Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen elämä on suorittamista

Vierailija
29.12.2020 |

Tämä on asia jonka olen miehenä oppinut.

Miehen tehtävänä on osoittaa rohkeutta, ahkeruuttam kyvykkyyttä, valppautta ja nohevuutta. Pn oltava koko ajan terävänä ja valmiina reagoimaan. Jos tulee hätätilanne, mies hyökkää toimintaan. Sosiaalisissa tilanteissa pitää olla nopeat reaktiot ja terävyyttä. Mies on kunnianhimoinen ja määrätietoinen uratykki tai ahkera rakentaja, jompi kumpi vaaditaan.

Jos et suoriudu miestehtävistä ja mahdu miesmuottiin, et saa parisuhdetta etkä arvostusta, ellet ole poikkeuksellisen taitava jossain kuten taiteilijana. Etkö usko? No mieti asiaa näin. Haluaisitko seurustella miehen kanssa jolta puuttuu edellä mainitut piirteet? Et ihan varmasti haluaisi.

Naisen ei tarvitse olla mitään edellä mainituista. Nainen voi keskittyä omaan henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiinsa, ja silti olla arvostettu ja silti saada parisuhteen. Ei tarvitse saada aikaiseksi sitä ja tätä, kilpailla tai osoittaa kyvykkyyttä. Kukaan ei valita miksi olit passiivinen, etkö halua eteenpäin elämässä tai mitä hyötyä tuollaisesta naisesta on joka ei osaa käytännön taitoja eikä ole menestyväkään.

Naisilla on tässä mielessä todella paljon helpompaa.

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhut. Mies voi antaa henkensä naisen puolesta, mutta toisinpäin ei puhettakaan.

mies52v

Joka päivä tarvii vitsin ja tämä on kyllä päivän paras.

Mies ei koskaan suojele naista eikä ikipäivänä antaisi henkeään naisen puolesta. Sitä vastoin nainen uhraa terveytensä ja henkensä tehdessään sen miehen kanssa yhteisen lapsen. En käsitä miksi tätä asiaa ei pidetä esillä joka päivä.

Miehen suurin uhraus elämässä on käyttää pitkin hampain kondomia kun ei tunnu niin hyvältä.

Miehen tehtävä on puolustaa perhettään. 😉Tässä hyvä esimerkki miten tämä tapahtuu, kun naaraat ovat jo pötkineet pakoon ja jättäneet pennut yksin.

mies52v

Niinhän sitä luulisi että on mutta nykyään nainen on perheessä ainut jolla on pallit.

Vierailija
82/115 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta toinen puoli.

Kuka tämän voisi purkaa? Ettei vaan juuri ne miehet itse? Aivan kuten enimmäkseen naiset ovat nostaneet esille naisten ongelmat.

Pahimmat arvostelijat löytyy varmasti mieskööreistä, miten vaikka raksan kahvihuoneesta löytyy ymmärrystä työttömäksi heittäytyvästä, jonka ajatuksena on etsiä omaa henkistä kotiaan?

Miehet eivät voi purkaa tätä, koska tässä on ero:

Miehet jotka kieltäytyvät perinteisestä roolista jäävät sivuun parisuhteista ja lopulta heidät poistetaan geenipoolista.

Tässä valitsijoina toimivat naiset.

Tästä mä olen eri mieltä. Jos naiset ovat jo vapautuneet perinteisistä rooleista ja ovat siten vapaampia valitsemaan, on epäloogista väittää, että heidän vapautumisensa kohdistuisi vain heihin itseensä. Uskonkin, että tietyt naiset, jotka ovat rikkoneet perinteisiä rooleja arvostavat niitä rikkovaa miestäkin. Koskaan ikinä ei päästä siihen tilanteeseen, että kaikki naiset pitäisivät kaikenlaisista miehistä tai toisinpäin. Sehän se tässäkin tuntuu olevan vaikea hyväksyä.

Ongelma on nimenomaan siinä, että kaikki naiset pitävät vain yhdenlaisista miehistä. Eli komeista suorittajista. 

Et ole sitten koskaan Prismassa käynyt? Siellähän kaikilla naisilla on tooosi komea hunks kainalossa. Not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhut. Mies voi antaa henkensä naisen puolesta, mutta toisinpäin ei puhettakaan.

mies52v

Missä mies antaisi henkensä naisen puolesta? Luuletko että Suomessa on sota? Eikö äiti ole kertonut että se loppui jo 1940-luvulla?

Muutenkin sodassakaan mies ei anna henkeään naisen puolesta vaan tapp.aa ja tapp.elee jotta oma henki säilyy. Jännästi vielä miehillä on kaikki aseet ja valtion arsenaalit apuna mutta naisten pitää pärjätä kotirintamalla paljain käsin vihollista vastaan ja puolustaa ja elättää itsensä lisäksi lapset, vanhukset yms. Että hyvinhän ne miehet silloinkin naisiaan suojelee....

Vierailija
84/115 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä muute tuli mieleen yksi nainen ( jo 31v) jota deittailin hetken kesällä. Hänellä oli välillä ihmeellisiä sutkauksia miehistä ja naisista. Esimerkiksi kaupasta tullessa hän antoi molemmat muovikassit minulle kannettavaksi ( en itsekään ole voimakas vaan lyhyt ja laiha). Siinä kahta kättä heilutellen ja rööki huulessa hän naureskeli, että ei ole helppoa olla nainen kun pitää olla ja tehdä vaikka mitä.🤣 en tiedä huomasiko hän ikinä ironiaa tässä tilanteessa kun itse sukupuoleni takia joudun kantamaan kaikki ostokset. Varmaan naiset ei itse huomioi näitä asioita.

Vierailija
85/115 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on huomattu: koulutus, työ, vieraat naiset, viina, vaimo, lapset, harrastukset ym.

Vierailija
86/115 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä muute tuli mieleen yksi nainen ( jo 31v) jota deittailin hetken kesällä. Hänellä oli välillä ihmeellisiä sutkauksia miehistä ja naisista. Esimerkiksi kaupasta tullessa hän antoi molemmat muovikassit minulle kannettavaksi ( en itsekään ole voimakas vaan lyhyt ja laiha). Siinä kahta kättä heilutellen ja rööki huulessa hän naureskeli, että ei ole helppoa olla nainen kun pitää olla ja tehdä vaikka mitä.🤣 en tiedä huomasiko hän ikinä ironiaa tässä tilanteessa kun itse sukupuoleni takia joudun kantamaan kaikki ostokset. Varmaan naiset ei itse huomioi näitä asioita.

Sit sä heräsit? Tiedäthän että lyhyet hintelät miehet ei saa naista?

Ja kai se nyt on hankalaa sytyttää tupakkaa ja kantaa kahta kassia samaan aikaan!

Vierailija
87/115 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä naisena haen usein perheen ruokaostokset yksin. Mutta jos mies on mukana niin silloinkin maksan kaikki ja kannan noin puolet.

Kun miehellä oli viimetalvena käsissään vikaa niin kaupassa ihmiset katsoivat kyllä pitkään kun minä nostelin ja kannoin kaikki kiloa painavammat asiat ja mies käveli vieressä korkeintaan leipäpussia kantaen.

Sanoisin että ehkä deittailet hieman väärän tyylistä naista. Ei kaikki naiset ole tuollaisia!

