Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia Meghan Markle saa niin paljon p***aa niskaan?

Vierailija
29.12.2020 |

Voisiko joku valottaa?

Kommentit (575)

Vierailija
561/575 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viime aikoina enää ollut negatiivisia juttuja.

Vierailija
562/575 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Meghanin ja Harryn vastatiedote 3 min jälkeen Buckinghamin palatsin, jossa he kuittaavat, että ovat tehneet hyvää työtä koko vuoden ja voivat tehdä jatkossakin.  ”Me voimme kaikki elää palveluntäyteistä elämää. Palvelus on yleismaailmallista.”  Ikäänkuin eivät ymmärtäisikään mitä firman työpaikoista luopuminen oikeasti merkitsee.

Kumpa tietäisin mikä tuo "palvelus" on jota ovat tehneet. Luksuskartanossa asuminen ja oman tekopyhän naaman tyrkkääminen joka tuuttiin aina kun vaan mahdollista ei minun käsitykseni mukaan ole mitään palvelusta. Kuka siitä mitään on tähän asti hyötynyt paitsi he itse? Kuninkaalliset sentään joutuvat edustamaan ahkerasti kaikenmaailman kissanristiäisissä, halusivat eli ei, mutta nuo kaksi haluavat mainetta ja mammonaa ja poimia vaan ne herkullisimmat (ja rahakkaimmat) esiintymiset itselleen.

Suurin palvelus olisi kun jättäytyisivät kokonaan pois mediasta ja eläisivät sitä rauhallista elämää poissa julkisuudesta mistä niin kovasti toitottivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/575 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nöhdä lähteekö vielä nuo herttua- ja hrh-arvotkin...

Vierailija
564/575 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ärsyttävä tyyppi ja kyllästyttää koko pärstä.

Vierailija
565/575 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 23 vuotta yhdessä puolisoni kanssa, ipuolisoni ole koskaan tavannut isääni. Lapsetkin vain 2 kertaa lyhyesti. Jotkut ihmiset eivät vain ole sen väärttejä että heihin tuhlaisi aikaa ja voimia, vievät enemmän energiaa kuin heiltä saa. Voitteko kuvitella että tällaisiakin tilanteita on?

Minä tiedän, että tällaisia tilanteita valitettavasti on, joskus myös syystä. Meghanilla ei ollut syytä, isällään on ollut suuri (positiivinen) vaikutus elämäänsä.

Ja miten isän "virheet" julkisuudessa ovat oikeasti vaikuttaneet Meghaniin? Mielestäni ei mitenkään, hän on itse ollut sata kertaa nolompi kaikkien edessä.

Vierailija
566/575 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikään mitä kaikkea Harrylle on tapahtunut sen jälkeen, kun Meghan ilmestyi hänen elämäänsä. 

- välirikko omaan veljeen

-välirikko vanhempiin ja isovanhempiin

- välirikko lehdistöön

- kaikki kunniatehtävät, edustukset loppuivat

- välirikko suurimpaan osaan ystävistä

Aikamoinen nainen. Kaiken tämän sai aikaan.

Vierailija
567/575 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oprah-haastattelun esittäminen Commonwealth Daynä on ihan suoraan keskisormen näyttämistä kuningattarelle. Miten ne kehtaa.

Kuvitteleeko joku, että Harry ja Meghan voivat päättää minä päivänä Oprah-haastattelu tulee ulos uunista? Haastateltavat eivät päätä ohjelmien esitysaikaa, vaan siitä päätetään tuotannossa. 

Vierailija
568/575 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oprah-haastattelun esittäminen Commonwealth Daynä on ihan suoraan keskisormen näyttämistä kuningattarelle. Miten ne kehtaa.

Kuvitteleeko joku, että Harry ja Meghan voivat päättää minä päivänä Oprah-haastattelu tulee ulos uunista? Haastateltavat eivät päätä ohjelmien esitysaikaa, vaan siitä päätetään tuotannossa. 

Oprah maksimoi ohjelman näkyvyyden.

Vierailija
569/575 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan muutti Californiaan koska siellä saa päättää syntyvän lapsen sukupuolen. Eli tyttö tyttö tulossa koska haluaa saman kuin Catherine.

Vierailija
570/575 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat niin feikkejä kuin vaan voi olla. Sen "kaipaamansa" oman vaatimattoman elämänsä olisi niin helposti voinut aloittaa heti kun tapasivat. Mennä naimisiin hiljaisuudessa vain lähimpien kanssa kuten taviksetkin ja sen jälkeen Harrykin hiljalleen vetäytyä kuuluisuudesta ilman, että Meghania olisi edes tuotu siihen. Mutta halusivat julkisuutta jostain syystä. Ovatko nyt siinä tilanteessa, jota toivoivat? Kuka tietää? 

Feikkejä? En näe kumpaakaan Meghania tai Harrya feikkinä. Luulenpa, että Meg ei kestänyt hovin kovaa painetta, mutta nyt saavat valtavasti huomiota ja pyrkivät käyttämään sen hyvään.

Vierailija
571/575 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat niin feikkejä kuin vaan voi olla. Sen "kaipaamansa" oman vaatimattoman elämänsä olisi niin helposti voinut aloittaa heti kun tapasivat. Mennä naimisiin hiljaisuudessa vain lähimpien kanssa kuten taviksetkin ja sen jälkeen Harrykin hiljalleen vetäytyä kuuluisuudesta ilman, että Meghania olisi edes tuotu siihen. Mutta halusivat julkisuutta jostain syystä. Ovatko nyt siinä tilanteessa, jota toivoivat? Kuka tietää? 

Feikkejä? En näe kumpaakaan Meghania tai Harrya feikkinä. Luulenpa, että Meg ei kestänyt hovin kovaa painetta, mutta nyt saavat valtavasti huomiota ja pyrkivät käyttämään sen hyvään.

Nyt tuli kirjoitusvirhe: "ja pyrkivät käyttämään sen omaksi hyväkseen" piti tietenkin olla

Vierailija
572/575 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin koppavan oloinen ja narsistinen "antakaa mulle tilaa että saan loistaa"-asenne. 

Vierailija
573/575 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
574/575 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat vaan jääneet kuninkaallisiksi ja osaksi "firmaa". Tuollaiseen sopeutuminen kestää vuosia, ei kuukausia. Meghan luovutti aivan liian nopeasti. Olisi nyt katsellut rauhassa. Niin äkkipikaista toimintaa tuo dramaattinen lähteminen. Heidän iso virheensä, jonka uskon kaduttavan ainakin Harrya. 

Vierailija
575/575 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kusipää. Siksi.