Stefun ja Sofian lemmenloma Pohjanmaalla
Kommentit (1427)
Uus Valentinon laukku kuvissa, ostiko Stefu vai Seve sille sen, vai lainasko joltain?
Vierailija kirjoitti:
Miten tolla on varaa ostella monella tonnilla merkkilaukkuja ja muuta kuukaudessa?
Tai no tietty jos ei tarvitse maksaa asumisesta tai ruuasta tai autosta itse mitään, niin kai sillä rahalla voi sit itselleen kaikkee kivaa ostaa kuten kasseja ja meikkejä ja huulia?
Laukkulainaamo.
http://mururent.fi/laukut/
Ja taas katoo viestejä😱 saakohan noi palkkaa päivystyksestä vai ovatko tosi faneja? Ja huom. itse en fanita kumpaakaan.
Montako tyyppiä kirjoittaa sofia-ketjuihin?
- kaffe ja pulla
- veräytyvä hiusraja -nainen
- huulitäytenainen
- feikkilaukkunainen
- tekopeppunainen
- martina-hater
- sofian stalkkaajien stalkkaaja
Vai onko kenties hiusrajahenkilö kaikkien ulkonäköön liittyvien viestien takana? Päälle muutama passiivisempi ketjun seuraaja, kuten minä itse.
Eipä tule päivityksiä vieläkään,hotellipäivät on aina hiljaisia kun eihän siellä tietty mitään kuvattavaa ole. Sotkunen sänky ja joulukuusi etuovella sekä omat kengät. Toiv ei ole riitaa stefun kanssa ja pääsisi vihdoinkin muuttamaan.
Ei kolmekymppinen siedä enää biletystä yhtä hyvin kuin vähän päälle parikymppinen.
Parikymppinen alle kaksvitonen näyttää raikkaalta jopa krapula-aamuna mutta yli kolmekymppinen bilettäjä näyttää haudalta nousseelta.