Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesin jo hampaat. Pitääkö pestä uudestaan, jos syön vielä?

Vierailija
16.02.2023 |

Tekis mieli lauantaimakkaravoileipää. En vaan jaksais pestä hampaita uudestaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesit hampaat liian aikaisin. Ootko jo menossa tähän aikaan nukkumaan?

Ja kyllä, jos syöt makkaravoileipää, sun pitää pestä hampaat uudestaan tai mennä happohyökkäyksen kanssa nukkumaan.

Vierailija
2/12 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko tai:

Jos vielä syöt, peset hampaat taas kerran.

Sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun pureskelet ksylitolipurukumia.

Vierailija
4/12 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu tänne palstalle sun puuhat. Piste.

Vierailija
5/12 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu tänne palstalle sun puuhat. Piste.

Sä et kuulu tänne palstalle. Piste.

Vierailija
6/12 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se yleisesti ottaen hyvä olisi pestä vielä, mutta rehellisesti puhuen asia riippuu ihan susta ja sun hampaista. Jos sä olisit mä, ei olisi niin tarkkaa. Mulla masennuksen, työuupumuksen ja sairauksien takia repsahtanut pahasti itsestäni huolehtiminen. Kuitenkin jännä juttu on se, että hammaslääkärit aina kehuu mun hampaita ja suun terveyttä & hämmästelee miten hyvin olen pessyt hampaani.

Todellisuus on sitä, että noin 10v ajan olen pessyt hampaani lähinnä yleensä vain arkiaamuisin ja viikonloppuna, jos on menoja, niin ennen niitä. Jos ei ole kuten usein asia on, saatan olla koko viikonlopun yksin kotona enkä pese hampaita ennenkuin taas ma. Iltaisin pesu on jäänyt, koska usein väsy iskee niin äkkiä, että kuukahdan sänkyyn enkä jaksa raahautua hammaspesulle, vaikka se pieni vaiva tavallaan olisikin.

Napostelen myös ja juon Dr Pepperiä aika paljon. Hammasvälejäkään en lankaa. Silti niitäkin kehuttu.

En tajua tätä itsekään ja hammaslääkärissä nolostun kehuista. En ole kehdannut kertoa totuutta siellä.

Nolla reikää. Saan olla kiitollinen, tiedän.

Vierailija
7/12 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti pitää pestä uudestaan!

Vierailija
8/12 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakuuttanut itselleni, että juustoa saa syödä. Kalkkia you know.

Vierailija
9/12 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai sitte pakko jättää makkaraleipä syömättä, koska en millään jaksa pestä hampaita uudestaan.

Olen menossa nukkumaan klo 21, kun Hudson ja Rex loppuu. Pesin hampaat ennen sitä, että saa sen suoritettua pois alta.

Vierailija
10/12 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on masennusta ja sairauksia ja tämä itsestään huolehtiminen on välillä vaikeaa. Tulee kuitenkin huono omatunto, jos en pese hampaita. Yritän pestä ne mahdollisimman aikaisin illalla, että saan sen pois alta.

Nyt olen täällä sängyssä peiton alla. En syönyt leipää, mutta vieläkin tekee mieli.

Vierailija
11/12 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse ja syö, jos mieli tekee. Hampaat jää pesemättä, jos jää. Joskus on hyvä vähän rikkoa rajojakin ja koetella sitä huonoa omaatuntoa ja ocd:tä. :) Tai en tiä, onko sulla ocd, mut mulla on ja vähän tuo vaan kuulosti siltä, miten kirjoitit huonosta omastatunnosta. <3

t. 6

Vierailija
12/12 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisen jälkeen odota puoli tuntia hampaiden pesuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi