Tykkäätteko jos random miehet vilkaisee persettänne? Itse en/
Oon nähnyt kun jotkut miehet ovat tsekkailleet mun vartaloa, mikä tuntuu todella ällöttävältä. Oon myös ollut treffeillä, ja deitti on vilkaissut/jopa kyylännyt muiden takalistoa.
En väitä että kaikki miehet tekisivät noin. Jos ei pysty hillitsemään itseään, niin voisiko pitää huolen että ainakaan se "kohde" ei huomaisi vilkuiluja? Itse kiusaannun ja tekis mieli heittää joku märkä rätti sen tsekkailijan naamaan.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Peppumammat. Käyttäkää hametta
Joo, käytänkin. Tykkään (ja miehenikin tykkää) kynähameista. Istuu kuulemma kivasti pyllystä.
Tällä tavalla suhtaudutte seksuaaliseen ahdisteluun.
Tiedoksi, että seksuaalinen ahdistelu voi olla myös painostavaa tuijotusta, varsinkin genitaalialueiden kohdalla. Sen ei tarvitse olle kosketus.
Mitähän vastausta ap tähän haluaisi?
No vastaan vaikka .. että... tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla suhtaudutte seksuaaliseen ahdisteluun.
Tiedoksi, että seksuaalinen ahdistelu voi olla myös painostavaa tuijotusta, varsinkin genitaalialueiden kohdalla. Sen ei tarvitse olle kosketus.
No tuijottaa takaisin. Kumpi voittaa?
en mä vain voi sille mitään että skannailen naisia silmilläni, katselen ihan kaikkia vartalonosia mutta toki peppu kiinnostaa seksuaalisesti ehkä eniten. Jos tämä kiellettäisiin multa niin menisin saman tien kysymään lääkäriltä että miten pääsee eroon kaikista seksuaalisista haluista.
En näin miehenä kyllä usko että on olemassakaan sellaisia miehiä, jotka syttyisivät seksuaalisesti vain makuuhuoneessa ja vain oman naisen kanssa. Tai ehkä valehtelevia sellaisia on.
On ne ajat muuttuneet -90 luvulla käytettiin sellaisia Lewiksiä mitkä korostaa oikein persettä ja oli tosi mukavaa kun miehet vilkuili ja jotku oikein tuijotti. Vai olenkohan minä ollut sitten vaan liian seksuaalinen nainen.
Et ole ainoa. Parasta olisi jos kukaan ei katsoisi, ei hyvällä eikä pahalla.
Nämä on näitä murheita, joita ap kaipaa haikeana 10 vuoden päästä kun painovoima on tehnyt tehtävänsä. Yks kaverini sanoi aika osuvasti että kyyläystä kamalampaa on vain se ettei kyylätä.