Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavinta, mitä teiltä on varastettu

Vierailija
30.12.2020 |

Joskus Vuokkoset -siteiden mukana tuli pieniä peltirasioita. Mulla on niitä vielä 1 tallella. Kerran multa pöllittiin ruuhkassa käsilaukusta tuollainen rasia, kun olin laittanut siihen käytetyn siteen tilanteessa, ettei vessassa ollut roskista.

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumilapio

mies54v

Vierailija
122/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvita ei ,Puhallettiin koko kämpää, eräs entinen työkaveri. Pikkuhousutkin kelpasi, todella uudet ja kalliit , mutta kuin helvetti voi olla noin alhainen. Sika ,ja poliisi ei tee mitään. 

Helsingissä asuva asianajaja myös tyhjensi kotiani kymppitonnien edestä 2009, kun sai asua täällä väliaikaisesti opiskelujen takia. Sinne lähti antiikit kahvikupit , lasit ym. Busneltakki hupulla, kaksi antiikkia Aku Ankka seinävalaisinta, arvokkaat, koska ei enään valmisteta. Koruja ,viinaa  . V'uoden 2000 Ruotsaaiset kolikot  laatikossa .No saan syyttää itseäni.

Ei kannata auttaa ketään vaan epäillä kaikkia varkaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lapselleni vaihtanut juuri vaipan, ja kun käännyin ottaakseni likavaipan ja laittaakseni sen roskiin, se oli kadonnut pöydältä. Jutusta tekee hauskan se, että lähimaillakaan ei näkynyt kuin yksi toinen henkilö: rahtihameinen romani.

Älä vaan sano että oli kahvilan pöydällä. Siinä tapauksessa järkyttävää.

Vierailija
124/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsteri. 

Kaveri oli kylässä ja läksi kotiin ykskaks kun muka äitinsä soitti, olin itse vessassa sillä hetkellä. Mentyäni huoneeseeni huomasin että hamsterin häkinovi oli auki.

Etsin hamsteria vanhempieni kanssa pitkään kun luulimme että se oli karannut. Seuraavana päivänä kaveri kehui koulussa kuinka on saanut ihanan hamsterin ja näytti siitä kuvia, ja se oli se mun kadonnut hamsterini.

Sillä ei ollut edes häkkiä vaan semmoinen iso muovilaatikko jossa kannessa reikiä.

Marssittiin hänen luokseen koulun jälkeen äitini kanssa ja saatiin hamsteri takaisin, oli pitänyt piilossa kaapissaan vanhemmiltansa salassa.

Oli ex-kaveri sen jälkeen.

Vierailija
125/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonttiämpärit lähti kunntehtiin häkkikomeromurto

Vierailija
126/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellessa vuokrakerrostalossa asui pyörävaras. Osasin oman rämän maasturini vetää u- ja lenkkilukoilla renkaat yms. kiinni pyörävarastossa. Vei sitten pyörästä juomatelineen, kun ei muuta saanut vietyä.

Vierailija
127/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvita ei ,Puhallettiin koko kämpää, eräs entinen työkaveri. Pikkuhousutkin kelpasi, todella uudet ja kalliit , mutta kuin helvetti voi olla noin alhainen. Sika ,ja poliisi ei tee mitään. 

Helsingissä asuva asianajaja myös tyhjensi kotiani kymppitonnien edestä 2009, kun sai asua täällä väliaikaisesti opiskelujen takia. Sinne lähti antiikit kahvikupit , lasit ym. Busneltakki hupulla, kaksi antiikkia Aku Ankka seinävalaisinta, arvokkaat, koska ei enään valmisteta. Koruja ,viinaa  . V'uoden 2000 Ruotsaaiset kolikot  laatikossa .No saan syyttää itseäni.

Tuo on kyllä kertakaikkisen järkyttävää.

Toinen luottaa, avaa kotinsa ovet luottavaisena , kutsuu sinne asumaan ja --kiitos on että sikamaisesti putsataan tavarat!

Vierailija
128/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hamsteri. 

Kaveri oli kylässä ja läksi kotiin ykskaks kun muka äitinsä soitti, olin itse vessassa sillä hetkellä. Mentyäni huoneeseeni huomasin että hamsterin häkinovi oli auki.

Etsin hamsteria vanhempieni kanssa pitkään kun luulimme että se oli karannut. Seuraavana päivänä kaveri kehui koulussa kuinka on saanut ihanan hamsterin ja näytti siitä kuvia, ja se oli se mun kadonnut hamsterini.

Sillä ei ollut edes häkkiä vaan semmoinen iso muovilaatikko jossa kannessa reikiä.

Marssittiin hänen luokseen koulun jälkeen äitini kanssa ja saatiin hamsteri takaisin, oli pitänyt piilossa kaapissaan vanhemmiltansa salassa.

Oli ex-kaveri sen jälkeen.

Pääsit luojan tattis psyko-kaverista ajoissa eroon, kuin ei malttanut mieltänsä vaan vei himputti vieköön sun lemmikin.

Vierailija
129/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eväsleivät työpaikalla. Olen lisäksi keliaakikko,eli leivät oliat gluteenittomia.

