Miten sait alkusi? :)
Olitko vahinko vai piiiitkään ja hartaasti odotettu lapsonen vai salamarakkauden nopea lopputulema vai mitä? Niin ja kerro myös ikäsi, varmasti vaikuttaa vähän millä aikakaudella syntynyt.
Kommentit (75)
Sillä maailman tylsimmällä ja tavallisimmalla tarinalla. Vanhempani menivät naimisiin, saivat lapsen (isoveljeni). Järkevän ajan kuluttua halusivat toisen koska kyllähän nyt KUULUU olla kaksi lasta, tyttö ja poika, ja sittenhän synnyin minä, TADAA!!
No, eipä se elämä sitten tasapaksuiduudestaan huolimatta sitten kantanutkaan onnelliseen loppuun asti, ketään meistä....
Äidilläni oli sivusuhde avioliittonsa aikana, olen tuon sivusuhteen "tuotos". Olen edelleen virallisesti äidin (nykyisin ex-)aviomiehen nimissä ja pidän häntä isänäni. Totuus alkuperästäni selvisi, kun olin 14-vuotias ja tähän avioeroon. Biologisen isäni olen tavannut joitakin kertoja, mutta erityisen lämpimiä välejä meillä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:09"]
Äidilläni oli sivusuhde avioliittonsa aikana, olen tuon sivusuhteen "tuotos". Olen edelleen virallisesti äidin (nykyisin ex-)aviomiehen nimissä ja pidän häntä isänäni. Totuus alkuperästäni selvisi, kun olin 14-vuotias ja tähän avioeroon. Biologisen isäni olen tavannut joitakin kertoja, mutta erityisen lämpimiä välejä meillä ei ole.
[/quote]
Unohtui: olen 25-vuotias.
Äiti sanoi: "Tehdään vielä se kolmas." Isä sanoi: "No jos sä kerran haluut." Ja niinpä he ryhtyivät tuumasta toimeen. Näin luulisin tapahtuneen.
38v.
Sain alkuni kun isäni pani äitiäni ilman ehkäisyä.
En tiedä, mutta olen saanut käsityksen, etten ollut mikään itsestäänselvyys.
Olen nyt 21v ja äitini synnytti minut 19-vuotiaana, eli epäilen vahinkoa. Emme ole asiasta kovinkaan paljon keskustelleet. Oli miten oli, olen kuitenkin saanut paljon rakkautta ja hellyyttä vanhemmiltani, vaikka vahinko olisinkin :) Vanhempani ovat edelleen yhdessä.
Isäni raiskasi äitini. Siitä äitini on ollut aina katkera minulle.
Luultavasti vahinko olen..samoin toinen veljeni, meitä sisaruksia on siis kolme. Äitini kertoi, että ei ollut suunnitellut tekevänsä kun vaan yhden lapsen..kysyin sitten suoraan, että ollaanko me muut vahinkoja, ei myöntänyt. Hiljaisuus on myöntymisen merkki? 80-luvun loppupuolella olen syntynyt.
No jopas olette nokkelia. Ärsyttää tuommonen näsäviisastelu. Kai ap tarkoitti tällä, että minkälaisissa olosuhteissa?
Minä 27-vuotias ja kolmen kuukauden ensihuuman jälkeen sain minä esikoinen alkuni. Vanhemmat vieläkin yhdessä.
Olin tositoivottu. Minua ennen vanhempani saivat saivat pojan, joka kuoli jo synnytyssairaalassa. Minua odottaessaan äitini lepäili raskausajan oman äitinsä täyshoidossa, ettei vain satu mitään ikävää. Jäin ainokaiseksi ja olin kyllä vanhempieni silmäterä. Hemmoteltu kakara, sanoo mieheni aina.
N46
Biologinen isäni on kanadalainen, en ole nähnyt häntä ikinä paitsi Facebook kuvissa. Äitini oli vaihto-oppilaana siellä ja tuli raskaaksi silloisen poikaystävänsä kanssa 2kk seurustelun jälkeen. Kun hän oli kertonut raskaudesta, niin poika katkaisi välit. Äitini oli tyolloin 17-v mutta synnytti minut 18-vuotiaana Suomessa.
Olen pitänyt äitini aviomiestä isänäni, sillä hän on ollut elämässäni mukana ja huolehtinut minusta kuin omasta lapsestaan. Olen 19-v.
Olen saanut alkuni äitini lomaromanssista Kyproksella. Oli kuulemma niin komea ihana mies, tanssi turisteille jossain kyläjuhlissa, ja pokasi sieltä sitten äitini yhdeksi yöksi petiin, ja siitä sitten lähti alulle meikäläinen.
Toivottu aviolapsi, synnyin pari vuotta avioliiton solmimisesta.
Täytän maaliskuussa 20 ja olin vahinko mutta en ei-toivottu.