Kysy oikeasti pitkältä naiselta
Olen 187cm pitkä nainen. Haluatko kysyä jotakin?
Olisi pari tuntia tehokasta työaikaa jäljellä ja hommat on tehty, joten ehdin vastailemaan kysymyksiin. :)
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:03"]
Olisi pari tuntia tehokasta työaikaa jäljellä ja hommat on tehty, joten ehdin vastailemaan kysymyksiin. :)
Heitä pari senttiä?
t: 159cm
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:18"]
En aseta miehille pituusrajoja, koska en ole pinnallinen. Niin pitkään kun mies hyväksyy minut pitkänä niin minä hyväksyn hänet lyhyenä. ;)
[/quote]
Se etten ole yhtä pitkä kuin sinä, ei tee minusta lyhyttä ;)
Tai no, suhteellista kaikki toki. Taputa päätäni ja kysy mitä alas kuuluu, niin minä taputan peppuasi ja totean että hyvältä näyttää.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:12"]
Onko tiskaaminen, käsien pesu jne ärsyttävää? Musta monesti tuntuu että lavuaarit on liian alas asennettu, vaikka mä olen vaan 163 pitkä. Niiden ylle joutuu kumartumaan. Sulle varmaan kaikki työtasotkin on liian matalalla?
[/quote]
Kaikki tasot ovat tosiaakin liian alhaalla. :( Tiskaamisessa tulee selkä kipeäksi.
Jos joskus hankin omistusasunnon niin rempautan kyllä tasot sopivalle korkeudelle.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:08"]
Saatko seksiä?
[/quote]
Saan seksiä aina kun haluan avopuolisoltani ja sinkkuaikoinakin oli kovasti vientiä. Tosin pitkiä seurustelusuhteita ei ollut. Epäilen että olin vain peniksenjatke joillekin miehille. :D
[/quote
No tuskin. Miehet ei pidä ylipitkistä naisista
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:14"]
Onko sulla erityispitkä sänky? Itse en kestäisi nukkua sängyssä, jossa on vain 13 senttiä ylimääräistä tilaa liikkua. Nostaa esim käsiä pään päälle.
[/quote]
Ei ole erityispitkä sänky. Jalat tulevat reunan yli, mutta siihen on jo tottunut.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:03"]
Heitä pari senttiä?
t: 159cm
[/quote]
Heitän vaikka 10 senttiä!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:08"]
Saatko seksiä?
[/quote]
Saan seksiä aina kun haluan avopuolisoltani ja sinkkuaikoinakin oli kovasti vientiä. Tosin pitkiä seurustelusuhteita ei ollut. Epäilen että olin vain peniksenjatke joillekin miehille. :D
[/quote
[/quote]
Minulla ei sitten ilmeisesti miehiä olekkaan ollut! Mitähän olioita ovat sitten olleet... Pippelit roikkuivat (tai siis seisoivat ;)) jalkojen välissä ja oikein mieluista menoa on ollut lähes kaikkien kanssa.
Nykyisen avokin kanssa seksielämä on pysynyt hyvin aktiivisena koko 5 vuoden seurustelun ajan.
Yksi poikaystäväkokelas tosin myönsi ettei meidän suhteesta tule mitään, koska tuntee itsensä niin pieneksi rinnallani.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:18"]
En aseta miehille pituusrajoja, koska en ole pinnallinen. Niin pitkään kun mies hyväksyy minut pitkänä niin minä hyväksyn hänet lyhyenä. ;)
[/quote]
Se etten ole yhtä pitkä kuin sinä, ei tee minusta lyhyttä ;)
Tai no, suhteellista kaikki toki. Taputa päätäni ja kysy mitä alas kuuluu, niin minä taputan peppuasi ja totean että hyvältä näyttää.
[/quote]
Ahh, anteeksi jos loukkasin! Ei ollut millään tavalla tarkoitus, mutta kun omat miesjuttuni ovat olleet noin 165-175cm miesten kanssa niin oletin kysymyksen koskevan sellaisia pituuksia. 175cm näyttää omissa silmissäni pieneltä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:22"]
[/quote]
Yawn, puhu vaan omasta puolestasi, älä minun.
t:18
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:28"]
Ahh, anteeksi jos loukkasin! Ei ollut millään tavalla tarkoitus, mutta kun omat miesjuttuni ovat olleet noin 165-175cm miesten kanssa niin oletin kysymyksen koskevan sellaisia pituuksia. 175cm näyttää omissa silmissäni pieneltä.
[/quote]
Kuten sanoin, suhteellista. Etkä päässyt edes taputtelemaan päätä, niin hankalahan sitä on loukkaantua.
Lähdenkin jo nyt ajelemaan (liian pienellä autollani) kotia kohti, palaan vastailemaan noin 20 min päästä!
t. AP
Ah. ETHÄN kieltäydy käyttämästä korkokenkiä?
Ihan vain koska minulla on muutama pitkä ystävä jotka haikailevat näyttävien korkokenkien perään, mutta surevat etteivät voi pituutensa vuoksi käyttää. :( Ja minun tekisi mieli täältä maantasosta purra polveen ja komentaa, että nauti pituudestasi. :)
Älä harmittele pituuttasi! Olet varmasti todella näyttävän näköinen korkokengissä tai ilmankin! Ylpeästi vain pää pystyssä. Minua ei haittaa, vaikka naiset ovat itseäni pidempiä. Pidän pitkistä siinä missä muunkin mittaisista.
t. Mies, 175cm
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:34"]
Ah. ETHÄN kieltäydy käyttämästä korkokenkiä?
