Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavinta, mitä teiltä on varastettu

Vierailija
30.12.2020 |

Joskus Vuokkoset -siteiden mukana tuli pieniä peltirasioita. Mulla on niitä vielä 1 tallella. Kerran multa pöllittiin ruuhkassa käsilaukusta tuollainen rasia, kun olin laittanut siihen käytetyn siteen tilanteessa, ettei vessassa ollut roskista.

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppis varasti makaronilaatikkoni jääkaapista. Söi ruoan, mutta pisti tyhjän lootan takaisin jääkaappiin. Millähän logiikalla ajatteli ettei jäisi kiinni? 

Vierailija
142/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä- Minulla oli pullo jotain hius suihketta, ja kun se tyhjeni,laitoin tilalle vettä. Yks päivä oli enemmän porukkaa kylässä niin se suihkepullo oli hävinnyt. Samalla oli hävinnyt taskulaskin, mutta joku palautti sen myöhemmin postiluukusta.

Niin ja äiti varasti minun kissan. Se oli äidillä hoidossa kun muutin kämppään,missä ei saanut pitää eläimiä. Kun muutin sellaiseen, jossa sai olla, niin hän halusikin pitää kissan itsellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono kuulakärkikynä, lyijykyniä ja muita koulutarvikkeita, Hesen tarjouskuponki

Vierailija
144/153 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipussi auton hanskalokerosta. Harmi vaan, että varkaat olivat rikkoneet auton ikkunan saadakseen tämän aarteen itselleen.

Vierailija
145/153 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä vietiin uimahousut kun kävi saunassa hallissa..vanhat ja aikansa eläneet.

Vierailija
146/153 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovakuorisen matkalaukun lukot väännetty auki, katosi suklaarasia, mutta tilalle oli tullut pussukka, jossa jonkun daamin stay-up -sukat ja sukkahousut. Koko oli minulle liian pieni.

Tämä 90-luvulla. Lukkojen murtaminen oli järkytys.

Opinpahan sen, ettei matkalaukkua kannata lukita.

Daamin puolesta harmitti, jos ei heti päässytkään kohteessa sukkaostoksille, niin hänen eleganssi oli sitten pilalla.

Vierailija
147/153 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 mojito-lasi ja 1 crocsi. Kaveri soitteli bileiden jälkeen pahoillaan, ei enää aamulla ymmärtänyt miksi hän oli katsonut aiheelliseksi varastaa ko tavarat edellisyönä:D

Vierailija
148/153 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi roskapussi ulko-ovelta. 

Vein siihen usein pulloja ja joku pölli niitä. Sitten jätin pullot pois, mutta joku kyttäsi. Kerran nostin roskapussin ulos(valutti jotain nestettä sisältä) tarkoituksena viedä se pian roskiin siitä valumasta niin joku pölli sen sillä aikaa. 

Vierailija
149/153 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakoru varastettiin kerran suoraan mun korvasta. Oltiin lomalla paikassa, jossa paljon puolivillejä apinoita ja nuori apina hyppäs mun olkapäälle ja jotenkin onnistui ottamaan (sellaisen lukottoman, riippuvan) korvakorun mun korvasta.  

Vierailija
150/153 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi luokkakaveri varasti mun penaalin 😄

Vierailija
151/153 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen kämppis pölli minun ostamaa vessapaperia. Aloin kantaa vessapaperia mukanani vessaan ja pois ja hän pärjäili sitten pelkällä käsisuihkulla.

Vierailija
152/153 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upotin tyttären haudalle rikkonaisen parvekeruukun multatilaksi. Olin maalannut valkoisen ruukun reunat pronssinvärisellä spraymaalilla. Se oli ollut muutaman vuoden ja harkitsin jo sen poistamista, kun yllätyksekseni oli joku vienyt sen. Vaikka varkaudesta oli minulle apuakin, minusta oli/on loukkaavaa, ettei edes hauta saa olla rauhassa. 

Vierailija
153/153 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee paita ,jossa kirjoitus etsijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän