Tykkäätteko jos random miehet vilkaisee persettänne? Itse en/
Oon nähnyt kun jotkut miehet ovat tsekkailleet mun vartaloa, mikä tuntuu todella ällöttävältä. Oon myös ollut treffeillä, ja deitti on vilkaissut/jopa kyylännyt muiden takalistoa.
En väitä että kaikki miehet tekisivät noin. Jos ei pysty hillitsemään itseään, niin voisiko pitää huolen että ainakaan se "kohde" ei huomaisi vilkuiluja? Itse kiusaannun ja tekis mieli heittää joku märkä rätti sen tsekkailijan naamaan.
Kommentit (68)
Epäkohteliasta. Jos on tarvetta katsoa, niin vaivihkaa. Ei todellakaan niin, että toinen näkee.
Jos on asiallinen mies eikä hirveästi naista vanhempi niin onhan se itsetuntoa kohottavaa. Vaimoni joskus kertonut miten töissä joku random mies katsonut perään oikein kunnolla.
Työkaverit esim tämän nähneet niin kyllähän se lämmittää mieltä että vaimoani katsellaan ja kelpaisi muillekin. Samoin vaimoni on tuntunut olevan ihan hymyillen kertonut. :)
Ilkeää, jos pitää nousta rappuja ja joku mies on ihan kiinni. Silloin tuntee, kuinka toisen katse on nauliutunut perseeseen.
Jos olisi hyvä pylly, niin ei siinä mitään. Mutta kun on tavallinen hiukan löysä ja lättä. Tulee ahdistava olo, jos kytätään tarkkaan. Itse en hienotunteisuudesta katso toisen pyllyä, jos nousen rappuja jonkun takana ylös.
Vierailija kirjoitti:
Peppumammat. Käyttäkää hametta
Varmaan ihan ok katsoa toisen pyllyä pitkään, jos nainen näyttää siltä, että haluaa sitä. Jos on salilla treenattu ja pukeutuu paljastaviin kireisiin vaatteisiin. Mutta suuriosa naisista ei todellakaan halua, että persettä tuijotetaan.
Se pyllyn katsominen on primitiivinen reaktio. Pitäisi tietoisesti yrittää olla katsomatta, että olisi katsomatta. Alitajunta ohjaa sitä enemmän katsomaan, mitä parempi pylly.
Ja senhän me kaikki tiedämme toki.
Maailma toimii kuten toimii ja se on vain biologiaa se. Hyvää uutta vuotta kaikille!
m30
Tykkään, samoin jos katse harhautuu rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos tulisin sisääsi takaa päin?
Mitäpä jos puhkaisisin sun pallit neulalla?
Vierailija kirjoitti:
Se pyllyn katsominen on primitiivinen reaktio. Pitäisi tietoisesti yrittää olla katsomatta, että olisi katsomatta. Alitajunta ohjaa sitä enemmän katsomaan, mitä parempi pylly.
Maailma toimii kuten toimii ja se on vain biologiaa se. Hyvää uutta vuotta kaikille!
m30
Ja sen takia on mukavaa pukeutua tunikoihin ja pyllyn peittäviin takkeihin. Ei tarvitse miettiä katsooko joku, voi vain keskittyä olemaan.
En. Housujen koko 48. Yleensä vaan kyttääjät huutelevat jotain törkeyksiä.
Aivan sama mulle. Kattokoot ihan mitä lystää.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran treffeillä, jolloin mies katseli virnuillen jonkun naisen persettä. Virnuillen. Se oli paha.
Mun ex tuijotteli häpeilemättä kaikkia muita naisia. Oon syystäkin ex.
En kiinnitä huomiota ihmisiin, tekevät mitä tekevät kunhan eivät tule henkilökohtaiselle reviirilleni. Perse on joka tapauksessa piilossa pitkissä hameissa.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeää, jos pitää nousta rappuja ja joku mies on ihan kiinni. Silloin tuntee, kuinka toisen katse on nauliutunut perseeseen.
Jos olisi hyvä pylly, niin ei siinä mitään. Mutta kun on tavallinen hiukan löysä ja lättä. Tulee ahdistava olo, jos kytätään tarkkaan. Itse en hienotunteisuudesta katso toisen pyllyä, jos nousen rappuja jonkun takana ylös.
Ihan parasta, etenkin jos naisella on hame. Vedän aina siihen kolmen askeleen päähän ”imuun” vaikka ei olisi ylös mitään asiaakaan.
En varmaan huomaa, jos noin tapahtuu. En koskaan kiinnitä huomiota random miehiin tai seuraa, mitä tekevät. Olen kai niin omissa ajatuksissani, tai sitten saatan kiinnittää huomiota vain kiinnostavannäköisiin miehiin, ja sellaisia tulee vastaan ehkä yksi tai kaksi vuodessa, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
m30
Biologiaa ei voi syyttää enää aikuisena. Vain teinipojat perustelee käytöstään biologialla.
Naisen tehtävä ei ole olla miehen katseen kohde.
Katseen kohteena oleminen käy ihan työstä. Siksi se rooli pitää heittää romukoppaan.
Perssilmälläkö ap näkee, että jotkut vilkaisee persettä?
Huono perse kun vain vilkaisee.