Vierailija
88/115 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä muute tuli mieleen yksi nainen ( jo 31v) jota deittailin hetken kesällä. Hänellä oli välillä ihmeellisiä sutkauksia miehistä ja naisista. Esimerkiksi kaupasta tullessa hän antoi molemmat muovikassit minulle kannettavaksi ( en itsekään ole voimakas vaan lyhyt ja laiha). Siinä kahta kättä heilutellen ja rööki huulessa hän naureskeli, että ei ole helppoa olla nainen kun pitää olla ja tehdä vaikka mitä.🤣 en tiedä huomasiko hän ikinä ironiaa tässä tilanteessa kun itse sukupuoleni takia joudun kantamaan kaikki ostokset. Varmaan nais

et ei itse huomioi näitä asioita.

Sit sä heräsit? Tiedäthän että lyhyet hintelät miehet ei saa naista?

Ja kai se nyt on hankalaa sytyttää tupakkaa ja kantaa kahta kassia samaan aikaan!

Ihan tosi juttu on,usko pois. Tuota naisettomuus asiaa en ole kuullutkaan, ihan hyvin suhteita riittänyt teinistä asti. Joku varmaan unohtanu kertoa mulle.

Vierailija
89/115 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikkien elämä ole suorittamista? Jopa lastenkin, niillekin on oppivelvollisuus. 

Tämäkin on totta, ainoastaan vahvoilla, kauniilla ja erittäin älykkäillä on helpottavia etuoikeuksia tässä maailmassa, mitkä nekään eivät aina takaa menestystä.

Vierailija
90/115 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Missä mies antaisi henkensä naisen puolesta? Luuletko että Suomessa on sota? Eikö äiti ole kertonut että se loppui jo 1940-luvulla?

Muutenkin sodassakaan mies ei anna henkeään naisen puolesta vaan tapp.aa ja tapp.elee jotta oma henki säilyy. Jännästi vielä miehillä on kaikki aseet ja valtion arsenaalit apuna mutta naisten pitää pärjätä kotirintamalla paljain käsin vihollista vastaan ja puolustaa ja elättää itsensä lisäksi lapset, vanhukset yms. Että hyvinhän ne miehet silloinkin naisiaan suojelee....

Wannabe-miehet täällä alapeukuttaa.

Vierailija
91/115 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mitä katsoo tilastoja niin vaikuttaisi että kotirintamalla oleminen oli kuitenkin turvallisempaa kuin etulinjassa.

En myöskään muista kansanliikettä sen puolesta että naiset pääsisivät sotimaan. Kotirintamalle haluavia miehiä kyllä syyllistettiin pelkureiksi, myös naisten toimesta.

Mutta tokihan tämäkin kääntyi niin päin että nainen oli uhri.

Vierailija
92/115 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mies ei koskaan suojele naista eikä ikipäivänä antaisi henkeään naisen puolesta. Sitä vastoin nainen uhraa terveytensä ja henkensä tehdessään sen miehen kanssa yhteisen lapsen. En käsitä miksi tätä asiaa ei pidetä esillä joka päivä.

Miehen suurin uhraus elämässä on käyttää pitkin hampain kondomia kun ei tunnu niin hyvältä.

Miehen tehtävä on puolustaa perhettään. 😉Tässä hyvä esimerkki miten tämä tapahtuu, kun naaraat ovat jo pötkineet pakoon ja jättäneet pennut yksin.

mies52v

Hyvä tavaton. Nuo on eläimiä.

Miehet on naisten lapsia.

🥴😑

mies52v

Vierailija
93/115 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Mitä katsoo tilastoja niin vaikuttaisi että kotirintamalla oleminen oli kuitenkin turvallisempaa kuin etulinjassa.

En myöskään muista kansanliikettä sen puolesta että naiset pääsisivät sotimaan. Kotirintamalle haluavia miehiä kyllä syyllistettiin pelkureiksi, myös naisten toimesta.

Mutta tokihan tämäkin kääntyi niin päin että nainen oli uhri.

Mutta tokihan tuo on menneisyyttä, nykypäivänä miehet ja naiset käyvät yhtä lailla armeijan ja kaikki sotisivat etulinjassa yhdessä.

Eiku...

Vierailija
94/115 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie on luomakunnan kruunu.

