Pettääkö kiltit ja kunnolliset miehet?
Mikä kokemus teillä on.. pettääkö ne miehet joista suurin osa ajattelee, että tuo on niin kiltti, kunnollinen ja fiksu perheenisä? Ne ehkä vähän ulkonäöltä vaatimattomat miehet tai luonteeltaan hiljaisemmat?
Kommentit (104)
Kiltti ja kunnollinen mies saattaa olla juurikin arka ihminen, joka elää pelosta sovinnaista elämää. Hän on sovinnainen, sopeutava, näkymätön ja miellytttämishaluinen, koska sisimmässään tietää ettei hänellä ole sellaista karismaa tai habitusta jolla saisi naisia.
Jos sitten joku instababe antaa tällaiselle miehelle huomiota, kyllä häntä viedään kuin litran mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pettää tilaisuuden tullen.
Tuollako oikeutat itsellesi pettämisen?
En ole pettänyt kertaakaan.
En ole koskaan itse pettänyt. Minua on petetty. Minun kanssa on petetetty.
t: kiltti kunnollinen mies 39
Vierailija kirjoitti:
Kun tältä palstalta kysyy, niin kaikki miehet on perseestä ja pettää, ja varsinkin ne kilteimmät miehet.
Ja tällä samalla palstalla ne kiltit miehet haukkuu kateuksissaan laatikkoleukaisia lentäjiä jotka saa pelkkää seksiä niin paljon kuin vaan jaksavat panna.
Kiltit miehet tekisi itse sitä samaa kuin laatikkoleuka jos vaan saisivat tilaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pettää tilaisuuden tullen.
Tuollako oikeutat itsellesi pettämisen?
En ole pettänyt kertaakaan.
Mutta silti tiedät mielestäsi hyvin miksi ne kaikki muut pettävät?
Vierailija kirjoitti:
Kiltti ja kunnollinen mies saattaa olla juurikin arka ihminen, joka elää pelosta sovinnaista elämää. Hän on sovinnainen, sopeutava, näkymätön ja miellytttämishaluinen, koska sisimmässään tietää ettei hänellä ole sellaista karismaa tai habitusta jolla saisi naisia.
Jos sitten joku instababe antaa tällaiselle miehelle huomiota, kyllä häntä viedään kuin litran mittaa.
Kysymys ei ollut aroista tai huonoitsetyntoisista miehistä vaan kilteistä ja kunnollisista. Ja kiltti ja kunnollinen voi olla huippukomea ja hyvä seuramies, joka ei petä, koska on kunnollinen.
Mitä ihmeen 17-vuotiaan pohdintaa tämä on? Onko musta koira valkoinen?
Hä? Jos se pettää niin eihän se silloin ole kunnollinen? Vai mistä saakka kunnollisen määritelmään on kuulunut pettäminen? Ulkonäkö tai extroverttiys ei myöskään liity mitenkään kunnollisuutden tai kiltteyteen. Ja ihan oikeasti suurin osa ihmisistä on kilttejä. Ne ilkeät erottuu kyllä joukosta. Mitä kukakin nyt kunnollisena sitten pitää? Elämänhallinta kunnossa? Kai tuo pettäminen olis myös osa sitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tältä palstalta kysyy, niin kaikki miehet on perseestä ja pettää, ja varsinkin ne kilteimmät miehet.
Ja tällä samalla palstalla ne kiltit miehet haukkuu kateuksissaan laatikkoleukaisia lentäjiä jotka saa pelkkää seksiä niin paljon kuin vaan jaksavat panna.
Kiltit miehet tekisi itse sitä samaa kuin laatikkoleuka jos vaan saisivat tilaisuuden.
Jos on kiltti niin ei hauku muita. Ja miksei se laatikkoleuka voi olla kiltti? Tuhmako se sitten on? Vai ilkeä?
Vierailija kirjoitti:
Instababe🤣😂🤣 Miksi kiinnostaisi?
Kyllä on taas ihmisillä uskomattoman vääristynyt kuva siitä mikä on kiltti ja kunnollinen mies. Tällä EI OLE mitään tekemistä sen kanssa onko mies ujo, suosittu naisten keskuudessa vai ei tai sen kanssa onko mies komea vai tavallisen näköinen. Kilttiys ja kunnollisuus on ihmisen ominaisuus joka voi esiintyä niin rumilla kuin komeillakin, introverteilla ja ekstroverteilla.
Olen pettänyt, koska kiltin ja kunnollisen miehen kanssa intiimi kanssakäyminen ei onnistunut miehestä johtuvista syistä, paitsi humalassa ehkä 2x vuoteen. Eroon ei suostunut eikä vapaaseen parisuhteeseen. Uhkasi polttaa tavarani ja satuttaa, jos lähden..
Petin ja sitten jätin eikä kaduta. Uskalsin lopulta lähteä. Nyt elän tasapainoisessa parisuhteessa kiltin ja kunnollisen miehen kanssa ja, nyt on läheisyyttä riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen 17-vuotiaan pohdintaa tämä on? Onko musta koira valkoinen?
Hä? Jos se pettää niin eihän se silloin ole kunnollinen? Vai mistä saakka kunnollisen määritelmään on kuulunut pettäminen? Ulkonäkö tai extroverttiys ei myöskään liity mitenkään kunnollisuutden tai kiltteyteen. Ja ihan oikeasti suurin osa ihmisistä on kilttejä. Ne ilkeät erottuu kyllä joukosta. Mitä kukakin nyt kunnollisena sitten pitää? Elämänhallinta kunnossa? Kai tuo pettäminen olis myös osa sitä..
Tämä.
Samaa mieltä. Se joka pettää on minkä ikäinen vaan, minkä näköinen vaan ja olemus voi kertoa mitä vaan.
Roses are red kirjoitti:
Olen pettänyt, koska kiltin ja kunnollisen miehen kanssa intiimi kanssakäyminen ei onnistunut miehestä johtuvista syistä, paitsi humalassa ehkä 2x vuoteen. Eroon ei suostunut eikä vapaaseen parisuhteeseen. Uhkasi polttaa tavarani ja satuttaa, jos lähden..
Petin ja sitten jätin eikä kaduta. Uskalsin lopulta lähteä. Nyt elän tasapainoisessa parisuhteessa kiltin ja kunnollisen miehen kanssa ja, nyt on läheisyyttä riittävästi.
Jäi mietityttämään että milla mittarilla tämä mies oli kiltti ja kunnollinen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet pettää, koska miehet ovat heikkoja ja itsekkäitä kusipäitä. Ei ole olemassa kilttejä miehiä. Ja juuri siksi minä ja yhä useammat muut naiset valitsemme vapaaehtoisen sinkkuuden.
Heikko ja itsekäs saatan toisinaan olla, mutta en mä kyllä petä. En koskaan ole, enkä koskaan tule pettämään. Ja tämä johtuu ihan siitä että arvostan luotettavuutta, ja haluan pystyä jatkossakin arvostamaan itseäni. En oikeastaan edes ymmärrä miten ihmiset jotka toimii omaa ideaaliaan vastaan pystyy elämään itsensä kanssa. Riittävällä määrällä terapiaa ja itsepetosta?
Vierailija kirjoitti:
Roses are red kirjoitti:
Petin ja sitten jätin eikä kaduta. Uskalsin lopulta lähteä. Nyt elän tasapainoisessa parisuhteessa kiltin ja kunnollisen miehen kanssa ja, nyt on läheisyyttä riittävästi.Jäi mietityttämään että milla mittarilla tämä mies oli kiltti ja kunnollinen?
Oli niin kauan kiltti ja kunnollinen kunnes kerroin haluavani eron.... Siihen loppui kunnollisuus.
Roses are red kirjoitti:
Eli petit, ja nyt laitat sen jonkun muun syyksi. Eroon ei tarvitse toisen "suostua". Ihan yhden henkilön päätös riittää. Henkilö joka uhkaa polttaa tavarat ja satuttaa ei myöskään ole kiltti. Ihme sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltillä ja kunnollisella miehellä harvoin on puolisoa. Tunnetuista syistä.
Jos olisi, niin ei varmasti pettäisi. Ei haluaisi pettää ja vaikka haluaisikin niin ei löytäisi ketään kenen kanssa pettää.
Niinpä. Jos ei meinaa edes löytää sitä yhtä naista, niin miten sitä yhtäkkiä alkaisi pettämään. Naisilla toki eri tilanne, kun voi pettää kun haluaa.
Ja tässäpä tulikin syy miksi kenenkään ei pidä mennä yhteen omasta mielestään "kiltin ja kunnollisen" miehen kanssa.
Mies haluaisi olla naissankari ja panna pitkin kyliä, mutta ei siinä onnistu joten "joutuu" parisuhteeseen seksiä saadakseen. Nainen taas ei halua panna pitkin kyliä vaikka se onnistuisikin (kiitos näiden naissankarien ja wannabe-naissankarien) hyvinkin helposti, koska ei ole kiinnostunut irtoseksistä vaan parisuhteesta.
Parisuhteeseen "joutunut" mies on katkera tästä epäkohdasta joten syyllistää naista "hu¤raamisesta" koska nainen saisi miehen himoitsemaa irtoseksiä heti halutessaan ja tämä jollain oudolla logiikalla on naisen syytä. Kiltti ja kunnollinen mies siis syyllistää naista siitä mitä itse tekisi jos vain saisi siihen tilaisuuden.
Roses are red kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roses are red kirjoitti:
Petin ja sitten jätin eikä kaduta. Uskalsin lopulta lähteä. Nyt elän tasapainoisessa parisuhteessa kiltin ja kunnollisen miehen kanssa ja, nyt on läheisyyttä riittävästi.Jäi mietityttämään että milla mittarilla tämä mies oli kiltti ja kunnollinen?
Oli niin kauan kiltti ja kunnollinen kunnes kerroin haluavani eron.... Siihen loppui kunnollisuus.
Ei ihmisen kunnollisuus äkkiä vain lopu. Ei hän ollut mikään kunnollinen aikaisemminkaan, pystyi vain pitämään sen toisen puolensa kurissa ja näkymättömissä.
Itsellä ei ole parisuhdekokemusta muista kuin näistä hieman vaatimattomamman näköisistä ja ei-niin-suosituista miehistä ja kyllä valitettavasti pettää. Tämän lisäksi ovat olleet jopa mustasukkaisia minun menneisyydestäni saati sitten nykyhetkestä. Oikeasti todella raskasta olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka säännöllisen epäsäännöllisesti kokee oikeudekseen kertoa kuinka "helppo" olen ollut ja kuinka "jaan" varmasti edelleen heti kun joku vähänkin vilkaisee pidempään..
Tämän takia aluksi ajattelin nuorempana etten vaan ole parisuhdetyyppiä, koska oikeasti kaikilla alkoi sama laulu jossain vaiheessa. Myöhemmin ymmärsin, että ei kaikki parisuhteet varmasti olekaan tuollaisia, mutta koska itsellä "rahkeet" ei näemmä riitä noihin hmmmm, tervepäisempiin miehiin niin mieluusti olen ikisinkku.