Stefun ja Sofian lemmenloma Pohjanmaalla
Kommentit (1427)
Itse haluaisin kuulla niinkin fiksun lauseen Sofian suusta kuin, että tänä vuonna haluan miettiä elämälleni suuntaa ja hakeutua opiskelemaan. Tämä jos mikä olisi nyt järkevää, oikeasti, millainen nainen ei itseään pysty elättämään, ei se somettaminen loppuelämäksi tuo leipää pöytään. Ps. Se opintohaku on tässä keväällä, täältä löytyy lisätietoa https://opintopolku.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika typerää väittää, ettei joku voi olla kiusattu, vain koska ei ole itse tätä todistanut. Kannattaa pyrkiä siihen, ettei anna Sofian tai hänen vihaamisen puristaa niin paljon omaa pääkoppaa, että joka kohtaan pitää keksiä väitteitä vailla totuuspohjaa. Jos teitä on koskaan kiusattu niin tiedätte, että kiusaaminen on monesti todella näkymätöntä. Ei sitä opettaja tai moni saman luokan oppilaskaan välttämättä huomaa. Joten toisen puolesta on vähän hölmöä sanoa, että ”ei häntä kiusattu.” Toki se että jotakin on kiusattu, ei poissulje sitä, etteikö hän voisi olla kiusaaja myös itse.
Toisin kuin Martinalla, Sofialla tuskin on kovinkaan montaa varsinaista vihaajaa. Sofia ei ole niin kiinnostavaa tai merkittävä, että juuri kukaan jaksaa tuntea voimakkaita tunteita häntä kohtaan. Enemmänkin kysymys on huvittuneisuudesta, vastenmielisyydestä ja ehkä halveksunnasta. Sen huomaa Sofiasta kirjoitetuista kommenteistakin. Hyvin harvoin ne ovat täysin raatelevia ja jopa brutaaleja, päin vastoin kuin esimerkikisi Martinasta kirjoitetut kommentit. Ne jos mitkä pitävät sisällään pakkomielteistä vihaa, mikä on kaikkea muuta kuin tervettä.
Pyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika typerää väittää, ettei joku voi olla kiusattu, vain koska ei ole itse tätä todistanut. Kannattaa pyrkiä siihen, ettei anna Sofian tai hänen vihaamisen puristaa niin paljon omaa pääkoppaa, että joka kohtaan pitää keksiä väitteitä vailla totuuspohjaa. Jos teitä on koskaan kiusattu niin tiedätte, että kiusaaminen on monesti todella näkymätöntä. Ei sitä opettaja tai moni saman luokan oppilaskaan välttämättä huomaa. Joten toisen puolesta on vähän hölmöä sanoa, että ”ei häntä kiusattu.” Toki se että jotakin on kiusattu, ei poissulje sitä, etteikö hän voisi olla kiusaaja myös itse.
Aika typerää väittää olevansa kiusattu, kun kaikki samaan aikaan koulussa olleet pystyy sanomaan että kiusaaja oli. Älä pidä muita ihmisiä tyhminä, kiusaamisen huomaa ja tietää aina muutkin oppilaat.
Kaikki samassa koulussa olleet on ihan sattumalta kokoontuneet tänne vauvalehden palstalle, samoin vaikkapa Sofian blogin kommenttikenttään haukkumaan Sofiaa vaikkapa nimimerkillä Nala. Erikoinen juttu. Kaikki entiset koulukaverit pitää myös edelleen yhteyttä toisiinsa ja yhdessä muistelee, että ei se Sofia ollut kiusattu, ei se käynyt rinteessä ja vei toiselta jopa ihastuksen. On teillä harrastukset.