Vierailija
95/115 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, miehen elämä on yhtä suorittamista. 

Aluks on 18 vuotta koulua ja sitte armeija. Sen jälkeen opiskelut ja työelämä joissa on yhtä ja toista vaatimusta.

Tämän lisäksi vielä isyys, isoisyys ja huoli jälkikasvussa.

Koko ajan vaan vaaditaan enemmän ja enemmän.

Tää systeemi perustuu kilpailuun. Entä jos ei jaksa enää kilpailla?

Vierailija
96/115 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tosiaan itse sen marttyyrin roolin ottaa

Vierailija
97/115 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

En käsitä että 3/4 vakiintuneissa parisuhteissa (*) naiset itse ovat aloitteellisia lisääntymään, jos se niin riskialtista on.

Ja suorastaan onhan se nyt aivan helvetin idioottimaista hankkiutua vapaaehtoisesti asemaan josta ei ole muuta kuin vaivaa itselle.

(* Väestöliiton tutkimus noin 10 vuotta sitten, jossa aiheena oli aikeet lisääntymiseen. Enemmistölle miehiä olisi riittänyt "me kaksi"....)

Vierailija
98/115 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

En käsitä että 3/4 vakiintuneissa parisuhteissa (*) naiset itse ovat aloitteellisia lisääntymään, jos se niin riskialtista on.

Ja suorastaan onhan se nyt aivan helvetin idioottimaista hankkiutua vapaaehtoisesti asemaan josta ei ole muuta kuin vaivaa itselle.

(* Väestöliiton tutkimus noin 10 vuotta sitten, jossa aiheena oli aikeet lisääntymiseen. Enemmistölle miehiä olisi riittänyt "me kaksi"....)

Jälleen miehet ovat oman elämänsä objekteja. Eivät saa edes pidettyä kiinni siitä, että haluaisivat olla lapsettomia.

Tämä palsta antaa kyllä suomalaisesta miehestä todella surkean kuvan.

Vierailija
99/115 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Jännästi kouluissa tytöt sitten onkin niitä suorittajia ja hikipinkoja, mutta pojat vaan poikia ja ottavat rennosti. Missä vaiheessa miehet sitten alkavat suorittamaan niin, että menevät suorittamisessa kympin tyttöjen ohi?

Nyt puhut erilaisesta suorittamisesta.

Tarkoitat pikkutarkkaa puuhastelua, sääntöjen noudattamista ja mukautumista ohjeisiin. kts. kympin tyttö.

Mieheltä edellytetään rohkeutta, aikaansaapuutta, kunnianhimoa ja määrätietoisuutta pyrkiä kohti jotain isompaa.

Suurin osa miehistä ei saa koskaan aikaan yhtään mitään. Ei edes ammattia pysty hankkimaan.

Tuo on muuten jännä tuo kateus ja katkeruus kympin tyttöjä kohtaan. Kympin tytöthän on ne jotka tätä maailmaa pyörittää.

Jostain syystä tuossa naapurissa entinen kympin tyttö pyysi minua, vain kasipuolen sälliä korjaamaan heidän kämppänsä lämmityssysteemiä tammikuussa, kun oma isäntä oli työmatkalla. Kumma juttu, sähköarska-AMKinssi-DI hoiti homman vartissa, mihin humanistitohtori ei pystynyt.

Sanoisin että aikas helvetin avutonta edes oman huushollinsa pyörittämistä. Saato sitten maailman.. .

Vierailija
100/115 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni mielipidettä tästä alotuksesta ja se oli kuolla nauruun. Sanoi että aloittaja on joku mammanpoika jonka mielestä nenän pyyhkiminenkin on joku merkin arvoinen suoritus. Ilmoitti myös tuntevansa myötähäpeää tällaisesta kirjoituksesta ja ihmettelevänsä millainen kiven alla asuva dilledong moisia kirjoittelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi