lisäksi perinyt lähinnä kyömyn ja kookkaahkon nenän. Näihin piirteisiin kun yhdistyy pyöreä taikinanaama, haaleanvihertävät silmät ja suorastaan sairaalloisen kalpea ihonväri, on aika kummallinen kombinaatio valmis.
t. 12
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 16:05"]Äitini mukaan hän tuli raskaaksi kun hänellä oli lomaromanssi Kreikassa tuntemattomaksi jääneen paikallisen miehen kanssa vuonna 1976. En ole oikein varma pitäisikö tuota uskoa. Olen kyllä tummahiuksinen, mutta kukaan ei ole koskaan sanonut minua kreikkalaisen näköiseksi.
[/quote]
Minunkin isäni on joku "tuntemattomaksi jäänyt ulkomaalainen mies". Veikkaan kuitenkin että äitini tietää tarkkaan kuka isäni on ja ihan kotimaisesta on kyse. Ei vaan halua että minä yrittäisin häntä etsiä.
Sain alkuni vanhempieni hääyönä 1960-luvun alussa. Muistan, miten kavereiden kanssa lapsina vertailimme, kuinka pian häiden jälkeen olimme syntyneet. Monet olivat syntyneet liian aikaisin, jolloin tulkitsimme avioliiton pakkoavioliitoksi. Minä koin olevani porukan onnekkain, koska olin hääyön lapsi.
Auttakaa laskemaan milloin oon syntynyt! Oon syntynyt siis 2.3!
Synnyin 80-luvulla toiseksi lapseksi. Vanhempani olivat päättäneet että toinen saa tulla heti esikoisen kaveriksi, mutta jälkeenpäin äitini on sanonut, että liian pienellä ikäerolla (1,5 v) synnyttiin.