Toi on sun tietoa, että kaikki. Tuskin oli niin pieni koulu edes siellä, että vain muutama oppilas, mutta ehkä tiedät paremmin. Ei ole ihan uusi juttu tämä kiusattuna uhriutuminen, on tuonut sen vuosien ajan esille itselleen sopivalla hetkellä, asian ollessa yleisessä keskustelussa. Ikinä ei ole ilmaantunut yhtään aikalaista joka kertoisi Sofiasta kiusattuna, haukuttuna, nolattuna, syrjittynä, mutta hänen kiusaamiaan löytyy. Varmaan seuraavaksi kirjoitat kommentin, jossa kerrot olleesi kiusaaja ja nöyryyttäneesi nimenomaan Sofiaa?
Lueppa kommentti, johon vastasin.
Siinä kirjoittaja toteaa: "Kaikki samaan aikaan koulussa olleet pystyy sanomaan, että kiusaaja oli".
Ei ollut minun tieto, vaan lainaus täällä kirjoittaneelta.
Nämä teidän jutut on uskomattomia ja niin läpinäkyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika typerää väittää olevansa kiusattu, kun kaikki samaan aikaan koulussa olleet pystyy sanomaan että kiusaaja oli. Älä pidä muita ihmisiä tyhminä, kiusaamisen huomaa ja tietää aina muutkin oppilaat.
Kaikki samassa koulussa olleet on ihan sattumalta kokoontuneet tänne vauvalehden palstalle, samoin vaikkapa Sofian blogin kommenttikenttään haukkumaan Sofiaa vaikkapa nimimerkillä Nala. Erikoinen juttu. Kaikki entiset koulukaverit pitää myös edelleen yhteyttä toisiinsa ja yhdessä muistelee, että ei se Sofia ollut kiusattu, ei se käynyt rinteessä ja vei toiselta jopa ihastuksen. On teillä harrastukset.
Eli kiusaavat vieläkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastiko Sofia lautailua nuorena koska vlogissaan niin kertoi?
Vlogia en ole nähnyt, mutta kun stoorissaan joulun aikaan Levillä kertoi lautailleensa "koko elämänsä" niin oli ihan pakko kysellä frendeiltä. Olen saman ikäinen, Sofian mainitsemassa paikassa lapsesta saakka laskenut, mutta en muista ikinä nähneeni häntä rinteessä. Se ei tarkoita mitään, mutta kun kukaan muukaan ei ole koskaan nähnyt Sofiaa laskettelukeskuksessa tai lautailemassa missään muuallakaan, iskallan epäilä että pikkuisen muunneltua totuutta lipsahti eetteriin. Koettiko sillä selitellä miksei suksilla laskettelu sitten sujunutkaan yhtään?
Asuin vuosia lapissa rinteiden lähistöllä (käyden ja lomaillen) ja koulukavereissa oli useita taitavia talvilajien harrastajia. (Oli myös Rops:ssa futista pelaavia)
Laittoivat nämä taiturit sitten mitkä vehkeet alleen ja menivät mäkeen, niin aivan sama, tasapaino oli omaa luokkaansa. Yksi oli muuten SM-tason pujottelija.
Outoa on, jos suksilla lentelee persuksilleen, mutta lumilaudalla saa suorastaan siivet alleen. Höpö höpö Sohva nyt, ja jotain rajaa. Näyttää tulevan "sopivasti" juttua aina tilanteen mukaan, kuten nyt tuo aikaansa sopiva "kiusausteemakin".
En käsitä tätä? Antaa Martinan hiihtää ja lasketella ja ratsastaa ja urheilla, miksi pitää koettaa olla samanlainen kun ei ole?! Mitä tää taas on:"Mä haluun jonkun treinerin itselleni jonka kanssa mä treenaan viikottain ja meillä on joku tietty tavote ja sit mä haluun oppia uuden tai uusia urheilulajeja ja mä haluun alkaa panostaa talviurheiluun jaaaaaaa oppia sen saralla jotain uutta."
Ai pitää saada oma valmentaja jonka kanssa treenaa viikottain, koska Martinallakin on ja vielä oikein joku tietty tavoitekin. Millonhan alkaa uida ja pyöräillä?
Kuinka heikko voi olla ihmisen itsetunto kun alentaa itsensä vain kopioimaan muita, en kestä...
Ei voi uida (hiukset) eikä voi pyöräillä (takapuoli).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vlogia en ole nähnyt, mutta kun stoorissaan joulun aikaan Levillä kertoi lautailleensa "koko elämänsä" niin oli ihan pakko kysellä frendeiltä. Olen saman ikäinen, Sofian mainitsemassa paikassa lapsesta saakka laskenut, mutta en muista ikinä nähneeni häntä rinteessä. Se ei tarkoita mitään, mutta kun kukaan muukaan ei ole koskaan nähnyt Sofiaa laskettelukeskuksessa tai lautailemassa missään muuallakaan, iskallan epäilä että pikkuisen muunneltua totuutta lipsahti eetteriin. Koettiko sillä selitellä miksei suksilla laskettelu sitten sujunutkaan yhtään?
Asuin vuosia lapissa rinteiden lähistöllä (käyden ja lomaillen) ja koulukavereissa oli useita taitavia talvilajien harrastajia. (Oli myös Rops:ssa futista pelaavia)
Laittoivat nämä taiturit sitten mitkä vehkeet alleen ja menivät mäkeen, niin aivan sama, tasapaino oli omaa luokkaansa. Yksi oli muuten SM-tason pujottelija.
Outoa on, jos suksilla lentelee persuksilleen, mutta lumilaudalla saa suorastaan siivet alleen. Höpö höpö Sohva nyt, ja jotain rajaa. Näyttää tulevan "sopivasti" juttua aina tilanteen mukaan, kuten nyt tuo aikaansa sopiva "kiusausteemakin".
En käsitä tätä? Antaa Martinan hiihtää ja lasketella ja ratsastaa ja urheilla, miksi pitää koettaa olla samanlainen kun ei ole?! Mitä tää taas on:"Mä haluun jonkun treinerin itselleni jonka kanssa mä treenaan viikottain ja meillä on joku tietty tavote ja sit mä haluun oppia uuden tai uusia urheilulajeja ja mä haluun alkaa panostaa talviurheiluun jaaaaaaa oppia sen saralla jotain uutta."
Ai pitää saada oma valmentaja jonka kanssa treenaa viikottain, koska Martinallakin on ja vielä oikein joku tietty tavoitekin. Millonhan alkaa uida ja pyöräillä?
Kuinka heikko voi olla ihmisen itsetunto kun alentaa itsensä vain kopioimaan muita, en kestä...
Mikä este hiustenpidennykset uimisen suhteen on?
En vertaa nyt Martinaan muuten, mutta ihan esimerkkinä sanon, että uihan hänkin, vaikka päässä on pidennykset. Koittakaa edes miettiä mitä kirjoitatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsikkä... haluun nähdä Sofian uimassa 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä este hiustenpidennykset uimisen suhteen on?
En vertaa nyt Martinaan muuten, mutta ihan esimerkkinä sanon, että uihan hänkin, vaikka päässä on pidennykset. Koittakaa edes miettiä mitä kirjoitatte.
Kuka komentoi pidennyksistä? Sinä
Teatterin vippi nyt ei ole mikään the paikka :D ihan perusav-mammana siellä olen ollut. Ja monessa muussa Stadin ravintolan vipissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vielä ymmärrän nuo päivittäiset ulkonäön solvaamiset, jotka taitaa useimmiten johtua siitä ettei solvaajat ole tyytyväisiä omaan pärstäänsä... Mutta mitä on taustalla Sofian tai Martinan jatkuvassa ilkkumisessa, mitä jotkut naiset saavat siitä elämäänsä vai onko se heidän elämänsä sisältö?
Aika ihmeellistä on, jos et muka oikeesti ole kärryillä, mistä nämä S&S-ketjut aina uudestaan ja uudestaan syntyvät, kun edelliset on poistettu asiattomuuksien vuoksi. Tuskin ketään kiinnostaisi joku Stefan ja Sofia sinänsä, jos ne nyt sattuisivatkin seurustelemaan/tapailemaan. MUTTA. Kyse on vain ja ainoastaan siitä, että Martinan tiimiläiset (ja Martina tietysti itse) haluavat kostaa sen, että Stefulle ja Martinalle tuli ero. Ihan sama kuka jätti kenet, mutta M on niiiiiiiiiiiiiiiin katkera ja kostonhimoinen siitä syystä, että Stefu alkoikin seurustelemaan just Sofian kanssa, jonka M oli jo mustasukkaisuuden vuoksi kerran pahoinpidellyt (sai siitä tuomionkin). Jos Stefu seurustelisi kenen hyvänsä muun entisen tai nykyisen missin tai vaikkapa taviksen kanssa, Martinan fan clubia tuskin kiinnostaisi. Eivät ainakaan jaksaisi jatkuvasti 24/7 aiheesta rääpiä. Sofia on liian kaunis ja kadehdittava noiden tiimiläisten mielestä, ja siksipä he kuukaudesta toiseen jatkavat solvauksiaan. Jos Stefu ja Sofia lakkaisivat tapailemasta ja Stefu alkaisi seurustelemaan jonkun vähemmän kauniin tai Martinalle tuntemattoman kauniinkin naisen kanssa, M:n tiimiläiset voisivat keskittyä vain ja ainoastaan Martinan ylistämiseen.
Eiväthän noi tiimiläiset tätä tosiasiaa tietenkään tunnusta, vaan jatkavat kiivaasti Sofian herjaamista. Kun juttuhan on heidän mielestään niin, että Martina jätti Stefun ja Martina on se kauniimpi ja Martina on paras ja Martina on rakastunut, onnellinen, siunattu, kiitollinen jne. jne. ja ennen kaikkea voimaantullut. :D
Mitä hittoa mä just luin :D Olipa harhaista tekstiä, onko sulla kaikki ok? "Tiimiläiset" :DDDD, voi luoja
Tottahan näillä kummallakin Suurella Somevaikuttajalla on omat sometiimit vain av:ta varten
Harmi ettei Sofian pikkusometiimi tunne somemaailmaa lainkaan vaan keskittyy vain räyhäämään mammapalstalla muita naisia haukkuen. Snapinin apu taisi lopahtaa maksamattomiin laskuihin, saas nähdä kuinka vlogitiimille käy, kuulemmeko enää lisää lapsuusvuosien kauneuskisoista?
Mä vähän hämmästyin tätä Sofian kertomusta koulun missikisan voitosta, jonka voittajan äänestivät oppilaat. Harvoin kuulee, että koulukiusattu oppilas äänestetään parhaaksi missään lajissa. Kiusaajia sen sijaan usein mielistellään. Että mitenkähän tämä Sofian vlogissaan esiin ottama koulukiusaus menikään ? Taisi uhriutuminen koulukiusattuna lapsena tai nuorena olla todellakin tuulesta temmattua, kuten joku toinen ko. koulun oppilas aikanaan katsoi aiheelliseksi oikoa. Miksi tämä nainen valehtelee ? Ja sotkeutuu omiin verkkoihinsa, koska ei muista mitä tuli sanoneeksi missäkin tilanteessa. Tai ymmärrä, että puhuu ristiin. Ei ole ihan normia 30 v naisen käytöstä.
Minä olen yksi, joka kävi Sofian kanssa samaan aikaan yläastetta. Johonkin ketjuun olen ainakin oikonut, että Sofiaa ei kiusattu. Sofia oli suosittu ja oli itse se, joka nälvi muita. Sofia valehtelee ja on karua kuunnella väitteitä, että hän olisi ollut kiusattu. En edes ymmärrä miten kehtaa moista väittää kun meitä on paljon, jotka voisivat todistaa väitteet vääriksi. Ketään vaan ei kiinnosta mennä avautumaan mihinkään Seiskaan :D.
Sofian häikäilemättömyys on ihan omaa luokkaansa ja vaikea sitä on normi moraalilla varustetun ihmisen ymmärtää. Jotkut meistä haistaa heti feikkiyden, ja toisilta se vie kauemmin. Mutta on todella rumaa vetää hatusta ongelmia kuten tämä koulukiusaaminen, sillä se on aivan oikea ja surullinen ongelma liian monelle nuorelle. Eli oikein hyvä, että entisen koulun oppilaat tai kaverit oikaisevat näitä valheita, joilla Sofia törkeästi ratsastaa. Fyi.
Jk. Entä Sofian säännölliset lumilautailut Rukalla ? En aivan vakuuttunut.Hahhaaah! No kun se on huippulaskija! Ei ole Sofian juttu odotella suksineen tasaisella maalla hissiä, johan siinä nyt rähmälleen mätkähtää, mutta laitapas se mäkeen snoukkaamaan, oikea virtuoosi, pro!
Se oli Tirri valkoisessa takissa joka laski laudalla Stefun kanssa.
Yksi kysymys: miksi ihmeessä Sofia ei olisi Levillä briljeerannut lautailu osaamisellaan, jos sitä kerran on ?? Tosi vaikea kuvitella, että olisi jättänyt käyttämättä tällaisen tilaisuuden näyttää upeaa osaamistaan. Ihminen, joka kuvaa kaiken "ruikkarista" lähtien. Eli hitot suksista, jos lauta kulkee, vai mitä mieltä olette ?
Mitä Sofian tulisi stalkkereiden mielestä postata, että stalkkerit olisivat tyytyväisiä? Jos videoita ei tule, alkaa kauhea paniikki ja hiki puskea. Kun videoita tulee niin sitten ne on "briljeeraamista" tai "turhia"... Millaisia videoita te itse postaatte omille stalkkereillenne? Onko ne kovinkin taiteellisia ja sisällöllisesti merkityksellisiä kuvauksia? :)
Tätä minäkin ihmettelen! Ihan kivoja stooreja on, verrattuna Martinaan jolla ennalta-arvattavaa: treenausta, ostakaa tätä ja tuota, Nalan kanssa lenkillä, treeniä, ostakaa tätä ja tuota, kulmakarvat kuntoon, treeniä... Mitään yllätyksiä ei koskaan ole. Sofian stooreista ei koskaan tiedä mitä tulee 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin Martinalla, Sofialla tuskin on kovinkaan montaa varsinaista vihaajaa. Sofia ei ole niin kiinnostavaa tai merkittävä, että juuri kukaan jaksaa tuntea voimakkaita tunteita häntä kohtaan. Enemmänkin kysymys on huvittuneisuudesta, vastenmielisyydestä ja ehkä halveksunnasta. Sen huomaa Sofiasta kirjoitetuista kommenteistakin. Hyvin harvoin ne ovat täysin raatelevia ja jopa brutaaleja, päin vastoin kuin esimerkikisi Martinasta kirjoitetut kommentit. Ne jos mitkä pitävät sisällään pakkomielteistä vihaa, mikä on kaikkea muuta kuin tervettä.
Pyh
Loistavaa argumentointia. Saanen arvata, että ihailet Sofiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää Pumagirl, mutta Superdry sponsoroi tämän vuoden. Tämä näkyy Martinan stooreissa. Vaikea uskoa, että Puman tai Superdryn kaltaisissa isoissa yrityksissä ei tiedettäisi taustoja sponsoroitavista henkilöistä, joten vaikea myös uskoa että pari palstamammaa saisi päätetyksi jonkin yhteistyösopimuksen.
Se mitä sinun on vaikea uskoa ei ole universaali totuus. Jotta kuitenkaan ei jäisi epäselvää niin SuperDry:lle lähtee postia tässä viikonlopun aikana ja ensi viikolla puhelu. Varmistetaan asia. Jos he kerran tietävät taustat niin sittenhän se on ok. Jos eivät tiedä, niin sen jälkeen tietävät. Kaikki voittaa.
#OnhanMeilläIhanHelvetistiVoimaa
Sairasta sakkia!! Jos Seppo Räty tai joku mies olisi kyseessä, niin ei se haittaisi kun pojat on poikia. Mutta kun nainen tekee virheen niin lihavien mammojen lauma hyökkää kimppuun. Hyi yök mitä porukkaa! Itse en ainakaan halua leimautua tähän. Kuvottavaa!!
Ei täällä kirjoittele mikään lauma. Yksi katkera luuseri vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kiusaavat vieläkin
Kateellisia 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erittäin tärkeää, ettei mikään nuorison suosima merkki tule yhdistetyksi väkivaltarikollisuuteen ja tuomittuihin väkivaltarikollisiin. Siksi esitämme tässä julkisesti kiitokset koko vauva-forumin puolesta Puma-tavaramerkin omistajille: KIITOS!
Saako jakaa?
Saa jakaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää Pumagirl, mutta Superdry sponsoroi tämän vuoden. Tämä näkyy Martinan stooreissa. Vaikea uskoa, että Puman tai Superdryn kaltaisissa isoissa yrityksissä ei tiedettäisi taustoja sponsoroitavista henkilöistä, joten vaikea myös uskoa että pari palstamammaa saisi päätetyksi jonkin yhteistyösopimuksen.
Se mitä sinun on vaikea uskoa ei ole universaali totuus. Jotta kuitenkaan ei jäisi epäselvää niin SuperDry:lle lähtee postia tässä viikonlopun aikana ja ensi viikolla puhelu. Varmistetaan asia. Jos he kerran tietävät taustat niin sittenhän se on ok. Jos eivät tiedä, niin sen jälkeen tietävät. Kaikki voittaa.
Sairasta sakkia!! Jos Seppo Räty tai joku mies olisi kyseessä, niin ei se haittaisi kun pojat on poikia. Mutta kun nainen tekee virheen niin lihavien mammojen lauma hyökkää kimppuun. Hyi yök mitä porukkaa! Itse en ainakaan halua leimautua tähän. Kuvottavaa!!
Ei täällä kirjoittele mikään lauma. Yksi katkera luuseri vain.
Näin arvelinkin, että joku hullu pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Meissä on kaikissa voimaa kun laitamme voimat yhteen!
Kirjoitteletko yksinäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla nuorempi vaan kiinnostava ja muutakin kun laukut, vaatteet ja meikit. Itseäni kiinnostaisi yli 50 v elämäntapamuutos, hyvät elämäntavat, työ, politiikka, kuntoilu ja vaihdevuosiin liittyvät asiat ja matkustelu tai työskentely ulkomailla. Taidan pistää itse pystyyn 😁
Mummot stalkkaa nuorten elämää somessa ja kauhistelee, ettei se miellytä.
Netti täynnä tuota teillekin sopivaa sisältöä, mutta niin vaan Sofia on kuitenkin kiinnostavampi vaikka kuinka muuta esitätte...
Sofia kiinnostaa ainostaan sen vuoksi, että kuinka pitkälle pärjää muiden maksamana elämässä. Muuten tunnen myötähäpeää katsellessani hänen vlogia tai ig postauksia. Niin typerä materialisti ja omaa ulkonäköänsä täynnä, epävarma nainen. Vlogeissa jännittynyt leuka ja narisevalla äänellä puhuu ja välillä nielaisee, lulee olevansa hyvinkin kiinnostava.
Mutta sinä katsot, vlogitkin! Olet fani! Tervetuloa joukkoomme.
😀👍
Martinalla oli sopimus Puman kanssa vain vuodelle 2020.
Joten kenenkään urpot viestit ei kyllä ole syynä sopimuksen päättymiseen 😀
Kuolen nauruun.
Katkerat siiderivalaat kuvittelevat kaatavansa kansainvälisiä sponsorisopimuksia 😂.
Kannattaisikohan teidän tyytyä vertailemaan jauhelihan hintaa lähimarketeissa?
Mistään ei ikinä löydy niin kaistapäistä "kansaa" kuin av-palstalta ja persujen äänestäjistä!
Kukapa se kissan hännän nostaisi jollei kissa itse. Ai että.