Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkki teille, jotka emmitte koronarokotusta tai olette päättäneet olla ottamatta

Vierailija
30.12.2020 |

Ei kannata mainostaa kieltäytymistään tai lietsoa rokotevastaisuutta. Itse en perussairauteni takia luultavasti tule ottamaan rokotetta, mutta vastaan kyselyissä aina, että tietenkin otan.

Kirjoitan myös täällä ja muilla keskustelupalstoilla aina rokotemyönteisiä kirjoituksia. Yritän myös vähätellä haittoja, joita rokotteet voivat aiheuttaa meille autoimmuunisairauksia sairastaville aiheuttaa.

On meidän, jotka emme rokotetta halua, etu, että mahdollisimman moni muu ottaisi rokotteen. Silloin paine meitä muita kohtaan on pienempi. Eli aloitetaan rokoteylistys ja kannustetaan kaikkia (tuntemattomia) kanssakansalaisia rokotteen ottamiseen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen tärkeä on kaikissa gallupeissa kertoa, että ottaa rokotteen heti, kun sen saa. Tuollaiset tulokset vaikuttavat hämmästyttävän moniin ihmisiin niin, että rokotemyönteisyys kasvaa.

Vierailija
2/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi autoimmuunisairaus ja korona jo sairastettuna, että minä olen tälle sirkukselle jo oman panokseni antanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useampi autoimmuunisairaus ja korona jo sairastettuna, että minä olen tälle sirkukselle jo oman panokseni antanut.

Sinun kannattaa kertoa, kuinka kamala korona oli ja että ehdottomasti haluat rokotteen vaikka kolmen kuukauden välein, vaikka se pahentaisi muita sairauksiasi ja veisi henkesi. Tärkeintä elämässä tai vaikka kuolemassa on, että ei vain enää koskaan koronaa.

Vierailija
4/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä! Tietenkin otan rokotteen! Ei kai joku meinaa kieltäytyä?😁

Vierailija
5/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä sitten kun vuoden lopussa alle puolet kansasta on rokotettu eikä nämä rajoitukset lopu koskaan? Jos kaikki vain sanovat ottavansa rokotteen eikä juuri kukaan ota.

6/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolminkertainen eläköön-huuto rohkeille koekaniineille!!! 

Vierailija
7/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäeettistä. Kyllä kaikilla on oikeus tietää että miten huonosti tutkittu rokote on. Me veronmaksajathan ne haitat maksetaan.

Vierailija
8/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Kolminkertainen eläköön-huuto rohkeille koekaniineille!!! 

Eli meille kaikille! Olemmehan vastuullisia, pelottomia kansalaisia odottamassa innolla rokoteannostamme.

Vierailija
9/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa asettautua tuolla tavalla muiden yläpuolelle.

Vierailija
10/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa asettautua tuolla tavalla muiden yläpuolelle.

Kuten ap ja komppaajat, luuletteko olevanne älykkäämpiä ja "huijaavanne". Heheh

Vierailija
11/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäeettistä. Kyllä kaikilla on oikeus tietää että miten huonosti tutkittu rokote on. Me veronmaksajathan ne haitat maksetaan.

Valehtelija.

Vierailija
12/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokote on erinomaisen hyvin tutkittu, eikä siinä nykytiedon mukaan ole mitään riskiä kenellekään.

Vierailija
13/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa kertoa, kuinka kamala korona oli ja että ehdottomasti haluat rokotteen vaikka kolmen kuukauden välein, vaikka se pahentaisi muita sairauksiasi ja veisi henkesi. Tärkeintä elämässä tai vaikka kuolemassa on, että ei vain enää koskaan koronaa.

Toinen kerta koronaa oli vain pari päivää lievää tunnetta keuhkoissa. Ei vaikuttanut elämääni mitenkään. Olin vain tyytyväinen että immuunipuolustus tuli taas ladattua tuleviksi kuukausiksi. Miksi ihmeesdä ottaisin rokotteen sairauteen joka nyt on minulle täysin harmiton vaikka ensimmäisellä kertaa olikin todella hirveä?

Vierailija
14/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sama Suomeksi "ota sinä kaikki haitat, minä elän vain siivellä."

Vierailija
15/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin autoimmuunisairauksia ja todellakin otan koronarokotteen.

Vierailija
16/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä rokotteet EI EDES ESTÄ virusten leviämistä. Johan sen WHO:kin myönsi... 

Täysin turhia.

Vierailija
17/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote on erinomaisen hyvin tutkittu, eikä siinä nykytiedon mukaan ole mitään riskiä kenellekään.

Anna mun kaikki kestää!!! ;DD 

MIKÄ VITSI 

Vierailija
18/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen kerta koronaa oli vain pari päivää lievää tunnetta keuhkoissa. Ei vaikuttanut elämääni mitenkään. Olin vain tyytyväinen että immuunipuolustus tuli taas ladattua tuleviksi kuukausiksi. Miksi ihmeesdä ottaisin rokotteen sairauteen joka nyt on minulle täysin harmiton vaikka ensimmäisellä kertaa olikin todella hirveä?

Tietenkin haluat rokotteen ainakin gallupeissa ja keskustelupalstoilla. Onhan rokote jokaisen meidän velvollisuus. Eiväthän nuo sairastetut koronat anna immuniteettia kovin pitkäksi aikaa.

Vierailija
19/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä muutenkaan tee numeroa rokotuksistani tai sairauksistani. Mullakin on autoimmuunisairaus.

Vierailija
20/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä rokotteet EI EDES ESTÄ virusten leviämistä. Johan sen WHO:kin myönsi... 

Täysin turhia.

Ihan sama estävätkö. Otetaan nyt kuitenkin. Vähän hei yhteishenkeä!