Missä asussa näyttäisit suhteellisesti parhaimmalta?
Tuli mieleen tuosta Näytätkö hyvältä alasti -ketjusta. Eli siis jos koottaisiin joukko ihmisiä jotka ovat kanssasi samanikäisiä ja samaa sukupuolta ja kaikki puettaisiin samalla tavalla, niin minkälaiset vaatteet puettaisiin kaikille että juuri siinä olisit siinä joukossa rankattu mahdollisimman korkealle? Olisiko mahdollisimman peittävä asustus tai täysi alastomuus? Vai jotain siltä väliltä?
Omalla kohdalla paras olisi olla farkut jalassa ilman muita vaatekappaleita. Siis yläruumis ml. rinnat paljaana.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 08:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 06:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 06:43"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:29"]Lyhyt mekko joka on tiukka vyötärön kohdalta. Olen hoikka tiimalasi.
[/quote]
Jos olet oikeasti hoikka tiimalasi niin pärjäisit paremmin alasti/alusvaatteillasi. Tuollaisessa mekossa voisi joku vähän sinne päin wannabe-tiimalasikin näyttää ihan yhtä hoikalta kuin sinäkin.
[/quote]
Joo olen kyllä ihan oikea hoikka tiimalasi, dont worry ;-)
[/quote]
<3 Alapeukuttajille: mun mitat on 75C/60cm/94cm
[/quote]
Onkohan tuossa kirjoitusvirhe?? Tuo ei ole ihan tiimalasi vaan alapainotteinen päärynä, vaikkakin hoikka. Tiimalasilla ylä ja alaosa samankokoiset
[/quote]
Ei taida olla virhe. Mä oon myös 75C ja mitta rintojen päältä on 93cm.
[/quote]
Aa, joo no rinnanympärys mitataankin rinnan päältä. Eli 93-60-93 on tiimalasi.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 06:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 06:43"][quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 23:29"]Lyhyt mekko joka on tiukka vyötärön kohdalta. Olen hoikka tiimalasi.
[/quote]
Jos olet oikeasti hoikka tiimalasi niin pärjäisit paremmin alasti/alusvaatteillasi. Tuollaisessa mekossa voisi joku vähän sinne päin wannabe-tiimalasikin näyttää ihan yhtä hoikalta kuin sinäkin.
[/quote]
Joo olen kyllä ihan oikea hoikka tiimalasi, dont worry ;-)
[/quote]
<3 Alapeukuttajille: mun mitat on 75C/60cm/94cm
[/quote]
Onkohan tuossa kirjoitusvirhe?? Tuo ei ole ihan tiimalasi vaan alapainotteinen päärynä, vaikkakin hoikka. Tiimalasilla ylä ja alaosa samankokoiset
[/quote]
Niin, mutta mulla on myös leveät olkapäät joka tekee mun yläosasta samankokoisen. C kupin rinnat on myös aika ison näköiset mun 168cm/53kg varrella :)
Tiedän kyllä että on harvinaista olla hoikka tiimalasi mutta sellainen mä nyt vaan olen, deal with it...
Heti meni ketju kinasteluksi :)
Minut rankattaisiin huonoimmaksi ihan missä joukossa ja vaatetuksessa tahansa. Elämä on helppoa, kun ei ole mitään paineita yrittää "voittaa" ketään.
Jotkut ei vaan kestä jos AV palstalla jollain on kapeampi vyötärö, isommat tissit tai nätimpi naama. Eihän se voi olla totta!
Muuten nakuna, mutta varrettomat sukat kaikille päälle :D
Yksi varpaankynsi tällä hetkellä puoliksi irti kun kopsautin jalkalistaan. Muutenkin joka toinen varvas sojottaa eri suuntaan.
Jossain sellaisessa asussa, joka saa muiden jalat näyttämään lyhyiltä. Koska mun jalkoja ei mitenkään saa näyttämään lyhyiltä. Oon pitkä, ylävartalo lyhyt ja jalat pitkät.
Mä olen hoikka, mutta mulla on lyhyet jalat ja pitkä selkä. Lisäksi jaloissa on arpia ja ihottumaa. Nakuna häviäisin varmaan aika monelle.
Paras olis varmaan pitkä iltapuku. Yläosasta vois olla melko avoinkin.