Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies flunssassa, ei peru UV juhlia

Vierailija
29.12.2020 |

Ihan karsea tilanne. Mies on todella flunssassa - räkää, tukossa ja yskä. Ei ole koronaa hänellä omien sanojensa mukaan ,testissä ei ole käynyt. Ei anna perua uuden vuoden juhlia joihin tulossa sukua 3 eri paikkakunnalta.

Mitä teen? Ilmoitanko vieraille että mies on sairaana ja pilaan oman uuden vuoden vai yritätkö vain sulkea nyt tämän asian mielestäni ?

Yritin selittää miehelle , että uskoisin myös hänellä olevan jotain muuta sairautta kuin korona - mutta sukulaisissamme on mm. alojen ihmisiä jotka joutuvat jäämään pois työstä vaikka olisikin vain tavan flunssa. Ja vaikka kävisivät testissä eivät voi tehdä oireisena töitä tavallisessakaan flunssassa. Mies suuttui eikä antanut edes selittää loppuun.

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sairas sika

Vierailija
102/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olehan AP aikuinen ja sano miehelle että juhlat on ainakin sinun osaltasi peruttu. Jos sulla ei ole flunssaoireita niin varmasti voit mennä jonkun kaverin tai perheenjäsenen luo aattona. Sinun ei tarvitse ottaa vastuuta muun henkilön mahdollisesta koronan tartuttamisesta muihin, jolla voisi olla jopa kuolettavat seuraukset ystäväpiirinne perheissä. Ei nyt ole muutenkaan mikään aika juhlia porukalla, kun koronatilanne pahentunut. Saa miehes sitten yksinään kestitä omat vieraat jos niin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo" tietää ettei ole korona"-kohta paljasti kaiken.

Uskomatonta mutta totta, aika monen puheessa sairastaminen tiedetään muuksi kuin koronaksi ilman testejäkin. Tosin usein se onkin muuta, mutta moni tuntuu olevan varma testaamatta. Silti käyvät varmuuden vuoksi niissä testeissä.

Vierailija
104/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes suunnittelee pitävänsä juhlia tämmöisenä aikana? ehkä porvoolaiset juu.

Noin tyhmästä siipasta saa ottaa eron. Ei armoa.

Vierailija
105/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita kaikille vieraille, että mies on flunssassa, ja voivat sitten itse päättää, haluavatko ottaa riskin vai eivät.

Normaalissa suhteessa olisi selviö, että juhlat peruttaisiin saman tien, kun isäntäväki sairastuu. On kyllä pösilö mies ap:lla. Ainakin tässä suhteessa.

Vierailija
106/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita kaikille vieraille, että mies on flunssassa, ja voivat sitten itse päättää, haluavatko ottaa riskin vai eivät.

Normaalissa suhteessa olisi selviö, että juhlat peruttaisiin saman tien, kun isäntäväki sairastuu. On kyllä pösilö mies ap:lla. Ainakin tässä suhteessa.

tyhmempiä ovat vain naiset jotka uskoo varauksetta kaiken mitä joku toinen miesvihaaja "siipastaan" kirjoittaa

Vierailija
107/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-ketjuja lukiessa tuntuu hyvältä olla sinkku.

Vierailija
108/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olehan AP aikuinen ja sano miehelle että juhlat on ainakin sinun osaltasi peruttu. Jos sulla ei ole flunssaoireita niin varmasti voit mennä jonkun kaverin tai perheenjäsenen luo aattona. Sinun ei tarvitse ottaa vastuuta muun henkilön mahdollisesta koronan tartuttamisesta muihin, jolla voisi olla jopa kuolettavat seuraukset ystäväpiirinne perheissä. Ei nyt ole muutenkaan mikään aika juhlia porukalla, kun koronatilanne pahentunut. Saa miehes sitten yksinään kestitä omat vieraat jos niin haluaa.

Ap voi olla oireeton kantaja, eikä hänkään saa missään nimessä lähteä kotoaan minnekään. Tuossa tilanteessa koko perheen kuuluu olla karanteenissa!

Vierailija
109/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies-ketjuja lukiessa tuntuu hyvältä olla sinkku.

Se on varmaan teidän miesvihaajien tarkoituskin

Vierailija
110/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mut kutsuttaisiin juhlaan jossa huomaisin isännän tai emännän olevan sairaana, kääntyisin kannoillani kotia koti ja lähettäisin perään vihaisen viestin, koska kulkemiseen olisi mennyt aikaa. No en nyt kyllä lähtisi vieraalle paikkakunnalle juhliin muutenkaan. 

Vierailija
111/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru. Ei tuota tarvitse miettiä.

112/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on peruttava. Ei tarvitse olla idiootti.

Jos ei peru, niin ilmoita nyt ainakin sinä näille ihmisille mikä tilanne on, että tulevat omalla vastuullaan.

Vierailija
113/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole moraalista dilemmaa - TIETENKIN ilmoitat vieraille, että juhlat on peruttu. Se olisi selvää, vaikka ei mitään koronaa kiertäisikään. Kukaan ei halua flunssaa tai vatsatautia yksien kekkereiden takia, koronasta puhumattakaan.

Jos miehesi asiasta kiukustuu, omapa on häpeänsä. 

Vierailija
114/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pysy sinäkin kotona. Saatat olla oireeton kantaja tai tartuttaa jo ennen oireiden alkamista.

Vierailija
115/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat miehen safkaan ulostuslääkettä salaa. Pysyy mies pöntöllä ja peruu itse juhlinsa. 

Vierailija
116/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun viestiä ei julkaistu. Siitä tiivistelmä: Laittaisin välit poikki ihmisiin, jotka kutsuvat nyt flunssakotiin.

Vierailija
117/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä on syy miksi sinulle ratkaisu ei ole selkeä ja epäröit. Jokainen viestisi missä kuvailet miestäs kertoo että mies ihan selvästi manipuloi sinua tässä asiassa. Todennäköisesti on tehnyt sitä aikaisemmin muissaki asioissa. Hän tietää mistä naruista vedellä että saa sinulle sietämättömän olon jolloin saa taivutettua sinut tahtoonsa. Hän saa sinut epäröimään omaa ajatteluasi. Tutustu esim. ilmiöön gaslighting siinä voi olla jotain samaa ja ehkä avaa vähän silmiäsi. Olet todennäköisesti elänyt tilanteessa kauan ja sokeutunut sille.

Minun vinkkini siis on ensinnäkin peru juhlat tai vähintään ilmoita vieraille mikä on tilanne jotta he saavat tehdä itse oman ratkaisunsa. Seuraavana alat tutkia asioita ja aloita vaikka tuosta gaslightingista ( en tiedä tälle suomenkielistä termiä) Ehkä jossain vaiheessa silmäsi avautuvat niin paljon että löydät energiaa lähteä tuosta sillä näuden viestien perusteella miehesi ei arvosta sinua ja pikkuhiljaa polkee sinua alaspäin. Sinä ansaitset parempaa.

Kaasuvalottaminen.

Minä ole myös elänyt ap:n kuvailemaa elämää yli viisitoista vuotta. Kuusi vuotta sitten, vuosien soutamisen ja huopaamisen, jälkeen, sain viimein repäistyä itseni pois. Elämäni paras päätös! Se energiamäärä, joka vapautui kaikkeen muuhun käyttöön, on ihan valtava. Nyt olen ollut jokusen vuoden uudessa suhteessa. Vieläkin välillä löydän itseni haistelemassa ilmapiiriä, miettimässä mikä on miehen mielestä oikea vastaus. Sitten taas havahdun, että hei, ei tarvitse. Nykyinen mies ei kaipaa egobuusteja, osaa keskustella eikä koe sitä, että olen eri mieltä henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi. Saan olla juuri kuten haluan ja silti saan rakkautta osakseni. Ap, tämä on se normaali.

Vierailija
118/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä on syy miksi sinulle ratkaisu ei ole selkeä ja epäröit. Jokainen viestisi missä kuvailet miestäs kertoo että mies ihan selvästi manipuloi sinua tässä asiassa. Todennäköisesti on tehnyt sitä aikaisemmin muissaki asioissa. Hän tietää mistä naruista vedellä että saa sinulle sietämättömän olon jolloin saa taivutettua sinut tahtoonsa. Hän saa sinut epäröimään omaa ajatteluasi. Tutustu esim. ilmiöön gaslighting siinä voi olla jotain samaa ja ehkä avaa vähän silmiäsi. Olet todennäköisesti elänyt tilanteessa kauan ja sokeutunut sille.

Minun vinkkini siis on ensinnäkin peru juhlat tai vähintään ilmoita vieraille mikä on tilanne jotta he saavat tehdä itse oman ratkaisunsa. Seuraavana alat tutkia asioita ja aloita vaikka tuosta gaslightingista ( en tiedä tälle suomenkielistä termiä) Ehkä jossain vaiheessa silmäsi avautuvat niin paljon että löydät energiaa lähteä tuosta sillä näuden viestien perusteella miehesi ei arvosta sinua ja pikkuhiljaa polkee sinua alaspäin. Sinä ansaitset parempaa.

Kaasuvalottaminen.

Minä ole myös elänyt ap:n kuvailemaa elämää yli viisitoista vuotta. Kuusi vuotta sitten, vuosien soutamisen ja huopaamisen, jälkeen, sain viimein repäistyä itseni pois. Elämäni paras päätös! Se energiamäärä, joka vapautui kaikkeen muuhun käyttöön, on ihan valtava. Nyt olen ollut jokusen vuoden uudessa suhteessa. Vieläkin välillä löydän itseni haistelemassa ilmapiiriä, miettimässä mikä on miehen mielestä oikea vastaus. Sitten taas havahdun, että hei, ei tarvitse. Nykyinen mies ei kaipaa egobuusteja, osaa keskustella eikä koe sitä, että olen eri mieltä henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi. Saan olla juuri kuten haluan ja silti saan rakkautta osakseni. Ap, tämä on se normaali.

Ja vielä vastaus kysymykseen: Ilmoitat vieraille flunssasta. Saavat itse päättää tulevatko vai eivätkö. Vieraana en ilahtuisi isäntäväen ylläriflunssasta.

Vierailija
119/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 provo.

Jos jollain oliskin noin idiootti mies, niin olisko mikään ongelma vain ilmoittaa suvulle?

Vierailija
120/123 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitat tietysti vieraille, että ukko flunssassa, juhlat peruttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme