Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkin kaikkien naisten kuppikoon

Vierailija
05.06.2014 |

Minulla on erikoinen fetissi. Nimittäin valtava tarve tietää kaikkien tuntemieni ja tapaamieni naisten kuppikoko.

Olen vuosien varrella kehittänyt keinoja päästä yksin nsisten pyykkikoreille ja alusvaatekaapeille hetkeksi yksin, jotta saan tutkittua rintaliiveistä kuppikoon.

Kirjaan koot ylös pieneen kirjaan, josta voin masturboidessani tarkistella, mikä kuppikoko kenelläkin olikaan.

Tiedän itsekin sen olevan säälittävää mutta silti se kiihottaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikompi astia ja silleen...

Vierailija
2/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 08:14"]

Heikompi astia ja silleen...

[/quote]

Liha on heikkoa. Toisin sanoen kaikilla meillä on omat pakkomielteemme. Onko omani kovinkin paha? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö niiden olla niitä virttyneitä ja värivirheellisiä yksilöitä likapyykin joukossa, vai tuletko hulluksi myös alusvaateosastolla?

Vierailija
4/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 08:27"]

Pitääkö niiden olla niitä virttyneitä ja värivirheellisiä yksilöitä likapyykin joukossa, vai tuletko hulluksi myös alusvaateosastolla?

[/quote]

Tulen. On kiihottavaa kulkea alusvaateliikkeissä tai -osastoilla katselemassa ja koskettelemassa rintaliivejä. Joskus ostankin isokuppiset liivit hipelöitäväksi kotona.

En muuten ole juurikaan törmännyt virttyneisiin, naiset ostavat liivejä varsin usein.

Vierailija
5/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti, mulla on lähes pelkkiä virttyneitä liivejä kaapissa. En ole osannut varautua tällaisen fetistin varalle!

Vierailija
6/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 08:12"]

Minulla on erikoinen fetissi. Nimittäin valtava tarve tietää kaikkien tuntemieni ja tapaamieni naisten kuppikoko.

Olen vuosien varrella kehittänyt keinoja päästä yksin nsisten pyykkikoreille ja alusvaatekaapeille hetkeksi yksin, jotta saan tutkittua rintaliiveistä kuppikoon.

Kirjaan koot ylös pieneen kirjaan, josta voin masturboidessani tarkistella, mikä kuppikoko kenelläkin olikaan.

[/quote]

miksi miesten alkkareissa ei ole kuppikokoa?

Vierailija
7/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:06"]

No voi helvetti, mulla on lähes pelkkiä virttyneitä liivejä kaapissa. En ole osannut varautua tällaisen fetistin varalle!

[/quote]

Kyllä ne virttyneetkin kiinnostavat mutta se harmittaa, jos kuppikoko on kulunut pois kokolapusta. Silloin tulee petetty olo. :(

Vierailija
8/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 08:12"]

[/quote]

miksi miesten alkkareissa ei ole kuppikokoa?

[/quote]

Varmaan siksi, ettei lepotila kerro mitään peniksen erektiokoosta.

Vierailija
9/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla olisikin paha paikka kun monesti leikkaan sen lapun liiveistä kokonaan pois...

Vierailija
10/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseletkö kaikilta tutuilta naisilta kuppikoot? Kertovatko ne? Onko sulla perhettä?

Mitä jos kivalla pirkolla onkin vain 70aa? Vai onko koolla merkitystä?

Minä haluisin nähdä kaikki kivan/kiinnostavan näköiset naiset alasti, mitkään hepenet ei kiinnosta.

Vierailija
11/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:53"]

[/quote]

Kuka sanoi, että rintojen pitää olla isot? Minäkin pyrin tsekkaamaan pyykkikorista kaikki rintaliivit ja tykkään pienistä rinnoista enemmän kuin isoista. Tuossa viehättää se, että saa tietää toisesta salattua eroottista tietoa (miehelle kuppikoko oneroottinen tieto, naiselle varmaankaan ei).

Vierailija
12/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:52"]

Mun kohdalla olisikin paha paikka kun monesti leikkaan sen lapun liiveistä kokonaan pois...

[/quote]

Tuollainen tapa vituttaa kyllä. Siitä hyvästä saatan pölliä ne liivit.

Vierailija
13/13 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:53"]

Kyseletkö kaikilta tutuilta naisilta kuppikoot? Kertovatko ne? Onko sulla perhettä?

Minä haluisin nähdä kaikki kivan/kiinnostavan näköiset naiset alasti, mitkään hepenet ei kiinnosta.

[/quote]

Joiltain olen kysynyt, jos olen arvannut heidän kertovan. On puoliso. Koolla ei ole väliä vaikka toki isot ovat ihanimmat.