Huh tuttu sai vauvan ja jo 5 päivää sairaalassa.
Keisarinleikkaus hänelle tehtiin. Itselläni ei olisi ikinä aikaa niin montaa päivää sairaalassa maata pitäähän tuo vanhempikin lapsi hoitaa. Siksipä meille ei toista tulekkaan.
Kommentit (91)
Onneksi esikoisella on yleensä isäkin hoitamass...! Itse olin molempien kanssa 5-6vrk sairaalassa normisynnytyksen jälkeen, en nyt jaksa enempää kertoa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 15:15"]
Häh? Syyllistääkö ap tätä naista siitä että hän on ilmeisesti sairas eikä voi lähteä? Onpa ääliö.
[/quote]
Mä en ole syyllistänyt ketään. Olen vain sanonut että meillä ei ole turvaverkkoja eikä miehellä aikaa että mun olisi ikinä mahdollista olla sairaalassa päiväkausia. Tällä naisella mies normaaleissa töissä joten pystyy pitämään isyysloman ja heillä on lisäksi mummo apuna.
[/quote]
No jos sä olet OIKEASTI kipeä ja sairas niin et sä sieltä sairaalasta niin vaan kotiin lähde. Ap, et ole korvaamaton.
[/quote]
No kerroppa kuka lapsen sillä aikaa hoitaisi jos sairaalaan joutuisin? eipä olisi ketään.
[/quote]
NO SE ISÄ herranjumala! Jos sä olet sairaalassa kykenemätön hoitamaan lasta niin kyllä se nakki napsahtaa sitten isälle, oli hän "kiireinen yrittäjä" tai ei! Tai sitten tietty lapsi voidaan sijoittaa toiseen perheeseenkin.
[/quote]
Voit ottaa kiireisen yrittäjän pois lainausmerkeistä koska hän on sitä ja sitten jos on pakko niin hoitaa mut synnytys ei ole pakko koska emme tee toista lasta.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 17:21"]
Häh? Syyllistääkö ap tätä naista siitä että hän on ilmeisesti sairas eikä voi lähteä? Onpa ääliö.
[/quote]
Mä en ole syyllistänyt ketään. Olen vain sanonut että meillä ei ole turvaverkkoja eikä miehellä aikaa että mun olisi ikinä mahdollista olla sairaalassa päiväkausia. Tällä naisella mies normaaleissa töissä joten pystyy pitämään isyysloman ja heillä on lisäksi mummo apuna.
[/quote]
No jos sä olet OIKEASTI kipeä ja sairas niin et sä sieltä sairaalasta niin vaan kotiin lähde. Ap, et ole korvaamaton.
[/quote]
No kerroppa kuka lapsen sillä aikaa hoitaisi jos sairaalaan joutuisin? eipä olisi ketään.
[/quote]
NO SE ISÄ herranjumala! Jos sä olet sairaalassa kykenemätön hoitamaan lasta niin kyllä se nakki napsahtaa sitten isälle, oli hän "kiireinen yrittäjä" tai ei! Tai sitten tietty lapsi voidaan sijoittaa toiseen perheeseenkin.
[/quote]
Voit ottaa kiireisen yrittäjän pois lainausmerkeistä koska hän on sitä ja sitten jos on pakko niin hoitaa mut synnytys ei ole pakko koska emme tee toista lasta.
[/quote]
No niin. Oliko vaikeaa? Jos teille toinen lapsi tulisi ja joutuisit olemaan sairaalassa TAI sairastuisit ja tarvisit sairaalahoitoa niin isä hoitaisi lasta. Ja näin saimme aloituksesi päätökseen.
Siksipä mä tulin kotiin jo seuraavana päivänä. Samana päivänä eivät vielä päästäneet.
Jaa. Oma on valintas. Meille tulosa kolmas. On meinaa lapsillä isäkin :)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:52"]
oletko katkera jostain?
[/quote]
En.
Meilläpä lapsilla on sellainen harvinaisuus, joka "hoitaa" lapsia yhtä paljon kun äiti, isäksi sanotaan. Olis kannattanut sunkin kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:51"]
Keisarinleikkaus hänelle tehtiin. Itselläni ei olisi ikinä aikaa niin montaa päivää sairaalassa maata pitäähän tuo vanhempikin lapsi hoitaa. Siksipä meille ei toista tulekkaan.
[/quote]
Onneksi on tullut valittua mies joka osaa hoitaa jälkikasvunsa samalla lailla kuin minäkin...
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:53"]
Jaa. Oma on valintas. Meille tulosa kolmas. On meinaa lapsillä isäkin :)
[/quote]
Niin on minunkin lapsellani. Ihan ydinperhe ollaan.
Mun piti olla pari yötä pitkän synnytyksen vuoksi. Mielelläni olisin lähtenyt heti kotiin, jos olisin voinut, mutta vauvaa piti pari päivää tarkkailla.
Joo no toiset pääsee toiset ei. Minua ei päästetty sektion jälkeen kotiin viiteen päivään tippaletku kädessä. Mutta heti kun antibiootit saatiin menemään suun kautta.
Eikä päästetty seuraavassakaan synnytyksessä joka oli ihan normaali, viisi päivää olin silloinkin, tosin muista syistä.
Mutta eikö ap:lla ole miestä joka osaisi esikoisen hoitaa?? Parempi tosiaan tuossa tapauksessa ettei toista tulekaan. Meillä onneksi mies osaa hoitaa lapsensa ilman minuakin.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:51"]
[/quote]
Onneksi on tullut valittua mies joka osaa hoitaa jälkikasvunsa samalla lailla kuin minäkin...
[/quote]
Ei ole kysymys siitä ettei osaisi. Oikein hienosti osaa hoitaa mutta on myös laajeneva yritys hoidettavana niin aikaa ei sitten olekkaan.
Aattele minä olin esikoisen kanssa 9 päivää. Tai olisin minä päässyt itse aikaisemminkin pois, mutta vauva ei joten ehdottomasti halusin olla vauvan kanssa sairaalassa. Toisen kanssa olin pakolliset (sektio) kolme päivää. Meilläkin ihan lapsen isä hoisi esikoista sillä aikaa.
Ennen vanhaan leikkaustoipilaita pidettiin sairaalassa viikko. Kivahan siellä on toipua ja levätä. Kukaan ei ole korvaamaton, ei edes äiti all mighty.
jaa, meidän piti olla 10 päivää, eikä edes olut keisarinleikkausta. paremi näin, kuin että lapsi/minä olisi matkanvarrella kuolleet. Kaikilla kun ei olisi varaa kuolla niiden toisten lasten takia.
Miksi olette lapsen tehnyt jos ei miestäsi kiinnosta olla isä hänelle?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]