Tykkäätteko jos random miehet vilkaisee persettänne? Itse en/
Oon nähnyt kun jotkut miehet ovat tsekkailleet mun vartaloa, mikä tuntuu todella ällöttävältä. Oon myös ollut treffeillä, ja deitti on vilkaissut/jopa kyylännyt muiden takalistoa.
En väitä että kaikki miehet tekisivät noin. Jos ei pysty hillitsemään itseään, niin voisiko pitää huolen että ainakaan se "kohde" ei huomaisi vilkuiluja? Itse kiusaannun ja tekis mieli heittää joku märkä rätti sen tsekkailijan naamaan.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos tulisin sisääsi takaa päin?
Mitäpä jos puhkaisisin sun pallit neulalla?
Mmm... kinkyleikkejä 😏
Joo on kiusallista, kun tuntemattomat miehet mittailee vartaloani. Kuljen ulkona pitkä paksu takki päällä näin talvisin. Ihana kääriytyä suojaan katseilta. Ja nyt kun voi pitää maskiakin, niin on todella suojaisa olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeää, jos pitää nousta rappuja ja joku mies on ihan kiinni. Silloin tuntee, kuinka toisen katse on nauliutunut perseeseen.
Jos olisi hyvä pylly, niin ei siinä mitään. Mutta kun on tavallinen hiukan löysä ja lättä. Tulee ahdistava olo, jos kytätään tarkkaan. Itse en hienotunteisuudesta katso toisen pyllyä, jos nousen rappuja jonkun takana ylös.Ihan parasta, etenkin jos naisella on hame. Vedän aina siihen kolmen askeleen päähän ”imuun” vaikka ei olisi ylös mitään asiaakaan.
Miksi olet olemassa? :D mikä sun elämän tarkoitus on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeää, jos pitää nousta rappuja ja joku mies on ihan kiinni. Silloin tuntee, kuinka toisen katse on nauliutunut perseeseen.
Jos olisi hyvä pylly, niin ei siinä mitään. Mutta kun on tavallinen hiukan löysä ja lättä. Tulee ahdistava olo, jos kytätään tarkkaan. Itse en hienotunteisuudesta katso toisen pyllyä, jos nousen rappuja jonkun takana ylös.Ihan parasta, etenkin jos naisella on hame. Vedän aina siihen kolmen askeleen päähän ”imuun” vaikka ei olisi ylös mitään asiaakaan.
Olin joskus yhdessä yökerhossa ja siellä oli nainen todella lyhyen hameen kanssa. Naisella ei ollut pikkuhousuja: alapää näkyi kun hän nousi portaita. Heitettiin ulos yökerhosta. Mikä lie häiriö naisella mahtoi olla. Sinä ja tuo pyllistelijä olisitte toisillenne sopivaa seuraa.
Itse olen kyllä miehenä ihmetellyt tätä kyynisyyttä... luulin että kaikki naiset haluavat huomiota ja positiivista validointia oikeastaan joka päivä.
Todella outoa että joku pitäisi vaikka kehujen saantia negatiivisena / ällöttävänä. Tietenkin joku raja täytyy olla ettei tuijota takamusta 24/7. Ei tartte mennä överiksi.
Tohtori Livingstone kirjoitti:
Itse olen kyllä miehenä ihmetellyt tätä kyynisyyttä... luulin että kaikki naiset haluavat huomiota ja positiivista validointia oikeastaan joka päivä.
Todella outoa että joku pitäisi vaikka kehujen saantia negatiivisena / ällöttävänä. Tietenkin joku raja täytyy olla ettei tuijota takamusta 24/7. Ei tartte mennä överiksi.
Oletkin mies, et vaan tajua. Maailmasi pyörii kyrpäsi ympärillä.
Ei sitä voi estää. Ainoa mitä voi tehdä on treenata pylly pyöreäksi. Ainakin housut istuu paremmin.
Voihan sitä vaikka sitten pyllistellä ihan itsekin. Jos kiinnostaa, niin voi katsoa. Iskin kerran yhden miehen niin, että kumarruin maahan sen edessä ja kysyin että kelpaako?
Pylly on jalkojen ja selän välissä.
Tykkäisin jos mulla olisi hyvä pylly. Nyt tiedän että sitä katsotaan vain koska se on niin kamalan näköinen. Lättänä ja olematon. En tiedä ihmistä, jolla olisi rumempi pylly kuin mulla.
Vilkaskoon jos haluaa mutta jos tulee suoraan kehumaan niin sanon kohteliaasti olevani hetero.
Muistakaa miehet:
- ette saa ihastella näkyvästi hyvännäköistä naista
- vain rumia tai keskinkertaisia naisia saa kehua julkisesti
- muistakaa myös vanha viisaus: Viisaita naisia pitää kehua kauniiksi ja kauniita viisaiksi.
Peppuja voi kahtoo aika monella tapaa. Jos sen tekee asiallisesti ja kunnioittavasti, nii ei luulis olevan hirveen iso ongelma. :)
Lähenen kuuttakymmentä ja olen juuri lopettelemassa pitkäaikaista kaapujen käyttöä ja isohkon peppuni peittelyä. On ihanaa treenata omasta takapuolesta upeaa ja muhevaa ja siirtyä vähitellen yhä enemmän muodot paljastaviin housumalleihin. Kyllä mä nautin ihailusta, harvemmin mitään härskejä kommentteja on edes tullut vastaan. Nuoret työkaverit (miehet) kannustaa treenauksessa ja oma miesystävä ihailee. What’s the problem?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on pitkä komea tatuoitu laatikkoleuka niin tottakai naiset tykkäävät. Mutta jos on lyhyt ja ruma kilttis niin eivät todellakaan. Riippuu ihan miehestä siis.
Ehei, kyllä tuommoinenkin kaveri käy, pus!
N45
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hullua ja sairasta jengiä täällä liikkuu? Vain muutama järkevä vastaus, loput mitä-helvettiä-täällä-tapahtuu-materiaalia. Ootteko oikeasti noin sekaisin?
Elät vain kerran, nauttikaa elämästänne! Flirttiä ei koskaan ole liikaa.
Tohtori Livingstone kirjoitti:
No näin justiinsa. Minä nautin miesten kehuista ja tykkään ihailevista katseista. Hymyilen takaisin. Minusta on kiva, että peppuni herättää huomiota. Mieheni itse asiassa on peppumies ja intoilee pyllystäni joka päivä :D
Tällä tavalla suhtaudutte toisten esineellistettyyn oloon. Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla suhtaudutte toisten esineellistettyyn oloon. Hienoa.
No jospa sinäkin vähän hellittäisit tuosta tosikkoudesta? Ei elo niin vakavaa ole, kuten media väittää. Iloitse ja kanssasi iloitaan!
Sillä totuushan on se, että täällä Maassa asustaa naisia ja miehiä sekä jotakin siltä väliltä. Biologia ohjaa siten, että toisia kiinnostaa toiset kohdat toisissa. Kivaahan se vain on.
Onpahan sitten vanhana jotakin, mitä muistelee.
Tosin tuo ei auta, jos sulla on kauniit kasvot. Ne vangitsevat vielä pahemmin, kuin mikään pylly. Ei äkkiseltään uskoisi, mutta näin on.