Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh tuttu sai vauvan ja jo 5 päivää sairaalassa.

Vierailija
05.06.2014 |

Keisarinleikkaus hänelle tehtiin. Itselläni ei olisi ikinä aikaa niin montaa päivää sairaalassa maata pitäähän tuo vanhempikin lapsi hoitaa. Siksipä meille ei toista tulekkaan.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Siksi en aio ikinä sairastua tai edes kuolla; ei ole aikaa! Yrityskin siinä kärsisi.

Vierailija
42/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin esikoisesta kuusi viikkoa ennen ja puolitoista viikkoa jälkeen synnytyksen. Ei kaatunut maailma sillä aikaa, eikä olis kaatunut vaikka olis ollut ennestään lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankäyttöhän on suurelta osin oma valinta. Kyllä ne arvot menee uusiksi, jos esim. sairas lapsi syntyisi. Aikaa aina jostain löytyy, kyse on siitä, mihin sen haluaa käyttää.

Jotenkin surullisen katkera aloitus.

Vierailija
44/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:58"]

Miksi olette lapsen tehnyt jos ei miestäsi kiinnosta olla isä hänelle?

[/quote]

Kyllä sitä kiinnostaa. Kun on yrittäjä jolla on toiminimi ja yksin yrittää niin ei siinä ole varaa pitää lomia en minäkään sitä silloin ymmärtänyt kun mies oli töissä työntekijänä.

Vierailija
45/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että makoilee huvin vuoksi sairaalassa? Epäilen. Itse jouduin vauvan takia olemaan sairaalassa viikon ja en todellakaan olisi halunnut olla. Mieluummin kotona mutta vauva oli mm valohoidossa. Ei välttämättä katsos ole oma valinta.

Vierailija
46/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä sairaalassa läheskään aina olla noin pitkään äidin vaan vauvan takia. Ja voi leikkauksen jälkeen tulla äidillekin komplikaatioita. Hyi, kun arvostelet!

Vierailija
47/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:05"]

Ei siellä sairaalassa läheskään aina olla noin pitkään äidin vaan vauvan takia. Ja voi leikkauksen jälkeen tulla äidillekin komplikaatioita. Hyi, kun arvostelet!

[/quote]

En mä mitään arvostele, ihmettelen vaan ja kerroin että mulla ei tuollaiseen olisi aikaa.

Vierailija
48/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:06"]

[/quote]

En mä mitään arvostele, ihmettelen vaan ja kerroin että mulla ei tuollaiseen olisi aikaa.

[/quote]

Muista sitten jos katkaiset jalkasi tms. ettei sinulla vain ole aikaa sairastella. Olet kyllä melkosen tärkeä ihminen.

Vierailija
49/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, valintakysymyshän se on, miten pitkään sairaalassa ollaan.

Voi pyhä yksenkertaisuus sun kanssasi ap!

Vierailija
50/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:08"]

[/quote]

[/quote]

Muista sitten jos katkaiset jalkasi tms. ettei sinulla vain ole aikaa sairastella. Olet kyllä melkosen tärkeä ihminen.

[/quote]

Tiedän ettei ole aikaa sairastella niin se vaan on jonkun pitää keritä tuota lasta hoitamaan ei sitä yksin kotiinkaan voi jättää.

Vierailija
51/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisit vauvan sairaalaan yksin kun äiti ei nyt ehdi hoitaa. Isin pitää painaa duunia.

Vierailija
52/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tiedän ettei ole aikaa sairastella niin se vaan on jonkun pitää keritä tuota lasta hoitamaan ei sitä yksin kotiinkaan voi jättää.

[/quote]

Olet korvaamaton, joo uskotaan. Ilman sinua ei olisi maailmaa jne.jne.

Vierailija
53/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko aloitus muuten taas sen yhden valittajan tekosia? Sama kirjoitustyyli kuin sillä, joka valittaa heikkol...

Vierailija
54/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain yhden lapsistani keisarinleikkauksella ja silloin sanottiin että 4 yötä pitäisi olla sairaalassa. Että ei kai tuossa mitään ihmeellisä.

Joskus kotiinlähtö voi viivästyä myös sen takia jos huomataan että kohtuun on jäänyt riekaleita ja joutuu kaavintaan.

Vierailija
55/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:12"]

Jättäisit vauvan sairaalaan yksin kun äiti ei nyt ehdi hoitaa. Isin pitää painaa duunia.

[/quote]

Vähän ohi aiheen, mutta aika moni keskonen on sairaalassa viikkoja ilman vanhempia. Meillä sinne sairaalaan oli 400km, emme mitenkään voineet olla sillä paikkakunnalla koko aikaa minkä vauva oli sairaalassa.

Nämä on julmia totuuksia.

Vierailija
56/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:12"]

[/quote]

Vähän ohi aiheen, mutta aika moni keskonen on sairaalassa viikkoja ilman vanhempia. Meillä sinne sairaalaan oli 400km, emme mitenkään voineet olla sillä paikkakunnalla koko aikaa minkä vauva oli sairaalassa.

Nämä on julmia totuuksia.

[/quote]

Joo keskonen eri asia mutta tämmöinen noin viikon sairaalassa oloaika...

Vierailija
57/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:13"]Oisko aloitus muuten taas sen yhden valittajan tekosia? Sama kirjoitustyyli kuin sillä, joka valittaa heikkol...

[/quote]

Taitaapi olla. Mies kiireinen yrittäjä, ennen ollut työntekijä, yksi lapsi perheessä. Ainakin nämä täsmää.

Vierailija
58/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:13"]Oisko aloitus muuten taas sen yhden valittajan tekosia? Sama kirjoitustyyli kuin sillä, joka valittaa heikkol...

[/quote]

Taitaapi olla. Mies kiireinen yrittäjä, ennen ollut työntekijä, yksi lapsi perheessä. Ainakin nämä täsmää.

[/quote]

Hän taitaa kuvitella olevansa suomen ainoa yrittäjämiehen vaimo ja vielä perheellinen sellainen. Kyllä on pitänyt ihmispolon kasvaa syvälle itseensä.

Vierailija
59/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole muita yrittäjän vaimoja jotka tajuaisivat ettei tuollaiseen olisi todella aikaa kun ei ole mitään turvaverkkoja yms?

Vierailija
60/91 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajalla on kuitenkin päiviä aikaa roikkua täällä ja kaksplussalla tehtailemassa älyvapaita aloituksia. Älä ihmeessä hanki toista lasta, kun tuntuu se ensimmäinenkin olevan kauhea taakka. Ja etkö sä syöpäänkin kuole ihan just.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi