Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkki teille, jotka emmitte koronarokotusta tai olette päättäneet olla ottamatta

Vierailija
30.12.2020 |

Ei kannata mainostaa kieltäytymistään tai lietsoa rokotevastaisuutta. Itse en perussairauteni takia luultavasti tule ottamaan rokotetta, mutta vastaan kyselyissä aina, että tietenkin otan.

Kirjoitan myös täällä ja muilla keskustelupalstoilla aina rokotemyönteisiä kirjoituksia. Yritän myös vähätellä haittoja, joita rokotteet voivat aiheuttaa meille autoimmuunisairauksia sairastaville aiheuttaa.

On meidän, jotka emme rokotetta halua, etu, että mahdollisimman moni muu ottaisi rokotteen. Silloin paine meitä muita kohtaan on pienempi. Eli aloitetaan rokoteylistys ja kannustetaan kaikkia (tuntemattomia) kanssakansalaisia rokotteen ottamiseen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopunajan lääkemyrkky. Noista rokotteista ei hyvää seuraa.

Vierailija
22/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oxfordastrazenican ei olla hyväksymässä ainakaan vielä tammikuussa jotta se on melkein sama, ehtii sairastaa ennen rokotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopunajan lääkemyrkky. Noista rokotteista ei hyvää seuraa.

Suosittelen kaikkia ottamaan. Rokotteet ovat hyvä asia. Myös jokainen koronarokote!

Vierailija
24/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäeettistä. Kyllä kaikilla on oikeus tietää että miten huonosti tutkittu rokote on. Me veronmaksajathan ne haitat maksetaan.

Mitä pidempään poikkeusolot jatkuu, sitä vähemmän veroja ja sitä enemmän tukia maksetaan. Mua kiinnostaa enemmän maksaa veroja normaalisti ja kuluttaa loput kuin maksaa yritysten tekohengityksestä. Voit miettiä kumpi tulee "meille veronmaksajille" halvemmaksi, yhteiskunnan kiinni pitäminen vai mahdolliset rokotehaitat. Mieti, mieti.

Vierailija
25/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko aloitus vähän kieli poskella kirjoitettu, mutta itse olen samalla kannalla. Olen osallistunut jo yhteen rokotetutkimukseen (hpv) ja se riittää minulle. Mikäli korona jyllää vielä vuosienkin päästä ja rokotteet on todettu sekä toimiviksi että turvallisiksi niin harkitsen asiaa uudelleen. Olen työkyvytön, asun korvessa eikä minulla ole mitään tarvetta nähdä muita ihmisiä. Oikeastaan olen vain onnellinen siitä että saan olla rauhassa omissa oloissani. Eristäytyminen käy minulle mainiosti, en ole helmikuun jälkeen nähnyt kuin kaupan kassan kerran.

Vierailija
26/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useampi autoimmuunisairaus ja korona jo sairastettuna, että minä olen tälle sirkukselle jo oman panokseni antanut.

Sinun kannattaa kertoa, kuinka kamala korona oli ja että ehdottomasti haluat rokotteen vaikka kolmen kuukauden välein, vaikka se pahentaisi muita sairauksiasi ja veisi henkesi. Tärkeintä elämässä tai vaikka kuolemassa on, että ei vain enää koskaan koronaa.

Toinen kerta koronaa oli vain pari päivää lievää tunnetta keuhkoissa. Ei vaikuttanut elämääni mitenkään. Olin vain tyytyväinen että immuunipuolustus tuli taas ladattua tuleviksi kuukausiksi. Miksi ihmeesdä ottaisin rokotteen sairauteen joka nyt on minulle täysin harmiton vaikka ensimmäisellä kertaa olikin todella hirveä?

Oletko ihan pönttö? Korona voi tulla samalle ihmiselle monta kertaa ja jossain oli tutkimus että edellinen korona altistaa helpommin seuraavalle.

Vierailija
27/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka väittävät että koronarokote on erittäin hyvin tutkittu niin tiesitkö ettei sen vaikutusta ole tutkittu:

-allergisilla

-raskaana olevilla

-imettävillä

-raskaaksi haluaville eli vaikutusta hedelmällisyyteen

Tästä kyllä kerrotaan ulkomailla lehdissä mutta Suomen mediassa en ole nähnyt yhtäkään juttua tästä asiasta.

Vierailija
29/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka väittävät että koronarokote on erittäin hyvin tutkittu niin tiesitkö ettei sen vaikutusta ole tutkittu:

-allergisilla

-raskaana olevilla

-imettävillä

-raskaaksi haluaville eli vaikutusta hedelmällisyyteen

Tästä kyllä kerrotaan ulkomailla lehdissä mutta Suomen mediassa en ole nähnyt yhtäkään juttua tästä asiasta.

Allergisilla?

Voi järjen köyhyys.. luuletko, että allergiset on jokin homogeeninen ryhmä? 

Vierailija
30/30 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota ensimmäisten joukossa. Ottakaa te muut vaan :D