Huvittavinta, mitä teiltä on varastettu
Joskus Vuokkoset -siteiden mukana tuli pieniä peltirasioita. Mulla on niitä vielä 1 tallella. Kerran multa pöllittiin ruuhkassa käsilaukusta tuollainen rasia, kun olin laittanut siihen käytetyn siteen tilanteessa, ettei vessassa ollut roskista.
Kommentit (174)
Tyhjä koirankakkapussi. Mulla on tapana pitää niitä housujen taskuissa pieniksi neliöiksi taiteltuina siltä varalta että muuten unohtuu ottaa mukaan kun tarvitsisi. Sillä kertaa kaivelin taskusta jotain muuta, mutta se pussi tuli kokoajan käteen ja haittasi löytämistä, joten otin sen toiseen käteen. Takaa kurvasi nuori mies pyörällä, sieppasi pussin kädestä ja polki kiireesti karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri tuli kahville ja oli mun vessassa käydessä pöllinyt kahvikuppini kahvitilkkoineen ilmeisesti laukkunsa🥴
Dog bag! =D
Vierailija kirjoitti:
Lapsen eväsreppu autosta. Kuka kumma murtautuu autoon varastaakseen leivän, banaanin ja pillimehun?
Nälkäinen ihminen. Tämän hallituksen toimien vuoksi, pian ei enää katalysaattorit kiinnosta vaan eväsreput.
Asun rivitalossa. Pienellä takapihalla oli lasikantisen,pyöreän, sellaisen Jyskista ostetun halpispöydän päällä tummansinen ruusukuvioinen pöytäliina,ei onneksi mitään mummon peruja tms eli ei tunnearvoa eikä myöskään rahallisesti arvokas,jotain tahrojakin oli. Pöytäliinan päällä oli lasipurkki johon oli kiedottu juuttinarua ympärille ja tökätty pari muovista ruusua sisään, keraaminen pieni tonttupatsas sekä lasinen kannellinen kurkkupurkki polttaville ystävilleni.
Kerran menin juomaan aamukahvia ja koko pöytä tavaroineen oli poissa,hieroin kyllä silmiä pariinkin kertaan että näenkö vielä unta! Tein Facebookiinkin päivityksen että "Te ette kyllä usko tätä".
Ainoa looginen selitys on mielestäni teinien tai kännisten källi.
Vierailija kirjoitti:
Kämppis varasti makaronilaatikkoni jääkaapista. Söi ruoan, mutta pisti tyhjän lootan takaisin jääkaappiin. Millähän logiikalla ajatteli ettei jäisi kiinni?
Tää on kyllä paras!
Kuvitteli ehkä ettet huomaa, otat vaan purkin kaapista ja alat syödä ilmavaa makaroonilaatikkoa😂
Vierailija kirjoitti:
Oltiin joskus kasariaikaan moottoripyörälomalla Jugoslaviassa. Majapaikka oli Zagrebissa pienessä hotellissa, jossa oli kaikille yhteiset pesutilat, joissa muutama koppi. Olin ainoa "asiakas" eli ei ristin sielua suihkussa muita. Kävin suihkussa, pesin hiukset, tulin huoneeseen ja muistin että ai pahus, pesuvehkeet jäi. Eli huoneen ovella käännyin kannoillani ja palasin suihkuhuoneeseen, jonka oli parin askeleen päässä. Ketään ei liikkunut missään, mutta niin vaan oli suihkusaippua, shampoo ja hoitoaine ottaneet jalat kuluneen viiden sekunnin aikana alleen.
Mulle tapahtui just tuo sama vuonna -89 Unkarissa 😂
On kyllä varastettu niin uskomattomia asioita että en ole ihan varma suomalaisten rehellisyydestä enää.
Esim. Uimahallissa on varastettu ikivanha montakertaa täytetty hotellin minikokoinen shampoopurkki. Ja Lasten pyörästä kerran Lidlin halpis pyöränvalo ja toisella kertaa sellainen lähes rikkinäinen varoitusviiri.
Lääkekaapista muutaman sentin kokoinen haavataitos.
Siellä ei ollut enää mitään muuta jäljellä.
Kyseinen varas vei ensin ihan arvokasta tavaraa, koska "auttoi " muutossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörästäni vietiin ketjusuoja. Tarpeeseen on mennyt
SAMA!!!!!!!!!!
Helpompaa olisi varmaan ollut viedä koko pyörä, mutta kohtuudessa pitäytynyt varas ruuvasi irti vaan sen, minkä tarvitsi.
No ei sekään kyllä oikeasti huvittanut, mutta menköön tässä yhteydessä.
Naapurilta oli ulkona olleesta fillarista viety talvirengas - mutta siis vain se ulkorengas. Herrasmiesvaras ei ollut vienyt koko etupyörää vaan jättänyt vanteen ja sisäkumin paikalleen. Botenkin mietittiin että varas on riskeerannut kiinnijäämisen halutessaan pysyö kohtuudessa.
Tätä ketjua lukiessa tulee varsin selväksi, että tyhmillä varkauksilla ja polkupyörillä on vahva yhteys.
Täällä myös.
Mä olin kellariin kerännyt kirppistavaraa. Oli monta laatikkoa valmiina.
Yhtenä päivänä tuli isännöitsijältä viesti ja joku oli murtautunut kellarikoppeihin ja oli joihinkin pissannut, johonkin oli heittänyt jotain muuta.
mun irtaimisto oli värjääntynyt.
Tein listan vakuutusyhtiölle ja sain hyvin ruhtinaallisen korvauksen.
Isännöitsijä vielä sanoi odota oliko 6 kk, jos vakuutusyhtiö haluaa tarkistaa. Taisivat olla pari v kun tyhjensin roskikseen