Mitä olet saanut tänään aikaiseksi?
Ja mitä pitäisi vielä tehdä?
Minä olen pessyt 2 konetta pyykkiä, imuroinut, tehnyt ruokaa, vienyt koiran 2 kertaa ulos ja ja. Syönyt karkkia ja sitä ruokaa ja juonut kahvia. Ja roikkunut netissä ja vähän shoppaillutkin siellä.
Vielä pitäisi viedä koira ulos ja mennä suihkuun ja syödä iltapuuro. Ehkä tiskatakin. Luuttuan (ja imuroin taas) huomenna.
Kommentit (31)
Töissä sen 8 tuntia, auto aamulla huoltoon ja ip:llä takaisin. Söin muksujen tekemää ruokaa ja otin päiväunet. Äsken kävin laittamassa pari ostamaani ulkokukkaa seinäkoreihin ja nyt nautiskelen kahvia. Kohta saakin mennä nukkumaan.
Pessyt pyykkiä, tyhjentänyt vaatekaapin poisvietäviin ja mukaan otettaviin vaatteisiin. Olisi pitänyt käydä ostamassa kylppärin pesuvälineet ja siivota, aika alkaa käydä vähiin.
Siivonnut mökillä, sata neliötä. Laittanut lakanat, tuulettanut petivaatteet, kastellut pihalla. Pessyt pyykkiä, laittanut kolmesti ruokaa, maksanut laskut, ulkoiluttanut kolme koiraa, kyytinyt lapset Linnanmäelle ja käynyt kaupassa ja postissa. Lomapäivä...
Siivonnut mökillä, sata neliötä. Laittanut lakanat, tuulettanut petivaatteet, kastellut pihalla. Pessyt pyykkiä, laittanut kolmesti ruokaa, maksanut laskut, ulkoiluttanut kolme koiraa, kyytinyt lapset Linnanmäelle ja käynyt kaupassa ja postissa. Lomapäivä...
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 20:38"]
Oikein ahkeralla ei ole siitä aikaa eikä halua kirjoitella.
[/quote]
Näin on. Laiska töitään luettelee.
Vienyt lapset hoitoon, tehnyt työpäovän, hakenut lapset hoidosta, tehnyt ruoan, käynyt kaupassa, laittanu lapset nukkumaan iltahommien jälkeen,kokannu papuja, käyny suihkussa, pistänyt kuumia viestejä työreissulla olevalle aviomiehelle :), ja nyt varmaan laitan papuja pakkaseen ja sitten nukkumaan :) ihan jees päivä.
Olen eronnut töistä, mitään muuta en sitten saanutkaan aikaiseksi. :)
Laitoin koneellisen pyykkiä pyörimään, hain eskarilaisen leiriltä, käytiin ostamassa synttärilahja naapurin pojalle, syötiin pikkusiskon keittämää puuroa pakastemansikkamurskan kanssa, leikkasin nurmikon n. 3h, syötiin jätskit ja mä pari voileipää, nukuin tunnin unet, viime yönä valvoin supistusten kans 3.30 asti ja heräsin ennen kahdeksaa.. Vein lapset synttäreille, kävin 1v kans kaupassa, selailin av-palstaa ja odotin, että mies tekee ruuan, hain lapset synttäreiltä, syötiin, neuloin siskon lapasta + luin, käytiin saunassa. Syötin 1v:lle iltapalan ja laitoin sen nukkumaan.. Laiskanpuoleinen päivä, rv 39+1 ja olo sen mukainen.. Pääsispä jo synnyttämään...
Olen tehnyt 9,5 tunnin työpäivän pyöräkuormaajalla, käynyt kaupassa, hakenut lapsen hoidosta, käynyt veljen luona tekemässä iltaruokinnan 100 päiselle lihakarjalle (veli on tekemässä viimeisiä kylvöjä joten auttelen häntä navettahommissa) siivonnut vierashuonetta (siis raivannut) juuri sain laitettua lapsen nukkumaan ja vielä pitäisi tehdä huomiseksi ruoka valmiiksi tässä vaimoa odotellessa että hän tulee iltavuorosta kotiin. Tuntuu vain että loppuvat tunnit kesken päivistä kun pitäisi ehtiä omaa pihaa kaivamaan kaivinkoneella iltaisin töiden jälkeen...
Viikannut neljä telineellistä pyykkiä kaappeihin, pessyt kaksk koneellista ja laittanut ne kuivamaan, siivonnut keittiön kahdesti, tyhjentänyt astianpesukoneen ja laittanut kaksi lämmintä ruokaa, aamupalan, iltapalan ja välipalan lapsille, syöttänyt vauvaa, auttanut kolmevuotiasta käymään potalla ja pukemaan, pessyt viisi kakkapyllyä ja vaihtanut vaippoja, leikkinyt, ulkoillut pihassa, kylvettänyt lapset ja roikkunut lapsia nukuttaessa netissä sekä siivonnut kylppärin. Normipäivä.
Yh-kotiäiti, 2v tyttö ja 10kk tyttö:
Ollaan leivottu naapurien lasten kanssa (9v, 7v, 4v ja 3v) pullaa aamusta. Sitten isompien naapurien lasten kanssa (9v ja 7v) leivottu 2patonkia, banaanimuffinsseja, tehty mansikka triflet, siivottu kämppä kahdesti (imurointi, tiskaus, tasojen pyyhintä ja lattioiden pesu), leikitty hetki ulkona ja tehty wokkia 10hengelle (lasten vanhemmat ja pikkusisarukset mukana syömässä). Oma 2v toki mukana kaikessa oman kykynsä mukaan. Toki vaihdettu lukuisat vaipat, syöty aamupalat, välipalat, lounas (keitto edelliseltä päivältä), nukuttu päikkärit ja käyty saunassa. Lasten nukkuessa pitempään päikkäreitä ja mennessä nyt äsken nukkumaan olen surffannut netissä, juonut muutaman kupin teetä ja kutonut pari riviä villasukka. Niin ja kävin pyörällä kaupassa aamusta.