Vierailija
130/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikana reppu jossa oli luistimet, pipo ja lapaset. Ilmeisesti joku koki tarpeelliseksi lainata koska reppu sisältöineen löytyi seuraavana vuonna toisesta puolelta koulua toisesta naulakosta.

Vierailija
131/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä kertakaikkisen järkyttävää.

Toinen luottaa, avaa kotinsa ovet luottavaisena , kutsuu sinne asumaan ja --kiitos on että sikamaisesti putsataan tavarat!

Tämä asianajajaoppilas on kaikkein pirullisin .

Hänen mieskaveri asui Uppsalassa ja tämä nainen oli täällä vaan kyttäämässä mierstänsä.

Ei ole fb ,ei vastaa kun kirjoitan, ei suostu antamaan kabereiden nimiä, jotka juhlivat minun kustannuksella. 

Nainen tänään  oisko 40 , valtion virka, varasti todella minun koko elämän. 

Ja kaverit jotka joivat ja juhlivat minun ruoalla ja juomalla ja lainasivat minun kalliita vaateita, kyllä he tietävät ,että heidän tuttava varasti minun kotoa ison summan edestä.

Juttu on se että eräs suomalsinen mies haki epätoivoisena asuntoja näille 3 kk oppilaiile. Miten luotinkin ja uskoin ajatellen hänen työtä,että voi luottaa. 

Löytöpalkkio jos joku näkee esim lampetit tai takin, tummansininen Busnel koko 38 -40. 

Entä 20 luvun Sudenkorento kupit . 3000 kruunua kappale. Ja paljon muuta. 

Vierailija
132/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä. Valtio vei eikä saanut mittän vaikkei mitään jäänytkään.

Vierailija
133/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellarikomerosta varastettiin retkimakuualusta ja makuupussi. Vain ne, toinen alusta ja makuupussi eivät kelvanneet.

Vierailija
134/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa vietiin joskus juna-aseman eteen jättämäni polkupyörä. Asema sijaitsi mäellä ja joka suuntaan oli huommattavan jyrkkä alamäki. Pyörässä ei ollut jarruja ollenkaan ja olin opetellut ajamaan sitä kengillä jarrutellen... olen monta kertaa pohtinut mitä varkaalla on mielessä liikkunut kun se on siihen mäkeen tullut :D

Poljin penskana resulla vaihdepyörällä Kuopiossa Puijon tornille, pyörässä ei ollut myöskään jarruja ja aattelin, että mäen talutan alas. Unohdin lukita sen resun ja tornista seurasin, kun joku jätkä varasti pyörän ja lähti helkkarin kyytiä polkeen alas. Toivottavasti tyypin henki säilyi, pyörästä ei kulunut sen jälkeen mitään, enkä kyllä kaivannut.

Vierailija
135/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hotellissa vietiin minibaarista sinne laitetut euron vanukkaat, hävisivät kun siivoojat olivat käyneet.

Oletko varma, ettei miehesi syönyt niitä.

Vierailija
136/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eväitä on töistä viety useasti. Lähinnä ärsyttää. Olen myös kirjoittanut rasioihin nimeni, silti joku ne vie. Samaa tapahtuu muille työkavereille emmekä ole roistoa saaneet kiinni. Hieman noloa jos joku jäisi rysän päältä kiinni popsimassa muiden eiväitä.

😡 Ei ole mukavaa, itsellä nälkä, ja menet syömään OMIA eväitäsi, niin joku HULLU on ne jo syönyt !!!!

Työpaikallani joku varasti eväitä. Yksi tyyppi sai tarpeekseen, ja pisti jotain joka pisti vatsan sekaisin muutamaan jogurttiin. Yksi mies oli töistä poissa pari päivää. Kannattaa kokeilla😆

Meillä terveyskeskuksessa toisten eväitä söi nuori virolainen mieslääkäri. Söi senkin jälkeen, kun hänet saatiin kiinni itse teosta. Palkan pienuudellakaan tätä ei varmaan voi perustella.

Vierailija
137/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelikortit, ristikkolehti ja nänninnipistimet. Samaan aikaan saman henkilön toimesta :D

Ja taloyhtiön kuivaushuoneesta vietiin aikanaan kolmet alushousuni, jakkupuvut ym. oli kyllä jätetty rauhaan.

Kuka pesee ja kuivaa itse jakkupukuja taloyhtiön kuivaushuonneesa???

Keksi uskottavampi juttu.

Missäs ne pitäisi pestä, jos huushollissa ei ole pesukonetta?

Vierailija
138/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat sukat.

Vierailija
139/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun loppupuolella kerrostaloasuntoni varastoon murtauduttiin. Mulla oli varastossa vain satunnaista roinaa, enkä viitsinyt lukita uudelleen, koska sinkilät oli katkaistu. Kumma kyllä sinne alkoi pikku hiljaa kerääntyä kaikenlaisia tavaroita, jotka vein pois muuttaessani mukanani, koska varasto piti tyhjentää.

Vierailija
140/153 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kämppis varasti uunin pellit. Siis ne metalliset pellit mitkä tulee valmiiksi uunin mukana. Otti muuttaessa mukaansa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi