Pettääkö kiltit ja kunnolliset miehet?
Mikä kokemus teillä on.. pettääkö ne miehet joista suurin osa ajattelee, että tuo on niin kiltti, kunnollinen ja fiksu perheenisä? Ne ehkä vähän ulkonäöltä vaatimattomat miehet tai luonteeltaan hiljaisemmat?
Kommentit (104)
Se varmaaan vähän riippuu ihmisestä muten parisuhteen, rakkauden, vastuut ja velvolllisuudet yms ymmmärtää. Kyllähän fakta on se että ihminen on ns vapaa mutta parisuhteen laaadusta pitäisi minusta puhua enemmän ja ihmisten älystä ja järjenkäytöstä elämässä ja parisuhteessa elämässä yleeensä. Persoonasta, mielikuvituksesta, maailmankatsomuuksesta, huumorintajusta, älystä, suhtautumisesta elämään ja muihiin ihmisiin, luonteenpiirteistä, uteliaisuudesta, elämänhalllinasta, omasta terveydestä ja sen yllläpitämisestä, yhteisestä ajasta, miten parisuhdetttaan hoitaa, miten puolisoaaan kohtelee, ajankäyttö, työ vapaa aika, harrrastukset, balanssi kaiken välillä, ihmissuhdetaidot, miten kuuntelee, huomioi, keskustelee partnerinsa kansssa, miten kommunikointi pelaaa jne. Moni asia vaikutttaa.
Vierailija kirjoitti:
Roses are red kirjoitti:
Olen pettänyt, koska kiltin ja kunnollisen miehen kanssa intiimi kanssakäyminen ei onnistunut miehestä johtuvista syistä, paitsi humalassa ehkä 2x vuoteen. Eroon ei suostunut eikä vapaaseen parisuhteeseen. Uhkasi polttaa tavarani ja satuttaa, jos lähden..
Petin ja sitten jätin eikä kaduta. Uskalsin lopulta lähteä. Nyt elän tasapainoisessa parisuhteessa kiltin ja kunnollisen miehen kanssa ja, nyt on läheisyyttä riittävästi.Jäi mietityttämään että milla mittarilla tämä mies oli kiltti ja kunnollinen?
Minulla on kiltti mies. Hän ei ole pettänyt minua.
Hän kyllä hakkasi ja rais kasi minut, kuristi meidän koiran kuoliaaksi, käyttää ja myy amfe tamiinia, sytytti naapurin autotallin tuleen ja tällä hetkellä hän on vankilassa kahdesta taposta.
Mutta siis hän ei ole koskaan pettänyt minua! Suosittelen kilttejä miehiä kumppaniksi kaikille muillekin!
Onko kyse omasta miehestäsi? Soita selvännäkijälle.
Oikeasti kiltit ja kunnolliset eivät petä. Sen sijaan nämä suureen ääneen itseään kilttinä ja kunnollisena mainostavat pettävät heti tilaisuuden tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roses are red kirjoitti:
Olen pettänyt, koska kiltin ja kunnollisen miehen kanssa intiimi kanssakäyminen ei onnistunut miehestä johtuvista syistä, paitsi humalassa ehkä 2x vuoteen. Eroon ei suostunut eikä vapaaseen parisuhteeseen. Uhkasi polttaa tavarani ja satuttaa, jos lähden..
Petin ja sitten jätin eikä kaduta. Uskalsin lopulta lähteä. Nyt elän tasapainoisessa parisuhteessa kiltin ja kunnollisen miehen kanssa ja, nyt on läheisyyttä riittävästi.Jäi mietityttämään että milla mittarilla tämä mies oli kiltti ja kunnollinen?
Minulla on kiltti mies. Hän ei ole pettänyt minua.
Hän kyllä hakkasi ja rais kasi minut, kuristi meidän koiran kuoliaaksi, käyttää ja myy amfe tamiinia, sytytti naapurin autotallin tuleen ja tällä hetkellä hän on vankilassa kahdesta taposta.
Mutta siis hän ei ole koskaan pettänyt minua! Suosittelen kilttejä miehiä kumppaniksi kaikille muillekin!
Moni kyllä laskee tuon edelläkuvatun pettämiseksi. Joskin ei seksuaaliseksi.
Kiltteys yhdistettynä hyvään itseluottamukseen on sellainen kombo joka ei petä. Sellainen mies ei tarvitse huomiota muilta naisilta.
Minusta ei kukaan koskaan uskoisi että olen nussinut yli 100 naista. Olen se lyhyt, hiljainen ja vähän ujo, tavallisen näköinen. Kiltti pienten lasten isä, oikein tunnollinen. Mutta viimeisen vuoden aikana olen käynyt vieraissa yli 10 kertaa ja on ollut 5 eri naista vuoden sisällä+ vaimoni. Mies 35+
Minkä kokoinen nainen on ollut paras?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mihin kategoriaan oikein kuulun, mutta en usko, että pettäisin jos naisen itselleni löytäisin. Varmaan taas itseni ilmaisin väärin ja kohta saan kuulla miten en omista ketään naista, ja moinen sovinistisika voi painua hiiteen jne.
Mutta en usko pettäväni siksi, koska olen jo nyt ollut ilman seksiä niin kauan, että en koe ongelmaksi pidättäytyä siitä. Jos kuvitellaan, että seksielämä normaalisti alkaa siinä noin 16-vuotiaana, niin olen ollut 11 vuotta ilman, ja jos yhtäkkiä naisen löytäisin, niin eiköhän minun "kyltymätön" seksinhimoni olisi jokseenkin tyydytetty jo hänen toimestaankin. Olisin jo niin iloinen ja yllättynyt siitä yhdestä naisesta, että se toinen olisi jo ihan liikaa mielenterveydelleni. Sille vähälle mikä on jäljellä.
Terveisin Naispelko27
Minä seurustelin 24 vuotiaan miehen kanssa ja olin hänelle ensimmäinen naiskokemus. Oltiin yhdessä parivuotta. Hän halusi kokea muutakin joten erottiin. Sitten 2 vuotta myöhemmin soitti ja kosi. Ilmeisesti joko muita naisia ei löytynytkään tai ei ainakaan parempaa. Aikanaan rakastin tuota 24 vuotiasta miestä todella paljon ja olisin voinut mennä naimisiin heti jos olisi kosinut. Mutta arvostukseni ja rakkauteni kuolivat kun hän halusi kokea muita.
Eli vinkkinä lainaamalleni että joillakin nälkä kasvaa kun on päässyt yhden naisen kanssa suhteeseen niin alkaa tuntua että pitää kokea muutakin.
No minä löysin miehen johon luotan täysin. Ja itse en voisi koskaan pettää miestäni.
Kannattaa valita sellainen, jolla on korkeat moraalistandardit 😁
Vierailija kirjoitti:
Minusta siinä kyllä pieni ristiriita ajatella, että kiltit ja kunnolliset pettäisivät. - Mutta toisaalta moni pettäjä lienee entinen "kiltti ja kunnollinen" - ihmisä hekin ovat ja tunteidensa veitävissä, niinkuin moni muukin. Järki sanoo ei mutta tunne kyllä ja tunne sumentaa paremmankin järjen juoksun....
Yliopisto-opiskelija
Pitää muistaa, että se kiltti ja kunnollinen mies ei todennäköisesti ole koskaan saanut huomiota tai ehdotuksia naisilta. Jos sitten kymmenien vuosien jälkeen joku nainen oikeasti tekee aloitteen seksistä, niin se on niin äärimmäisen outo tilanne, että siinä kohtaa voi jotain napsahtaa päässä miehillä.
En itse kuvittele pettäväni, mutta ihan oikeasti, en minäkään ole koskaan saanut mitään aloitetta naiselta mihinkään - kukaan ei ole edes koskaan baarissa tullut kanssani juttelemaan, saati sitten muuta. Hämmentyisin varmasti tilanteessa, missä joku kuuma kimuli tulisi edes juttelemaan kanssani.
Minulla oli "kiltti, mukava, rehti, luotettava ja kohtelias mies". Näin palavan rakkauden minua kohtaan hänen silmistään. Siitä ei ollut epäilystäkään. Silti, hänen äitinsä oli romuttanut hänen itseluottamuksensa ja hän pelkäsi naisia. Ei koskaan tehnyt itse aloitetta. "Seurusteli" tyttöjen kanssa, jotka olivat pyytäneet seurustelusuhteeseen, vaikka hän olisi halunnut kieltäytyä. Ei halunnut tuottaa kenellekään pettymystä ja siksi myöntyi milloin mihinkin. Seurustelimme 12 vuotta kunnes hän jäi kiinni pettämisestä. Työpaikalla joku nainen oli alkanut flirttailla hänelle ja ehdottanut suoraan seksiä, joten hän oli lähtenyt mukaan ja kuulemma vaivoin saanut vehjettä ylös ja hirveän huono omatunto sen jälkeen, mutta näin tapahtui. Aloin kaivella asiaa lisää ja selvisi, että eipä ollutkaan ensimmäinen kerta. 12 vuoteen mahtuikin 10 naista, ehkä jopa enemmän. Tämä "kiltti" mies onkin vain munaton pikkupoika, joka ei uskalla sanoa kenellekään ei ja "ajautuu" pettämään.
Kiltti ja kunnollinen mies paheksui juhlissa varattujen ihmisten flirttailua vaimolleen. Tiesin, että vietti säännöllisesti salaa aikaa ystävättäreini hellässä huomassa.
"Kiltti" on häilyvä käsite. Nämä kiltit on niin "kilttejä", että nussivat kaikkia, jotka vähän osoittavat kiinnostusta heitä kohtaan, koska luulevat, että niin täytyy tehdä. Heillä ei ole minkäänlaista selkärankaa kieltäytyä. Olen saanut tuta tällaisen ihanuuden, enkä sen jälkeen ole luottanut yhteenkään mieheen.
kiltti ja kunnollinen eivät ole synonyymejä. Kilttimies pettää aika varmasti, koska on yleensä munaton ja pelkää kaikkia ja kaikkea sekä on varustettu huonolla itsetunnolla. Kunnollinen mies ei petä - hänellä on selkärankaa sanoa pokaajalle että "olet kyllä viehättävä, mutta olen onnellisesti varattu".
Itse en valitettavasti ole koskaan saanut kilttiä JA kunnollista miestä. Kaikki ovat pettäneet :-(
Pettääkö kiltit ja kunnolliset naiset?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Pettääkö kiltit ja kunnolliset naiset?
Kyllä.
Heillä on tuo sama syndrooma, että pakko miellyttää kaikkia ja hakea hyväksyntää kaikkialta ja kaikilta. Olen itse tällainen. Minulla on ihana mies, mutta jos joku mies osoittaa mielenkiintoa minua kohtaan, kehuu kauniiksi tai seksikkääksi, koen, että minun on maattava hänen kanssaan. Hirveä olo tulee joka kerta, mutta minun on tosi vaikea kieltäytyä, varsinkin, jos mies on hyvännäköinen ja hauska.
Hmm.. eihän kunnollinen mies tai nainen petä, koska jos hän pettäisi eihän hän olisi kunnollinen. Tai näin tämän itse järkeilen.
Kiltistä ei voi tollein sanoa, kiltti.. mitä se edes on.
Mun mielestä jos miehellä on hyvä itsetunto ja mies on sitoutunut yhteen naisen, ei hänen tartte hakea lisä jännitystä tai huomioo muualta. Oma nainen riittää. Tai ehkä näin.
Joten miehellä olisi hyvä olla hyvä itsetunto. Miten se onnistuu, ainakaan meidän nyky yhteiskunta ei auta asiaa, joten jotain ehkä tartteis tehdä ihan yhteiskunnallisella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Noihan ne just pettää. Mitä vaatimattomamman ja huomaamattomamman näköinen, sitä enemmän se innostuu huomiosta.
Miksi ihmeessä vaatimattoman ja huomaamattoman näköinen mies saisi mitään huomiota? Tietenkin ne ihmiset pettävät eniten, joilla on eniten vientiä (=komeat ja menestyneet miehet, ja julkkikset).
En tiedä mihin kategoriaan oikein kuulun, mutta en usko, että pettäisin jos naisen itselleni löytäisin. Varmaan taas itseni ilmaisin väärin ja kohta saan kuulla miten en omista ketään naista, ja moinen sovinistisika voi painua hiiteen jne.
Mutta en usko pettäväni siksi, koska olen jo nyt ollut ilman seksiä niin kauan, että en koe ongelmaksi pidättäytyä siitä. Jos kuvitellaan, että seksielämä normaalisti alkaa siinä noin 16-vuotiaana, niin olen ollut 11 vuotta ilman, ja jos yhtäkkiä naisen löytäisin, niin eiköhän minun "kyltymätön" seksinhimoni olisi jokseenkin tyydytetty jo hänen toimestaankin. Olisin jo niin iloinen ja yllättynyt siitä yhdestä naisesta, että se toinen olisi jo ihan liikaa mielenterveydelleni. Sille vähälle mikä on jäljellä.
Terveisin Naispelko27