Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?
Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!
Kommentit (1701)
Sitä että ihmiset jatkaa huonoissa, tuskallisissa parisuhteissa monia monia vuosia! Voi erota jos kaikki on vaan paskaa vuodesta toiseen. Mikään ei muutu jos ette itse tee sitä ratkaisua paremman tulevaisuuden puolesta.
Itse asiassa on ihme, että niin monet syövät aamulla, koska silloin on nälkähormoni greliinin taso alimmillaan. Minulla ei ole heti aamulla nälkä enkä usko väkisin syömiseen. Syön yleensä aikaisintaan parin tunnin päästä heräämisestä.
Ihmiset ovat erilaisia, enkä itse keksi juuri mitään, mitä ihmettelisin muissa, ellei oteta lukuun väkivaltaisissa suhteissa olemista, lasten ja eläinten rääkkäämistä ynnä muuta itsestään selvää.
Osa ihmisistä ei syö aamupalaa siksi, että heillä ei luontaisesti ole aamulla nälkä. Minä taas olen jättänyt aamupalan pois siksi, että olen ollut jo pari vuotta pätkäpaastolla, joka tarkoittaa että syön kaikki päivän ruoat 6 tunnin syömisikkunan sisällä (lounas ja illallinen) ja loppu 18 tuntia on paastoikkunaa.
Suhteellisuusteoria on mulle ylitsepääsemätön paikka.
Jaa...
Aina ei tule syötyä esim. kiireen takia mitään kunnon aamupalaksi kutsuttavaa, kunhan edes jotain ( esim. kupin kahvia/ teetä, leivän tai vaikkapa hedelmän).
Joskus nimittäin saattaa nukkua pommiin, vaikka ei sitä mitenkään suunnittelekaan.
Ihan inhimillistä.
Tai mitä syitä niitä muita onkaan...
En ymmärrä miksi vähiten haitallinen päihde on suomessa laitonta? Eihän siinä ole mitään järkeä tai logiikkaa.
Mä en voi tajuta, miks ihmiset näkee vaivaa asioista jotka ei koske itseä. Hyvänä esimerkkinä translaki. Miten se on keneltäkään pois?
Miten sote-ala on saatu ajettua näin pahaan kaaokseen ja umpisolmuun.
Tätä nykyistä maailman tilannetta. Kyllä tämä on jo niin nähty, paremmaksi ei ainakaan mene. Tulis maailmanloppu.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi vähiten haitallinen päihde on suomessa laitonta? Eihän siinä ole mitään järkeä tai logiikkaa.
Olen juuri viime viikkoina vieraillut suljetulla psykiatrisella osastolla. Siellä ei ollut yhtään juoppoa. Sen sijaan kannabispsykoosin kautta sinne oli päätynyt monta nuorta miestä.
Kertakäytöllä pilvi on vaaraton, kun känni voi jopa tap paa. Mutta pitkällä tähtäimellä iso osa ihmisistä ei kestä säännöllistä polttamista. Olen ihan tavallinen täti mutta jopa minä tunnen tai tiedän monta ihmistä, jotka ovat seonneet pilvestä.
Ja porttiteoria toimii nykyään niin, että kannabiksen takia ylikierroksille menneitä aivoja on pakko alkaa rauhoittaa esimerkiksi bentsoilla tai subulla.
Vierailija kirjoitti:
Miks veemäinen nainen saa helpommin miehiä kun muita huomioiva?
Melko usein tällaiset naiset ja miehet kyllä valitsee toisensa, liikkuvat samankaltaisessa seurassa.
Jotkut miehet tykkäävät näistä karskeammista "ladyista".
Miksi numerosta 7 poistettiin se viiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri viime viikkoina vieraillut suljetulla psykiatrisella osastolla. Siellä ei ollut yhtään juoppoa. Sen sijaan kannabispsykoosin kautta sinne oli päätynyt monta nuorta miestä.
Kertakäytöllä pilvi on vaaraton, kun känni voi jopa tap paa. Mutta pitkällä tähtäimellä iso osa ihmisistä ei kestä säännöllistä polttamista. Olen ihan tavallinen täti mutta jopa minä tunnen tai tiedän monta ihmistä, jotka ovat seonneet pilvestä.
Ja porttiteoria toimii nykyään niin, että kannabiksen takia ylikierroksille menneitä aivoja on pakko alkaa rauhoittaa esimerkiksi bentsoilla tai subulla.
Kysyitkö kaikilta potilailta että minkä takia ne on sinne päätyneet vai mistä tiedät niiden diagnoosit?
Tuota ilmanraikastimista kyselijää. Onko kukaan jo sanonut sille että mihin aukkoon se voi...
Ihmettely, miksi en syö aamukuudelta seitsemän ruokalajin aamupalaa.
Vierailija kirjoitti:
Draaman tuntu kiihoittaa monia miehiä. Tulee sellainen taistele- tai pakenereaktio. Monet sekoittavat sellaisen voimakkaan tunteen ihastukseen tai rakastumisen tunteeseen.
Salkkareita ja siihen liittyvää intomielisyyttä... 🙄
Vasemmistoliiton 8 % kannatusta. Tämän luulisi olevan paljon pienempi.
Tupakka , kalja , musta kahvi , tupakka . Siinäse kellokuuen aamupala.