Tykkäätteko jos random miehet vilkaisee persettänne? Itse en/
Oon nähnyt kun jotkut miehet ovat tsekkailleet mun vartaloa, mikä tuntuu todella ällöttävältä. Oon myös ollut treffeillä, ja deitti on vilkaissut/jopa kyylännyt muiden takalistoa.
En väitä että kaikki miehet tekisivät noin. Jos ei pysty hillitsemään itseään, niin voisiko pitää huolen että ainakaan se "kohde" ei huomaisi vilkuiluja? Itse kiusaannun ja tekis mieli heittää joku märkä rätti sen tsekkailijan naamaan.
Kommentit (68)
Tykkään.
Sitä vaan ei osannut nuorena arvostaa, nyt osaan :-)
N45
Onko täällä oikeasti näin sairasta porukkaa? Ap
Joo, en pidä minäkään, liian usein miehet unohtavat käytöstavat. Toisen takapuolen tuijottaminen suu auki ei ole kohteliasta.
Jos mies on pitkä komea tatuoitu laatikkoleuka niin tottakai naiset tykkäävät. Mutta jos on lyhyt ja ruma kilttis niin eivät todellakaan. Riippuu ihan miehestä siis.
0/5 provo ap on sairas
T:HyväpeppunenNainen
Aivan yhdentekevää jos joku random ohilulkija vilkaisee!
Olin kerran treffeillä, jolloin mies katseli virnuillen jonkun naisen persettä. Virnuillen. Se oli paha.
En ole koskaan pohtinut miksi? Naisten bebat tulee tsekattua automaattisesti.
Hyvät nuoret peput on kiihottavia.
Ap on siis Mielensäpahoittaja joka ei luultavasti ole vanha kärttyinen ukko. : )
En pahastu jos joku tsekkaa peppuni. En varsinkaan, jos se on Emil.
En. Siksipä pidänkin aina pitkiä tunikoja ettei taatusti mitään näy vaikka kuinka yrittäisi miehet katsoa.
Pistäkää ämmät se kaapu päälle suosiolla. Useimmat tarvivat kokonaamamaskinkin. T. Persu.
Kuinka hullua ja sairasta jengiä täällä liikkuu? Vain muutama järkevä vastaus, loput mitä-helvettiä-täällä-tapahtuu-materiaalia. Ootteko oikeasti noin sekaisin?
No en kyllä tykkää. Jaoin jokunen vuosi sitten mainoksia ja kun työntelin kärryjä pitkin ylämäkiä, kuulin useinkin kommenttia, että näkyy perse pysyvän kunnossa tuossa hommassa. Mulla ikää päälle 50, mutta en kyllä osannut arvostaa sitä niin kuin en osannut nuorempanakaan arvostaa hyvä perse -kommentteja.
Nooh, ei kato toista kertaa, jos kerran erehtyykin...
Samoin jos on hoikka kroppa ja piukat vaatteet niin tulee kyllä koko runkoa ihasteltua.
Minkä sille voi, ettei kaikissa naisissa ole mitään muuta katsottavaa.
No mee tutustumaan niihin miehiin sitte?