Ihan vain koska minulla on muutama pitkä ystävä jotka haikailevat näyttävien korkokenkien perään, mutta surevat etteivät voi pituutensa vuoksi käyttää. :( Ja minun tekisi mieli täältä maantasosta purra polveen ja komentaa, että nauti pituudestasi. :)
[/quote]Nuorempana kieltäydyin korkekengistä, koska ystäväni ovat maksimissaan 165cm pitkiä ja näytin jo muutenkin norsulta heidän rinnallaan. En tykkää herättää huomiota, vaikka se näin pitkänä on välillä väistämätöntä.. :D
Nykyään en edes voisi käyttää korkokenkiä, koska useaan kertaan leikattu polvi ei tulisi sitä kestämään. Muutenkin on välillä hankala kävellä niin koroilla voisi tulla ruumiita..
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:40"]
Älä harmittele pituuttasi! Olet varmasti todella näyttävän näköinen korkokengissä tai ilmankin! Ylpeästi vain pää pystyssä. Minua ei haittaa, vaikka naiset ovat itseäni pidempiä. Pidän pitkistä siinä missä muunkin mittaisista.
t. Mies, 175cm
[/quote]
Kiitos ihanasta viestistä!
Nykyään kannan itseni pää pystyssä, vaikka välillä on hankala hyväksyä sitä että on näin pitkä. Onneksi ystävät pitävät huolen etten koskaan "painu kasaan", vaan kuljen ryhdikkäänä päivästä toiseen.
Rintaliviesi koko 85 kyllä kertoo että olet pitkä sekä iso. Huh...itse oon 185cm pitkä ja liivikoko 70 tai 75 ja olen hoikka. En ole koskaan pitänyt itseäni erityisen pitkänä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 14:06"]
Rintaliviesi koko 85 kyllä kertoo että olet pitkä sekä iso. Huh...itse oon 185cm pitkä ja liivikoko 70 tai 75 ja olen hoikka. En ole koskaan pitänyt itseäni erityisen pitkänä.
[/quote]
En ole koskaan sanonutkaan että olen hoikka! :D
Mulla on todella leveä rintakehä/hartiat ja olen löysä vähän joka puolelta, myös lantioni on todella leveä.
Joissain liiveissä riittää 75-80 ympärysmitta, mutta tunnen oloni paremmaksi koossa 85. Riippuu niin paljon mallista ja muodosta.
Muutenkin käytän kokoja L-XL yläosissa/mekoissa kankaasta riippuen (ja silti kinnaa hartioista...) ja alaosissa koko 46 on lantion kohdalta hyvä, mutta reisistä liian iso. Pituus ei ole koskaan riittänyt lahkeissa eikä hihoissa.
Minkäpituisia isäsi ja äitisi ovat? Miten kasvoit lapsena? Olitko jo taaperona ja leikki-iässä yläkäyrällä vai missä iässä pituutesi tuli esiin? Meillä tyttö, jonka isä on 200cm ja siksi kiinnostaisi tietää. Entä psyykkinen puoli, koetko että olet kärsinyt pituudestasi lapsena, teininä tai vielä nyt aikuisenakin? Miten tytärtä pitäisi kannustaa ja tukea, jos hänestä kasvaisi yhtä pitkä kuin sinusta?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 14:19"]
Minkäpituisia isäsi ja äitisi ovat? Miten kasvoit lapsena? Olitko jo taaperona ja leikki-iässä yläkäyrällä vai missä iässä pituutesi tuli esiin? Meillä tyttö, jonka isä on 200cm ja siksi kiinnostaisi tietää. Entä psyykkinen puoli, koetko että olet kärsinyt pituudestasi lapsena, teininä tai vielä nyt aikuisenakin? Miten tytärtä pitäisi kannustaa ja tukea, jos hänestä kasvaisi yhtä pitkä kuin sinusta?
[/quote]
Isä on 177cm, äiti 175cm ja veljeni 182cm.
Olen aina ollut yläkäyrillä. Ala-asteen 6. luokalla olin jo 170cm ja yläasteen 9. luokalla 182cm. Kasvoin vielä amiksen aikana ja 20-vuotiaana kasvu tyssäsi tähän 187 senttiin.
En ole koskaan oikeastaan kärsinyt pituudestani. Toki hevosharrastajana harmitti lapsena kun poneilla ei voinut ratsastaa, mutta muuten on ollut todella hyvä lapsuus pituudesta huolimatta. :)
Yläasteella yrittivät haukkua kirahviksi ja yksi sanoi että näytän pojalta, mutta uhkasin jyrääväni heidät ja sanoin että tämä tyttöpoika ei pelkää lyödä tyttöjä, eikä sen jälkeen koskaan huudeltu mitään.
Nyt aikuisena lähinnä yöelämässä on huudeltu mutantiksi tms., mutta tulee lähinnä paha mieli huutelijoiden puolesta.
Tukekaa häntä kertomalla, että pitää kantaa pituutensa ylpeänä ja ihmisiä on erilaisia. Jotkut jäävät kääpiömittoihin ja jotkut ovat oikeasti pitkiä. Hän ei ole koskaan muita huonompi tai liian erilainen olemalla pitkä.
Nyt käyn tekemässä ruokaa että voin kasvaa myös leveyttä... ;D
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 13:06"]
Onko sulla isot tissit?
[/quote]
Tissiliivien koko on yleensä 85D(D). Tissit ovat aika sopivankokoiset tähän kroppaan.
Liivien löytäminen on tosin välillä hankalaa.