Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro tuntemistasi tuhlaajista. Miten he käyttävät rahaa?

Vierailija
29.12.2020 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostavat muiden perässä tavaraa. Näkevät julkkiksilla jotain ja ostavat perässä.

Vierailija
2/10 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri osti vaatteita. Jos löytyi joku kiva eikä hän osannut päättää väriä, hän osti ne kaikki. Hänellä oli lähes joka päivä eri vaatteet päällä, joitain käytti vain sen kerran. Hän myös möi kirppareilla käyttämättömiä vaatteitaan ja sai niistä hyvät rahat, mutta ei tietenkään samaa summaa mitä niistä oli maksanut. Visa oli tapissa ja sen korko kuulemma kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassaavat kaiken, jos saavat rahaa.

Vierailija
4/10 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pienituloinen sukulainen käyttää kaikki rahansa liian kalliisiin (käytettyihin koko ajan korjattaviin) autoihin, viinaan, tupakkaan ja rotukoiriin. Sitten valittaa kun ei ole rahaa mihinkään. Kyllä olisi jos tekisi vähän muutoksia noissa em. valinnoissa.

Vierailija
5/10 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on sellainen. Jos on rahaa, niin mennään ulos syömään. Antaa rahaa lapsille. Ostaa minulle iphone 12. Alkosta tuo shampanjaa. Ennen koronaa kun matkusteltiin, niin aina 5 tähden hotellit.

Rahojen pitää olla minun tililläni, jotta mitään saa säästöön.

Vierailija
6/10 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri ostelee vaatteita aivan tolkuttoman usein. Ja vieläpä aina samanlaisia. Hänellä on aivan älyttömän monta raitapaitaa, samoin beigejä ja harmaita neuletakkeja. Käyn tosi harvoin vaateostoksilla, mutta tämän kaverin kanssa tulee aina mentyä (asumme kaukana toisistamme ja näemme 2-3 kertaa vuodessa). Ihan naurattaa, kun hän harmaassa neuletakissa ja raitapaidassa hiplailee kaupassa raitapaitoja ja harmaita neuleita. Mutta eipä siinä, voisihan hän käyttää rahansa johonkin paljon turhempaankin.

Vierailija
7/10 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuhlari tietoisesti eli olen ihan valinnut että laitan haisemaan kaiken mitä tienaan. Tienaan 5500 e kuussa ja olen lapseton sinkku joten saahan tässä ihan mukavasti kuluttaa. Asun 75 neliön asunnossa, mulla on 40 000 euroa uutena maksanut auto, en koskaan katso minkään hintoja, ostan mitä mieli tekee ja teen mitä huvittaa. Tosin jotkut kalliit huvit kuten matkailu eivät ole koskaan minua kiinnostaneet, eikä omistusasunnon hankinta (asun asossa).

Vierailija
8/10 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen IPhoneen, tietokoneeseen, televisioon ja muuhun kodinelektroniikkaan. Auto päivitetään muutaman vuoden välein ja lisäksi täytyy koko ajan tehdä jotain remonttia tai hankintoja omakotitaloon.

Vierailija
9/10 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostavat kilokaupalla ruokaa, jota he eivät ehdi syödä ennen kuin menee vanhaksi.

Muun muassa. Tunsin perheen joka tuhlasi ruokaan tälla tavoin, ja tuhlasivat myös surutta coronaan asti täysin turhanpäiväisiin reissuihin (siis vaan pällistelemään ja makoilemaan useita kertaa vuodessa Europpaan, Usaan ja Kiinaan) . Muutenkin ostivat aika paljon krääsää, oli paikat ihan täynnä. Sen sijaan he eivät tuhlanneet autoon, koko suurperhe käytti vain yhtä pientä vanhaa (90-luku) kotteroa!! Ja kalliit merkkivaattet olivat varmasti inhokkilistalla.  Perheen isä osti kyllä paljon halpisvaatteita itselleen, kaapit pursui, mutta muuten vaatteisiin satsaaminen oli  no-no.

Se just ärsyttää, kun ei oo mitään hallintaa. Ja sitä ruokahävikin määrää.

Vierailija
10/10 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ostavat kilokaupalla ruokaa, jota he eivät ehdi syödä ennen kuin menee vanhaksi.

Muun muassa. Tunsin perheen joka tuhlasi ruokaan tälla tavoin, ja tuhlasivat myös surutta coronaan asti täysin turhanpäiväisiin reissuihin (siis vaan pällistelemään ja makoilemaan useita kertaa vuodessa Europpaan, Usaan ja Kiinaan) . Muutenkin ostivat aika paljon krääsää, oli paikat ihan täynnä. Sen sijaan he eivät tuhlanneet autoon, koko suurperhe käytti vain yhtä pientä vanhaa (90-luku) kotteroa!! Ja kalliit merkkivaattet olivat varmasti inhokkilistalla.  Perheen isä osti kyllä paljon halpisvaatteita itselleen, kaapit pursui, mutta muuten vaatteisiin satsaaminen oli  no-no.

Se just ärsyttää, kun ei oo mitään hallintaa. Ja sitä ruokahävikin määrää.

Mistä tiedät näin tarkasti?