Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet saanut tänään aikaiseksi?

Vierailija
03.06.2014 |

Ja mitä pitäisi vielä tehdä?

Minä olen pessyt 2 konetta pyykkiä, imuroinut, tehnyt ruokaa, vienyt koiran 2 kertaa ulos ja ja. Syönyt karkkia ja sitä ruokaa ja juonut kahvia. Ja roikkunut netissä ja vähän shoppaillutkin siellä.

Vielä pitäisi viedä koira ulos ja mennä suihkuun ja syödä iltapuuro. Ehkä tiskatakin. Luuttuan (ja imuroin taas) huomenna.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kaksi työhakemusta. Olen siivonnut keittiön ja täyttänyt tiskikoneen. Pessyt kaksi kertaa kakkapyllyn. Nukuttanut vauvan kahdesti, syöttänyt neljä kertaa, vaihtanut useat pissavaipat. Leikkinyt lattialla. Olen tehnyt pahaa ruokaa ja syönyt. Olen käynyt kaupassa. Vielä lelujen siivous ja vauvan syöttö ja nukutus. 

Vierailija
2/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjännyt hiukset, käynyt täytekakkukahvilla ystävän luona, kaupassa ostamassa kaksi jäävuorisalaattia ja nyt sain uuniin  pari ruotsalaista perunaa ja broileripihvin, ne aion syödä ja lukea kirjaa loppu illan, mitäs muuta pitäisi saada aikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt täyden työpäivän, käynyt ruokakaupassa, tehnyt ruokaa ja lajitellut pyykkiä

Vierailija
4/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellyt 6 km, imuroinut, ostin aurinkolasit halvalla.

Vierailija
5/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroinut, pessyt lattiat, vaihtanut lakanat, tiskannut, tehnyt lasagnen, pessyt 2 koneellista pyykkiä. Lukenut ja pelannut lapsen kanssa, notkunut jonkun verran netissä ja puhunut 3 lyhyttä puhelua. Vielä lähdetään pyöräilemään.

Vierailija
6/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hammaslääkärissä, sen jälkeen hierojalla, soittanut pari puhelua, kävin vaateostoksilla ja torilla ystävien kanssa syömässä ja istuskelemassa laiturilla, sen jälkeen nautittiin auringosta puistossa. Nyt kotona sohvalla.

Vierailija
7/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin kaksi kertaa.

Vierailija
8/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräillyt töihin ja takaisin (9km suunta), tehnyt täyden työpäivän, käyny ruokakaupassa ostamassa heräteostosruokia. Nukkunut päikkärit. Kokannut pestopastaa ja roikkunut av:lla.

Vierailija
9/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt työpäivän, laistanut tietyt kotityöt, käynyt kaupassa, syönyt jäätelöä sumuisen meren äärellä sinne ulapalle tuijotellen, ja ajatellut samalla kuinka upeaa olisi asua pysyvästi jossakin kaukana tästä kaikesta kaupungin hälinästä, jossakin merenrannalla ja luonnon keskellä ihan omassa rauhassa.

Vierailija
10/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ahkeralla ei ole siitä aikaa eikä halua kirjoitella.

Vierailija
11/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut raskaana. Siinäpä se päivä tuntuu menevän! No laitoin mä lounasta, pesin aika paljon pyykkiä ja siivosin ihan vähän kylppäriä, mutta mies teki suurimman osan, koska en pystynyt. Laittelin puhdasta pyykkiä "kaappiin".

Vierailija
12/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittänyt kuusenkerkkäsiirappia! Ja jotain muutakin puuhastellut, mitä kyennyt kivuiltani.

Vierailija
13/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut puoli maakuntaa viemään miehelle lompakkoa (minkä oli taas unohtanut), sen jälkeen soppailin ikeassa, kotona sisustin makkarin ja olkkarin uudestaan, silittelin ja lyhensin verhot, pesin kolme koneellista pyykkiä, siivoskelin, lajittelin hyväntekeväisyyteen ja roskikseen menevät vanhat lasten vaatteet, niin ja tietysti ruokaa sun muita kotiaskareita. Kiireinen päivä ollut, mutta olen tyytyväinen lopputulokseen.

Vierailija
14/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä.

Vierailija
15/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pessyt mattoja, sohvien päällyset, tehnyt ruokaa, käynyt pankki asioille, 

Huomenna sitten imuroin, pesen lattiat, pesen kylppärin ja keittiön ja teen ruuaan.. 

Vierailija
16/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljon mitään. Töiden jälkeen sain tehtyä ruuan, käytyä yhdessä kokouksessa ja tyhjennettyä peräkärryn. Nyt kun käyn suihkussa, niin painun nukkumaan.

Vierailija
17/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt 7,5h työpäivän, nähnyt kaveriani lounaalla, tehnyt puhelinmyyntikiellon (vihdoinkin sain aikaiseksi!) opiskellut työhön liittyviä juttuja kolme tuntia, valokuvannut ja laittanut kirppiskamaa nettiin myyntiin, siivonnut, ostanut ja postittanut kummipojalle lahjan. Pyykännyt kaksi koneellista pyykkiä ja viikannut kolme eilistä koneellista kaappeihin. Laittanut lapsille päivällistä. Vielä pitäisi opiskella lisää.

Vierailija
18/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole töitä? Laiska töitään luettelee mutta tässä omani:

-haastattelin 4 työntekijää

-tapasin kolme asiakasta

-viimeistelin esitelmän

-osallistuin kokoukseen

-hain lapset hoidosta

-tein ruuan

-viikkasin pyykkiä ja keräilin tavaroita

-tein iltapalat

-nukutin lapset

Nyt en aio tehdä muuta kuin helliä puolisoani. Huomenna aika sama kuvio, ehkä huomisillalla käyn kävelyllä. En ajattele, että minun pitäisi tehdä muuta. Eikä todellakaan luututa lattiaa (sen teen ehkä kerran kesällä), robotti imuroi lauantaina.

Vierailija
19/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyny kaupassa, touhunnu kasvimaalla (kitkeny ja möyhentäny ja laittanu siemeniä), vahannu saunan lauteita, leiponu, laittanu parvekkeelle kukat, siivonnu keittiön pariin kertaan. Illan oon roikkunu netissä.

Vierailija
20/31 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyny kaupassa, touhunnu kasvimaalla (kitkeny ja möyhentäny ja laittanu siemeniä), vahannu saunan lauteita, leiponu, laittanu parvekkeelle kukat, siivonnu keittiön pariin kertaan. Illan oon roikkunu netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi