Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni huijasi itsensä raskaaksi

Samaa paskaa eri paketissa
29.12.2020 |

Mulla on hirveä henkinen dilemma asian kanssa ja pakko päästä se purkamaan anonyymisti jonnekin.

Ketään ei varmaan yllätä se että naiset hankkiutuu tarkoituksella raskaaksi miehille jotka haluaa sitoa itseensä tai jos vaan haluaa lapsen. En voi mitenkään hyväksyä tuommoisia löyhämoraalista touhua ja nyt sitten hyvä ystäväni on saamassa "ehkäisy petti" vauvaa vakkari tinderhoidolleen. Taidan olla ainut joka tietää ettei mitään ehkäisyä tällä naisella ollutkaan. Miehelle sanonut että kärsii kumiallergiasta eikä kortsua voi käyttää. Tämähän on täyttä kusetusta mutta mitäpä ei neljään kymppiä lähestyvä epätoivoinen nainen tekisi.

Nyt sitten valittaa kun mies ei olekaan innostunut tulevasta isyydestään. Pitäisi kai tukea häntä ja haukkua miestä vastuuttomaksi paskaksi, mutta... Onko ystävyys mennyttä jos sanon että noin halpamaisen tempun jälkeen sietääkin hoitaa pentunsa ihan itse kun se kerran piti väkisin saada??

Kommentit (540)

Vierailija
141/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kannattaa teettää isyystestit, joutuu vielä maksamaan toisen lapsesta  :D

15% lapsista on käenpoikasia, miettikää sitä äijät kun katselette lastentarhan pihalle...

Vierailija
142/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä eroni jälkeisissä miessuhteissa ollut kauhistunut siitä, miten halukkaita miehet ovat harrastamaan seksiä ilman kumia. Ihan fiksut, koulutetut, kypsät, sivistyneet miehet, joilta odottaisi jotain vastuullisuutta ja itsestä huolehtimista. Minä olen ollut se, joka on joutunut välillä lapselliseen väittelyyn siitä, kuinka paljon paremmalta muka tuntuu ilman ja kuinka kumi syö erektiota. Kyllä miehetkin voisivat näissä asioissa vähän aikuistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan sen aiemman saman kirjoituksen asiasta, mikä tällä palstalla on ollut. Siinä samassa kirjoituksessa olivat samanlaiset jankkaajat, joilta puuttui loogisuus täysin ja olivat todella mustavalkoisia ajattelijoita.

Itseasiassa olen alkanut epäilemään olisiko näiden aloituksien takana nimenomaan se MGTOW-kultti, jonka tarkoituksena on mustamaalta naisia. Tämäkin aloitus on selkeästi provo, jonka tarkoituksena on nimenomaan saada jatkuvasti pyörimään puheenaihe siinä, miten "naiset huijaavat miehiä raskauden kanssa" ja ajatus siitä, että yhdenillan-jutuissa kaikki yrittävät vain saada sinun siemennesteesi ja rahasi.

Eihän tässä aloituksessa muuta pointtia ollut, selkeästi. AP itse ei koskaan edes palannut kommentoimaan asiasta ainakaan itsenä, mutta todennäköisesti on yhä mukana trollaamassa keskustelussa ja yrittämässä tuoda esille tätä "naiset on pahoja"-teemaa.

Siinä aiemmassa ketjussa myös mietittiin, että miten tälläisiä tapahtumia voisi estää? Niitä ei voi tehdä rikokseksi, koska millä todistaa, että toinen on sanonut sen, mitä on sanonut (käyttää ehkäisyä esim)? Ainoa sopiva keino löydettiin siitä, että miehet joko alkavat käyttämään sitä kortsua useammin tai pidättäytyvät seksistä (niinkuin naisetkin tekevät, jos eivät todellakaan halua lapsia).

Olen huomannut, että tuon MGTOW-kultin myötä tänne palstalle on tullut yhä enemmän tälläistä naisten mustamaalaus-yrityksiä, jossa yritetään mainostaa sellaisia asioita, kuten miehet voisivat kieltäytyä isyydestä, elatusmaksuista tai muusta lapsiin kohdistuvista vastuista.

Melko hapokasta vainoharhaisuutta. Vielä kun saisit Putinin tuohon jotenkin.

Itse suosittelisin miehille pidättäytymistä, tai sitten ihan rehellisiä h u o r i a. Kyllä naisilla on keinot saada kumikin pettämään.

Vierailija
144/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Ap kuvaili ehkä oman kamalimman painajaiseni. Olisi hirveetä törmätä naiseen, esim. yhden illan säätö, joka haluaisikin tehdä minusta isän. Sitten joutuisi olemaan loppuelämän kytköksissä johonkin hieman sekopäiseen yhden illan tuttavuuteen ja vielä kasvattamaan muksun sen kanssa. Kyllä olisi oma elämä pilalla. 

Se yhden illan hoito ei susta voi isää tehdä, kun käytät kumia kuten vastuullisen ihmisen kuuluu. Pelätä tarvitsee vain siinä kohtaa, jos aiot painella paljaalla. Ja jos niin teet, niin ihan itse olet itsestäsi isää tekemässä.

Vierailija
145/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo toki moraalisesti väärin, mutta jotkut tulevat raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Miehet ovat monesti vähän turhan sinisilmäisiä asian suhteen eivätkä ole kovin kiinnostuneita ehkäisymuodosta, jota nainen sanoo käyttävänsä. Jos ei halua isäksi, voi käyttää kondomia. Lateksittomia vaihtoehtoja löytyy kyllä.

Vierailija
146/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on pullistelee itseään tarjoavista (paljaalla!?) vetelijöistä. Varmasti tuolla on kieroilevia naisia hakemassa siittäjää, miettisin kuitenkin miehenä mikä järki? Mennä tuonne muiden jatkoksi kerta homman pystyy hoitamaan kotonakin 😏

Muunmuassa Kaalimato ja Keltainen Ruusu tarjoaa avun.

Vierailija
147/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen abortti kirjoitti:

Jos näin itse päälle nelikymppisenä  vapaaehtoisesti lapsettomana naisena pystyn mitään juurruttamaan kanssani työskentelevien nuorten miesten päähän, niin se on:

älä ikinä, IKINÄ luota yhteenkään naiseen ehkäisyasioissa!! 

Toinen opettamani asia on, ettei heidän ole pakko joutua osaksi jonkun nuoren naisen valmiiksi kirjoittamaa elämän narratiivia, jossa miehellä on sivurooli spermanluovuttajana ja laskuja maksavana rukkasena. Monesti nuoret miehet tuntuvat olevan jopa yllättyneitä, kun sanon, ettei elämän tarvitse johtaa vanhemmuuteen ollakseen rikasta ja mielekästä.  

Olen ollut niin suunnattoman monta kertaa onnellinen, että olen sattunut syntymään naiseksi, joten minua ei kaltaisessamme valtiossa kukaan pysty pakottamaan vanhemmaksi vasten tahtoani. Naisten alhaisuuden tuntien olen myös onnellinen, että kumppanini valikoituu miessukupuolesta. 

Miesten kohdalla tilanne on oikeudellisestikin katsoen sietämätön, koska nainen voi vedota raskauden tapahtuvan "hänen kehossaan", johon miehellä ei ole mahdollisuutta puuttua. Siksi olisi äärimmäisen tärkeää mahdollistaa miehille "taloudellinen abortti", jolla heidät voitaisiin julistaa taloudellisesti vapaaksi elatus- ym. kustannuksista, kun kyseessä on selkeästi miehelle epätoivottu lapsi, ja hänen kantansa on etukäteen tiedetty. 

Miehille ei pidä koskaan suoda tätä ”taloudellista aborttia”. Silloin lähtee miehiltä viimeinenkin pelote käyttää kumia satunnaisissa seksisuhteissa. Taudit ei miehiä pelota, mutta ei-toivottu lapsi ja elarit kyllä pelottaa. Ilman elareiden maksamisen pelkoa kaikki miehet heiluttelisivat heppiään paljaana joka suuntaan, ja sitten vahingon sattuessa pesisivät kätensä asiasta. Joku vastuu pitää miehilläkin olla.

Vierailija
148/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti pullistelee itseään tarjoavista (paljaalla!?) vetelijöistä. Varmasti tuolla on kieroilevia naisia hakemassa siittäjää, miettisin kuitenkin miehenä mikä järki? Mennä tuonne muiden jatkoksi kerta homman pystyy hoitamaan kotonakin 😏

Muunmuassa Kaalimato ja Keltainen Ruusu tarjoaa avun.

Nyt on selkeämpi :)

Vierailija
149/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tajua suojautua, kun panee yli 30v. naista niin itseään saa syyttää. Kyllä me tajuttiin tämä asia, kun oltiin nuoria. Riski alkaa jo kasvamaan, kun nainen on yli 25.

Vierailija
150/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain syystä päätyisin yhdenillanjuttuun ja mies sanoisi, ettei käytetä kortsua koska hän on allerginen ja väittäisi olevansa puhdas ja steriilikin vielä, niin siihen minä toteaisin vain, että "ai, no voi harmi, ei sitten voida harrastaa mitään." Itse en todellakaan luottaisi kenenkään sanaan tälläisissä asioissa. Jos olisin mies, niin en todellakaan luottaisi naisen sanaan, vaan vastaukseni olisi sama. 

Vierailija
151/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset pitäisi saattaa poliisitutkintaan niin loppuu ”toi vahinko sattui”. Tiedän itsekin, että lapsia hankittiin vaurauden takia, että saadaan sidottua perheeseen itse.... Sairasta narsismia!

Vierailija
152/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset pitäisi saattaa poliisitutkintaan niin loppuu ”toi vahinko sattui”. Tiedän itsekin, että lapsia hankittiin vaurauden takia, että saadaan sidottua perheeseen itse.... Sairasta narsismia!

Vahinkoja sattuu ja syntyvyys sen kuin laskee.

Vierailija
153/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Lateksittomat kondomit sopivat myös kumiallergisille. Miksi mies ei käyttänyt niitä?

Ja sinä miesvihaajana hyväksyt naisten kusettamisen? 

En hyväksy valehtelemista enkä harhauttamista, mutta nainenhan kertoi miehelle, miten tämä voi hoitaa ehkäisyn. Eli kondomit joissa on lateksia ei käy, mutta latekstittomat olisivat käyneet. Mies kuitenkin veteli paljaalla.

Eihän sanonut, vaan väitti ehkäisevänsä. En kyllä ihmettele että juuri sinä valehtelet ja vääristelet. 

Kyllä täytyy olla tyhmä mies. Luulisi nyt miehen sen verran tietävän, jos harrastaa seksiä, ettei naisten käyttämät ehkäisyvälineet mitkään ole 100% varmoja. Ei edes sterilisaatio. Jos ei halua lapsia, tuplaehkäisy. Tämä opetetaan jo koulussa teineille.

Miksi mies suostui seksiin? Ihanko nainen hänet siihen pakotti.

Vierailija
154/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi tuollaista ystävää. No, eka luuli, ettei voi tulla raskaaksi. Mitään vikaa ei löytynyt miehestä eikä naisesta. Yrittivät lasta muutamia vuosia. Kun erosivat, tuli nainen melko nopeasti raskaaksi parin kk seurustelukaverille. Olivat jo eronneet kun huomasi raskauden. Lapsen isä ei ole ollut missään tekemisissä koskaan lapsen kanssa. Toinen oli selkeä petos. Nainen valehteli vakipanolleen käyttävänsä pillereitä. Tässä tapauksessa lapsen isä tavannut kai yhden kerran lapsensa. Molemmat tapahtuivat 90-luvulla.

Käyttäkää miehet kumia, jos ette halua tulla isäksi!

Vierailija
155/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla löytyy myös tuttavapiirissänäitä kaksi tälläistä äitiä. Molempien lapset nyt kouluikäisiä ja lapsilla ongelmia kun isät käyttäytyvät äitiä ja valitettavasti lasta kohtaan epäkunnioittavasti. Säälittää nämä lapset oikeasti paljon, jotka tehtiin isän vastentahtoisesti.

Vasten isän tahtoa.

Vierailija
156/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaksi tuollaista ystävää. No, eka luuli, ettei voi tulla raskaaksi. Mitään vikaa ei löytynyt miehestä eikä naisesta. Yrittivät lasta muutamia vuosia. Kun erosivat, tuli nainen melko nopeasti raskaaksi parin kk seurustelukaverille. Olivat jo eronneet kun huomasi raskauden. Lapsen isä ei ole ollut missään tekemisissä koskaan lapsen kanssa. Toinen oli selkeä petos. Nainen valehteli vakipanolleen käyttävänsä pillereitä. Tässä tapauksessa lapsen isä tavannut kai yhden kerran lapsensa. Molemmat tapahtuivat 90-luvulla.

Käyttäkää miehet kumia, jos ette halua tulla isäksi!

Mä tiedän useamman miehen, jotka valehtelee kumiallergiasta ja steriilisyydestä, että pääsevät panemaan paljaalla ja naiset raskaaksi.

Älkää ikinä luottako miehiin!!11!!!

Vierailija
157/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vattua tuo asia kuuluu aplle? Pidä huoli vaan omista asioistasi

Vierailija
158/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikooko vaatia elareita? En pystyisi itse jatkamaan ystävyyttä noin katalaan ihmiseen.

Aikoo vaatia ja toistelee nyt mantraa "lapsella on oikeus isään". Tällä hiillostaa tätä huijaamaansa miestäkin joka vaikuttaa siltä että haluaisi paeta koko tilanteesta. Ystäväni mielikuvissa mies kyllä rakastuu lapseen ja unohtaa huijauksen. Uskoo että heillä voisi olla vielä suhde lapsen synnyttyä. Mies ei tiedä myöskään että kyseessä ei ollut oikeasti vahinko

Ap

Minäkin tiedän vastaavan tapauksen. Tunsin vieläpä molemmat osapuolet. Nainen oli jo yrittämällä yrittänyt (oli kaikkea rintojen paljastelua ja miesten haalimista kotiin auttamaan tietsikka-asioissa ja vaikka minkälaista viritystä) useampaa ystäväpiirimme miestä, kunnes sai kammettua tämän yhden sänkyynsä kostean illanvieton päätteeksi. Eivät asuneet yhdessä raskauden aikana, mutta muuttivat sittemmin yhteen, kun lapsi oli syntynyt. Hetken elivät yhdessä susiparina, siis ei aviossa, kunnes erosivat. Miehelle lapsi on kyllä silminnähden rakas, ja on paljon lapsen kanssa. Mutta eihän se väkisin kasaan pykätty suhde kestänyt. Kun se mies olisi voinut olla kuka tahansa.

Vierailija
159/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä maailman vanhin temppu. Tai toiseksi vanhin huoraamisen jälkeen.

Vierailija
160/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kautta aikojen, miten tytöille on opetettu, että vaikka poika sanoo ettei kortsua halua käyttää, kun se on epämukava niin pitää sitä vaatia.

Miksi tätä samaa ei opetea pojille?

Muutenkin miesten haluttomuus käyttää kortsua on aina ollut suurempi ongelma. Tässäkin se näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi