NETTOpalkkasi / kk ja ammattisi ? (Muista lisät, lomarahat, bonukset, veronpalautukset?
Paljonko on vuositasolla NETTOpalkkasi euroissa /kk? Ammattisi
Minulla 3100e. Kirjanpitäjä. Hyvä palkka, olen tyytyväinen ja onnekas, työ itsessään on hieman puuduttavaa.
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronpalautukset eivät kuulu asiaan.
Eivät kuulukaan. ne ovat vain verovuoden aikana maksettua ylimääräistä veroa, eivät ansiotuloa.
Tietenkin kuuluvat silloin, jos kysytään nettopalkkaa. Minäkin voisin laittaa veroprosentikseni 80 (muiden pakollisten maksujen kanssa palkasta siis lähtisi lähes 90 %) ja kertoa, että nettopalkkani on noin 550 euroa kuukaudessa. Eikö olisi mitään merkitystä sillä, että seuraavana vuonna saisin veronpalautuksia noin 35 000 euroa?
No nyt on niin speden naisen logiikka ettei tiedä mitä sanois...
Jos naisen logiikkaa on se, että 550 euron nettokuukausipalkka tänä vuonna + 35 000 euron veronpalautukset ensi vuonna ovat suunnilleen sama asia kuin 3466 euron nettokuulausipalkka tänä vuonna, niin ihmettelen kovasti, miten miehen logiikka käsittäisi vastaavan tilanteen.
Kuka tekee nettopalkkatiedolla mitään ilman bruttoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja kotihoidossa, 16v työvuosia, netto riippuen lisistä, ylitöistä jne 1900-2700e.
Hemmetin hyvät on palkat lähihoitsuillakin, jos siitä jää nettona 2700€/kk. Missä ne pienipalkkaiset ihmiset ovat, luulin että lähihoitajalla on pieni palkka?
Kai luit että palkka koostuu myös ylitöistä.
3200 lisineen ja lomarahoineen. Sairaanhoitaja.
Jos siis tarkoitus on laskea koko vuoden nettopalkat ja lomarahat ja jakaa ne 12 kk:lla.
Sairaanhoitaja, 3050 netto per kk lisineen ja lomarahat.
2000-2400e/kk, riippuen lisistä. Sairaanhoitaja.
Noin 4000 netto, sairaanhoitaja.
Noin 4000 €/kk bonarit, lomarahat ja liukumien maksut huomioituna. Työsuhdepäällikkö kv. firmassa.
3 500-4 000€/kk netto, riippuen ulkomaan päivärahojen määrästä. Tänä vuonna on ollut hiljaisempaa noiden ulkomailla olojen kanssa. Projektipäällikkö suomalaisessa pörssiyrityksessä.
Palkka 5 650 000 €, käteen jää 6 870 000 €, bonukset 10 000 491 €. Kengännumeroni on 36. Haluatko tietää vielä jotain?
3600 netto/kk. Arkkitehti. Mitään lisiä, bonuksia tai ylitöitä ei ole, täällä tehdään kaikki mitä eteen tulee.
Mua kiinnostaa suuresti millaisissa paikoissa työskentelee sairaanhoitajat jotka nettona tienaa pitkälti yli 3000e?! Itse teen paljon pyhiä ja kolmevuorotyötä enkä siitä huolimatta pääse lähellekään 3000 euroa.
Netto 4000€ hammaslääkäri.
Luulin että meillä on kovat palkat verrattuna hoitajiin mutta kun tätä keskustelua katsoo, olinkin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa suuresti millaisissa paikoissa työskentelee sairaanhoitajat jotka nettona tienaa pitkälti yli 3000e?! Itse teen paljon pyhiä ja kolmevuorotyötä enkä siitä huolimatta pääse lähellekään 3000 euroa.
En kerro koska en tiedä mihin tarkoitukseen ap tätä tietoa kerää. Tulojaan ei ole fiksua paljastaa nettipalstoilla
Ehkä vastaajan ikäkin olisi kiinnostava. Pääsin kunnon palkalle vasta 50+.674
Hämmentää, että tämän järjettömän vertailukeskustelun aloitti juuri kipi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Noin 4000 netto, sairaanhoitaja.
Saanko kysyä minkä tyyppisessä työssä sairaanhoitaja pääsee 4000 euron nettopalkaan kuukaudessa.
Lähihoitaja, täydet ikälisät eli palkkaa ei tipu enempää vaikka mitä tekisin. Netto 2100€. Tarkoittaa että joskus tulee 1800€, joskus pari kertaa vuodessa 2500€, kuten tammikuussa kun maksuun tulee kaikki pyhät mitä tein (kuuden viikon ajalta 8 pyhää). Useimmiten hiukan vajaa 2000€. Lomarahat on käteen noin tonni, että eipä sillä juhlita.