Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavinta, mitä teiltä on varastettu

Vierailija
30.12.2020 |

Joskus Vuokkoset -siteiden mukana tuli pieniä peltirasioita. Mulla on niitä vielä 1 tallella. Kerran multa pöllittiin ruuhkassa käsilaukusta tuollainen rasia, kun olin laittanut siihen käytetyn siteen tilanteessa, ettei vessassa ollut roskista.

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa puoliksi syöty patonki. Mun takaa kävellyt nainen nappasi mukaansa lautaselta ja ryntäsi ulos. Ilmeisesti tarpeeseen meni, hyvä niin.

Vierailija
102/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapselleni vaihtanut juuri vaipan, ja kun käännyin ottaakseni likavaipan ja laittaakseni sen roskiin, se oli kadonnut pöydältä. Jutusta tekee hauskan se, että lähimaillakaan ei näkynyt kuin yksi toinen henkilö: rahtihameinen romani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lapselleni vaihtanut juuri vaipan, ja kun käännyin ottaakseni likavaipan ja laittaakseni sen roskiin, se oli kadonnut pöydältä. Jutusta tekee hauskan se, että lähimaillakaan ei näkynyt kuin yksi toinen henkilö: rahtihameinen romani.

Olettaisin, että kyseinen romani ei kuitenkaan ottanut likavaippaa silkasta anastamisen ilosta, vaan varmaan ällösi sen näkemistä pöydällä ja nakkasi lähimpään roskikseen.

Vierailija
104/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellihuoneesta varastettiin käytetyt pikkuhousuni. Uudet, vielä paketissa olevat, eivät varkaalle kelvanneet.

Vierailija
105/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkuni katosi lennon aikana. Se palautettiin muutamaa päivää myöhemmin lentoyhtiön toimesta. Sieltä oli viety paitsi pattereilla toimivat matkakaiuttimet niin myös muutama metri kimaltavaa, joustavaa kangasta sekä itse ompelemani taidetarvikkeiden kantamiseen tehty kassi. Kangasta olin tarvinnut esitystä varten ja kassi oli tehty niin että sinne saa suurempaa kokoa olevat piirustuslehtiöt. Lenkkaritkin katosivat. Tilalle oli tungettu kaksi eriparista miesten kenkää mitkä olivat eriparisuuden lisäksi siis aivan liian isoa kokoa ja eri mallia tietysti keskenään. Erikoista, kerrassaan. Ilmeisesti lentokentällä varkaissa ollut oli tyhjentänyt useamman laukun ja tunkenut sitten osaksi vääriä tavaroita takaisin.

Vierailija
106/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräänä päivänä pesin vanhan maton ja ripustin taloyhtiön pihalle narulle kuivumaan.

Seuraavana päivänä se oli kadonnut. Ilo vain siitä, että se oli vielä kostea ja siitä lähti punaista väriä. Toivottavasti vuoroilla oli vaaleat housut...

No tästä tulikin mieleen että joskus minulta vietiin tuuletusparvekkeelta matto. Harmitti kyllä kun oli mummoni tekemä, kauniit värit ja pitkä kuin mikä. Erityisen törkeää kyllä varastaa vastapesty matto, siinä pesussa on oma hommansa!

Vierailija
107/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttokuormasta hävisi mun edesmenneen kissan tuhkauurna.

Vierailija
108/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eväitä on töistä viety useasti. Lähinnä ärsyttää. Olen myös kirjoittanut rasioihin nimeni, silti joku ne vie. Samaa tapahtuu muille työkavereille emmekä ole roistoa saaneet kiinni. Hieman noloa jos joku jäisi rysän päältä kiinni popsimassa muiden eiväitä.

😡 Ei ole mukavaa, itsellä nälkä, ja menet syömään OMIA eväitäsi, niin joku HULLU on ne jo syönyt !!!!

Työpaikallani joku varasti eväitä. Yksi tyyppi sai tarpeekseen, ja pisti jotain joka pisti vatsan sekaisin muutamaan jogurttiin. Yksi mies oli töistä poissa pari päivää. Kannattaa kokeilla😆

Vierailija
109/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörän ruosteinen ohjaustanko.

Vierailija
110/153 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tiedä onko tämä varastus- vai pelastusyritys. Testasin uutta riippumattoa nukkumalla yön ulkona merenrantakallioilla. Olin ajanut paikalle pyörälläni, ja koska lähellä oli suht suosittu ulkoilureitti, piilotin pyörän lukittuna kuusen alle tien viereen. Pyörässä oli vain runkolukko.

Aamulla pyörää ei kuusen alta löytynyt ja lähdin talsimaan kotia päin. Pidin kuitenkin tienviertä silmällä, koska ajattelin kännisen juhlijan kyllästyvän nopeasti lukitun pyörän raahaamiseen, ja ammattivarkaalle paikka oli hieman syrjäinen. Ulkoilureitti päättyi autojen kääntöpaikalle, jossa pyöräni oli siististi pystyssä kääntöpaikan vieressä. Joko voro kyllästyi tai joku luuli tekevänsä palveluksen raahaamaalla epäilyttävään paikkaan jätetyn pyörän ihmisten ilmoille.

Vierailija
111/153 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelikortit, ristikkolehti ja nänninnipistimet. Samaan aikaan saman henkilön toimesta :D

Ja taloyhtiön kuivaushuoneesta vietiin aikanaan kolmet alushousuni, jakkupuvut ym. oli kyllä jätetty rauhaan.

Kuka pesee ja kuivaa itse jakkupukuja taloyhtiön kuivaushuonneesa???

Keksi uskottavampi juttu.

Vierailija
112/153 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotiin tyttären vanha (mutta söpö!) mökkipyörä kerran kaupunkiin korjattavaksi, sillä siitä oli jarrut menneet rikki ja satula heilui ja oli vaati pintaremonttia. No, illalla oli pyörä hävinnyt pihanreunalta ja ajattelin että jaa, no sinne meni varkaiden mukaan, ei voi mitään. Pyörä oli oikeasti tosi vanha, mökkinaapuri antoi sen meille monta vuotta sitten kun he siivoilivat ja hankkiutuivat eroon heille turhista tavaroista. 

Meni joku ehkä tunti siitä kun huomasin pyörän olevan kadoksissa, lapseni kaverin äiti soitti ihan tuhottoman vihaisena, kertoi olevansa päivystyksessä ja että miten kehtasin jättää noin huonokuntoisen pyörän pihalleni? En voinut uskoa sitä todeksi :D Koitin sanoa että emme antaneet lupaa sitä pyörää siitä ottaa, mutta huudot tulivat ja vastaanotin ne vähän hämmentyneenä. 

Vierailija
113/153 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vanha risa pyörä jonka jarrut eivät toimineet kunnolla, oli romun näköinenkin kun ruoste kukki ja kädensijojen tupit oli kadonneet. Nitisi ja natisi ja kolisi. Ajoin sillä paremman puutteessa  enkä lukinnut kun ajattelin ettei kukaan moista romua pölli. Yhtenä päivänä menin viemään nimpparikukan mummon haudalle ja sillä välin oli pyörä kadonnut, se kyllä löytyi vajaan kilometrin päästä jyrkästä alamäestä rengas mutkalla puskaan paiskattuna, liekö varas  mennyt nurin!

Vierailija
114/153 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttokuormasta laatikollinen vanhoja nauhoitettuja  vhs-nauhoja, tuolloin oli jo dvd:t tulleet mutta minulla oli vielä vhs-nauhuri.

Pyykkituvalta koiran kusaisema pieni makkarin matto.

Selkärepusta ruuhkabussissa ikivanha kankainen pussukka jossa oli  pari ibumaxia ja kondomi.

Toisen kerroksen  parvekkeelta  ruukussa pöydällä ollut kanerva.

Terveyskeskuksen  kahvilan pöydästä pulla lautaselta.

Vierailija
115/153 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan jääkaapista joskus häviää omat eväät... Siis muidenkin kuin minun.

On iso osasto, siinä syö niin 45 henkilöä.. ja kaksi jääkaappia, minulla samannäköisiä muovipussi nyssäköitä, siinä lähtee eväät herkästi muihin suihin.

Nykyään laitan evääni hyvin omaperäisen rasiaan.

Sit toinen varkaus, joka EI OLE yhtään huvittava.

Meillä oli omakotitalo myynnissä joskus 6 vuotta sitten.. ei mennyt heti kaupaksi. Joten kun 3kk myyntisopimus loppui ei jatkettu.

Sit sen jälkeen ( noin pari viikkoa tuosta) vaihdoin lakanoita sänkyymme ja menin vaatehuoneesta ottamaan lakanoita..ja ei löytynyt pussilakanoille samaa paria.. huusin ukollenu että " mihin sä kätket pyykkiä"...😏..no sit koko huusholli nurin, ja etsittiin. Ei löytynyt. Monien selvittelyjen jälu, ensin epäilemme asunnon katsojia, mutta. Me itse olimme sitä mieltä että ne varasti itse Kiinteistövälittäjä ? Kun hän oli erikoinen tapaus muutenkin. Ja sai potkut monista toimistoista... Sinne hävisi KOLMESTA PUSSILAKANASTA PARIT. !!! On sitä kaikkee🙈

Vierailija
116/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukat kukkapenkistä. 🌷🌷🌷

Kuka oikeasti tulee leikkaamaan kukat toisen pihasta.

Saatika kaivamaan juurineen kukkapenkistä suoraan olohuoneen ikkunan alta, kuten minulta.

Vierailija
117/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliovi kellarin varastosta. Tilalle varas oli tuonut oman hajalle potkitun(?) ovensa.

Vierailija
118/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitkin rikkaruohoja pensasaidan juuresta ja heitin ne vanhaan muoviämpäriin. Unohdin ämpärin tontin reunaan yöksi. Aamulla se oli poissa - rikkaruohoineen.

Suomalaiset ja ämpärit...

Vahan samaa settia USAssa. Meilta vietiin tienvieresta kierrayspontto. Siina oli kylla talon osoite. Muutaman viikon paasta ilmestyi takaisin kirjelapun kanssa missa pyydettiin anteeksi mutta kun tarvittiin... suomeksi = teinit pitivat jossain metsikossa bileet ja tarvitsivat ison ponton jaita ja juomia varten. Vanhemmiltaan eivat uskaltaneet kahmia.

Vierailija
119/153 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa oli pari viikkoa sitten rikottu häkkivaraston ovi ja varastettu 2 kpl kahvakuulia.

Vierailija
120/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin viedä vanhan kännykkäni, jossa ei edes ollut sim-korttia leluksi kaverin lapselle. Laitoin sen reppuun ja repussa oli myös avattu  limsapullo  kun oli niin lämmin syyspäivä. Oikean kännykkäni laitoin  takin taskuun. En tuntenut mitään mutta kun lähellä kaverin kotia aioin ottaa limsahuikan, olikin reppu auki ja tyhjä! Toivottavasti varas ilahtui toimimattomasta puhelimesta ja huuliherpes-huulillani käyneestä limsapullosta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan