Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavinta, mitä teiltä on varastettu

Vierailija
30.12.2020 |

Joskus Vuokkoset -siteiden mukana tuli pieniä peltirasioita. Mulla on niitä vielä 1 tallella. Kerran multa pöllittiin ruuhkassa käsilaukusta tuollainen rasia, kun olin laittanut siihen käytetyn siteen tilanteessa, ettei vessassa ollut roskista.

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut itselle, mutta ysikymppinen sukulaisrouva sanoi että häneltä varastettiin tekohampaat suusta.

Itse kyllä epäilen että Alzheimer on tässä syyllinen.

Vierailija
62/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiase. Sain siinä 11 vuotiaana tms. isoäidin naapurilta omaksi rikkinäisen pistoolin, jossa oli semmoinen jousitoiminen taakse vedettävä lataus. Asetta ei kuitenkaan pystynyt lataamaan, koska tämä jousi oli rikki. Aikomukseni oli korjata pyssy, mutta se mystisesti katosi jonnekin. Älysin myöhemmin vanhempien varastaneen sen ja hävittäneen johonkin. Eivät sitten kehdanneet suoraan sanoa mitään. D:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin pyörään liittyvä. Pidän tarakalla mytättynä pientä muovipussia satulaan, siltä varalta, että joudun jättämään pyörän sateen armoille käydessäni jossakin. Kaksi kertaa on lukitussa pyörävarastossa pöllitty tämä arvokas tuote. Ei voi kuin sääliä sitä, joka tällaisia varastaa. 

Vierailija
64/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sattunut itselle, mutta ysikymppinen sukulaisrouva sanoi että häneltä varastettiin tekohampaat suusta.

Itse kyllä epäilen että Alzheimer on tässä syyllinen.

Saksalaisiin ei voi luottaa.

Vierailija
65/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lintujen ruokinta-automaatti

no, kettu vie ruokinta automaatin ja koiran rosterisen ja muovisen ruokakupin ja talipallon 

Vierailija
66/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä ostoskorista. Sain viimeisen kappaleen yhtä leipää ja jätin korini lattialle hakeakseni jotain kaupan perältä. Tullessani takaisin leipä oli viety korista.

Vierailija
67/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maauimalassa vietiin puolillaan oleva vesipullo viltiltä sillä aikaa, kun olin uimassa. Tarpeeseen taisi mennä, kun oli hurjan kuuma päivä.

Vierailija
68/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoomme murtauduttiin kerran parkkitalossa, eihän siellä paljon mitään irtainta ollut mutta kävelemään lähtivät hattuhyllyltä ensiapulaatikko - ja pehmolelu (kissa). Olimme sen saaneet sukulaisilta lahjaksi suhteen alussa joten olihan se vähän surkea juttu. Mutta toisaalta huvitti että miksi sellainen kelpaa jollekin vorolle!

Vierailija
69/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa vietiin lapsena koiranpentu. Asuimme maalla aika syrjässä ja pentu oli siinä vapaana pihalla. Söin jäätelöä ja kävin nakkaamassa roskat sisällä.

Olin ihan hetken poissa ja näin kun punainen vanha auto pysähtyi ja nappas sen matkaan. Koira oli ihan tavallinen sekarotuinen pentu. Ei sitä löydetty.. Toiv joku piti siitä huolta. 154

Vierailija
70/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukat kukkapenkistä. 🌷🌷🌷

Kuka oikeasti tulee leikkaamaan kukat toisen pihasta.

Kyllä kummallisia ihmisiä on olemassa ihan viljalti. Vai mitä sanot tästä:

äitini oli istuttanut vanhempiensa haudalle kauniin kukkaryhmän.

Kun hän kävi siellä seuraavan kerran mennessään kotipaikkaansa maalle,

olivat kaikki kukat kadonneet.

Maalla hän näki miten samanlainen kukkaryhmä kasvoi iloisesti hänen siskonsa tontilla! Sisko oli niitä kovin ihallutkin... ehkä tykkäsi että menevät haudalla hukkaan!

Vierailija
71/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulainen varasti kotoa mm. lyhythiuksisen pikkunuken, hyljelelun, palloja, väriä vaihtaneen sormuksen, kelkan. 

Vierailija
72/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellissa vietiin minibaarista sinne laitetut euron vanukkaat, hävisivät kun siivoojat olivat käyneet.

Vierailija
73/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin aikoinaan Vantaalla HOAS:in opiskelija-asunnossa. Toisessa talossa oli pesutupa. Kävin laittamassa pesutuvassa pyykit koneeseen ja jätin käytetyn marketin muovikassin koneen päälle, että tuon siinä pyykit takaisin ja palasin asuntooni aamukahville.

No annas olla, kun tulen takaisin, joku oli käynyt varastamassa sen vanhan repaleisen muovikassin.

Pienestä on kiinni.

Vierailija
74/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä opiskelija-asuntolan parkkipaikalla olevasta autosta varastettiin lämmitystolpan avain (oululaisen taloyhtiön) ja paketillinen Nessuja. Nessujen puute ärsytti, kun olin pienten sottapyttylasten kanssa liikenteessä.

75/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehti kesken luvun kädestä. Olin niin hölmönä etten osannut sanoa mitään. Kuivamustekynä, lainan jälkeen ei palautettu.

Vierailija
76/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa urbaanilegendalta, mutta virtsanäyte! Sain tekstarin ja  kun luin sitä ehdin havaita, että jonkun käsi käy laukussani.  Kaikki maksukortit oli  kännykän kotelossa, laukussa vain avaimet ja se pissanäyte. Koetin katsella olisiko varas heittänyt se johonkin tienposkeen tajuttuaan mitä otti, mutta ei. Ehkä tyypillä oli jano? .D

Tai sen pölli nisti jolla oli tulossa seulat ja tarvitsi päihteistä puhdasta virtsaa seuloja varten. :) 

Vierailija
77/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa vietiin lapsena koiranpentu. Asuimme maalla aika syrjässä ja pentu oli siinä vapaana pihalla. Söin jäätelöä ja kävin nakkaamassa roskat sisällä.

Olin ihan hetken poissa ja näin kun punainen vanha auto pysähtyi ja nappas sen matkaan. Koira oli ihan tavallinen sekarotuinen pentu. Ei sitä löydetty.. Toiv joku piti siitä huolta. 154

Oi ei.  :(

Kirjastolaiset?

Vierailija
78/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin aikoinaan eräässä taloyhtiössä, jossa oli y- säätiön asuntoja. Naapurissa asui joku mielenterveystapaus, joka häädön saatuaan rikkoi kellarikomeroni lukon ja spraymaalasi tavarani. Vanhoja, kuluneita mattoja, ikivanhoja vaatteita, jotka olin säilönyt, viedäkseni ne sorttiin. Pelkkiä romuja. Sain vakuutuksesta korvauksen näistä romuista. Kiitos naapuri!

Vierailija
79/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisti varasti kännykän laturin ja 5 euroa.

Vierailija
80/153 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likainen vanha matto tuuletustelineeltä kerrostalon pihasta. En jäänyt kaipaamaan.

Jospa joku vei sen roskikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan