Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro asia/asioita, joita et ymmärrä! Perustele myös

Vierailija
02.06.2014 |

Minä en ymmärrä että kun suomessa on kuumin aika, niin lähdetään lomailemaan jonnekin kuumaan kohteeseen. En ole ikinä tätä tajunnut. Suomessa on piiiitkä ja pimeä aikakin, miksei matkusteta tuolloin?

Lapin matkailu on toinen, jota en tajua. Miksi ihmiset lähtevät sankoin joukoin etelästä istumaan ensin kymmeneksi tunniksi autoon ja sitten mäkäräisten syötäväksi jonnekin jänkhälle kun sitä samaa voi harrastaa täällä kotometsissäkin :D. Juu, en ole koskaan käynyt lapissa, enkä mene, jollei joku välttämättä kustanna mulle matkaa, majoitusta ja kulutusta siellä.

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:22"]En ymmärrä miksi ruokaa syödessä haarukkaa kuuluu pitää vasemmassa ja veistä oikeassa kädessä?

Varsinkin kun enemmistö väestä on oikeakätistä...

[/quote]

Tähän samaan. En ymmärrä, miksi haarukkaa tulee pitää "ylösalaisin" syödessä eli haarukan "selkäosa" on ylöspäin, eikä haarukkaan saa kasattua ruokaa.

[/quote]

Hienostelua?

Ymmärrän sen että jonkun ruokapalan saa hyvin piikkeihin kiinni ja suuhun mutta eikö haarukkaa voi käännellä ruoan mukaan. Tuskastuttavaa kun kaikkea ei saa piikitettyä, esim herneitä. Veitsellä vaan kasa haarukkaan ja suuhun.

Tunnen aina itseni juntiksi kun syön haarukalla kun en jaksa kaikkea piikittää..

Vierailija
182/182 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelukoneen automaattinen langoitin, perusteena olen tauno.

Kyllästyin kyllästyin kyllästyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän